Het Yamaha MT-03 topic - Deel 8: Knallend de winter in!

Ik kan je niet verder helpen,maar snap goed dat je hem wilt bijwerken,is echt zonde ;(
Enne,de gele vind ik ook nog steeds erg fraai :+
 
Is mat zwart niet gewoon 1 kleur? Misschien dat de "matheid" kan verschillen maar ik heb wel het idee dat de kleur gewoon echt zwart zwart is. Persoonlijk zou ik het proberen met een beetje plastidip of de eerste beste matzwarte verf die ik tegenkom. Succes!
 
Is mat zwart niet gewoon 1 kleur? Misschien dat de "matheid" kan verschillen maar ik heb wel het idee dat de kleur gewoon echt zwart zwart is.

Ik heb een mat zwarte helm die duidelijk zwarter lijkt dan het zwart van mijn achterbrug. Als ik mijn helm naast mijn achterbrug zet dan zie je duidelijk dat je achterbrug wat grijzer/blauwer is.
Wat betreft plastidip twijfel ik over de duurzaamheid wanneer het op de achterbrug zou zitten.
 
Die lak gaat ook wel heel makkelijk van de achterbrug af.Gisteravond wiel er weer in vanwege vers bandje en de stelblokken schaven meteen de verf eraf :(
Aan de kettingkant doe ik altijd al een ductapie om de brug waar de ketting dan op ligt.

Ach ja,kan altijd de verf er nog helemaal afhalen *D
 
Die van mij slaapt. Zout op de weg en het baasje is te lui om te poetsen. Temperaturen zijn wel prima. Toch druk met andere dingen en dat is dan af als het motorseizoen begint.
 
De mijne gaat over 2,5 week mee naar Cartagena. Gemid temp daar 19 graden in Februari en een neerslag van vrijwel 0,0. Ik moet daarheen ivm een project van plusmin 2 weken.
"Ja mitch, we willen dat jij daar heen gaat." oke, maar dan gaat me motor mee!! En aangezien er toch wat groot spul mee moest gaat me fiets ook mee per luchtcontainer :+
 
Laatst bewerkt:
De mijne gaat over 2,5 week mee naar Cartagena. Gemid temp daar 19 graden in Februari en een neerslag van vrijwel 0,0. Ik moet daarheen ivm een project van plusmin 2 weken.
"Ja mitch, we willen dat jij daar heen gaat." oke, maar dan gaat me motor mee!! En aangezien er toch wat groot spul mee moest gaat me fiets ook mee per luchtcontainer :+
Mazzelaar :+
 
De mijne gaat over 2,5 week mee naar Cartagena. Gemid temp daar 19 graden in Februari en een neerslag van vrijwel 0,0. Ik moet daarheen ivm een project van plusmin 2 weken.
"Ja mitch, we willen dat jij daar heen gaat." oke, maar dan gaat me motor mee!! En aangezien er toch wat groot spul mee moest gaat me fiets ook mee per luchtcontainer :+

Zo krijg ik weer onwijs zin om richting het zuiden te rijden :9~ . Bij mij zal het augustus worden voordat het zover is :'). Had hier toevallig van de week het reisverslag van vorig jaar neergezet.

En Texoot; als ik de kleurcode heb zal ik het je laten weten :+
 
Mannen en vrouwen...Na bijna 8 jaar en 43k heb ik afscheid genomen van mijn MT-03.Mijn trouwe metgezel gaat andere baas zoeken...
 
Waar heb je dan gereden Annette? De doorgaande wegen (alles buiten de woonwijken) hebben wel zout gezien. Aan de andere kant is er al heel veel weer weggeregend, wat een buien...

@elhippo; Wat ga je kopen? 8 jaar is een aardige tijd, dus mag best.
 
Motortje heb ik pas een maandje, en hij heeft pas 6800km, dus hij is zeker nog in topvorm. En ik ben er super zuinig op, maar ik kan een rondje rijden niet weerstaan :)

Ik heb hem net ook weer opgehaald en ga er zo mee naar school, weer eens wat anders dan met ov!
 
Het waait wel erg hard! Ik heb een stukje gereden, maar had af en toe wel wat moeite met de motor op de juiste weghelft te houden. Het wordt vandaag dus denk ik toch maar een poetsdagje :)
 
Het waait wel erg hard!

Ik had hem maandag ook mee naar school, maar ik werd zo nu en dan gewoon een metertje opzij gezet. Ben gisteren ook flink aan het poetsen geweest, maar de achterbrug ziet er des te treuriger uit :N

Wordt met de dag erger aangezien het poedercoating is, bladert langzaamaan wat meer af. Gelukkig wordt er na de carnaval wat aan gedaan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan