Het Yamaha MT-03 topic - Deel 8: Knallend de winter in!

Ik heb een vraagje, is er iemand hier op het forum die een passagiers zadel over heeft? Ik wil er graag eentje verbouwen met een systeem waar ik dan een tas op kan klikken. Het zadel hoeft er dus niet goed uit te zien ofzo. Een nieuwe is ruim 100 euro en dat vind ik een beetje zonde.
 
Ik heb een vraagje, is er iemand hier op het forum die een passagiers zadel over heeft? Ik wil er graag eentje verbouwen met een systeem waar ik dan een tas op kan klikken. Het zadel hoeft er dus niet goed uit te zien ofzo. Een nieuwe is ruim 100 euro en dat vind ik een beetje zonde.

Heb er inmiddels een gevonden tweedehands:-)
 
Ik kom ook maar eens buurten... Van plan om aankomende zomer eens wat vaker de MT te pakken op een verdwaalde zomeravond. Ja dat lezen jullie goed.. hij staat nog steeds in de garage hier :+
 
Laatst bewerkt:
Wie gaat er mee? Aan te melden via facebook, georganiseerd vanuit 'wie rijdt' facebook pagina

YAMAHA MT TOUR ZONDAG 3 APRIL

Aanmelden of registreren om te bekijken

Verzamelplaats:

Herenweg 53, 3602 AN Maarssen

10:00 verzamelen - 10:15 vertrekken

Route:
Utrecht -> scheveningen (64km - 47 min.)
Scheveningen -> Ijmuiden (57km - 1u3min.)
Ijmuiden -> Utrecht (61km - 47 min.)

Totaal: 182 km - 2u37min.
Uiteraard maken we nog een aantal stops (neem zelf je eigen lunch mee!!)

* alles op eigen kosten*
 
Gek, bij mij wel.

Als je naar de 'wie rijdt' facebookpagina gaat en lid wordt, dan kun je de MT tour bij evenementen zien staan :) Het clubje wordt met de dag groter!
 
Dat is wel de bedoeling, maar volgens mij gaan er stiekem nog wat niet-mt-rijders mee. Hoe meer mensen, hoe meer vreugd, dus ik zal niet al te streng zijn :)
 
Ik ben bang dat ik dat weekend de MT-03 niet eens heb. Eigen lunch mee nemen? Niet ergens lekker vreten met z'n allen? :9
 
Ergens eten met zn allen is ook goed uiteraard! Ik neem zelf denk ik wel een lunch mee, want moet even rustig aan doen met mijn uitgaven haha. Een mooi stopje bij een strandtentje is uiteraard wel heel erg leuk!
 
Ik had al aangegeven dat ik erbij wilde zijn maar heb geen facebook.
Ik hoop erbij te kunnen zijn want vanochtend was een bestuurder van een bestelbus zo vriendelijk om mij over het hoofd te zien. -O- Motor is nu onderweg naar garage voor schade rapport...
 
vanochtend was een bestuurder van een bestelbus zo vriendelijk om mij over het hoofd te zien. -O- Motor is nu onderweg naar garage voor schade rapport...
Oei, dat is niet leuk. Ben je er zelf goed vanaf gekomen?
 
Zo dat is pech hebben, gelukkig maak je je druk om je motor, dan zal je er lichamelijk wel goed vanaf gekomen zijn! Hoop ik...

Sterkte ermee!
 
Zelf gelukkig alleen een gebroken teen en wat blauwe plekken.
Motor wordt van de week uitelkaar gehaald om de schade te beoordelen maar lijkt erop dat alleen kentekenplaat/achterlicht, rem pedaal en handguards kapot zijn.

Busje reed met net geen 50km/h tegen mijn achterwiel.
Stond zelf stil om tegemoedkomend verkeer voor te laten zodat ik links af een parkeerplaats op kon rijden. Chauffeur heeft me nooit gezien.
 
Hallo Allen,

Ik heb hier met plezier gelezen, gelachen en bijgeleerd.
Maar er is altijd een tijd van komen en gaan.

Mijne nieuwe :)

qraq9e.jpg


Grtz :) en hou jullie goed, ik blijf hier zeker lezen.
 
Hallo Allen,

Ik heb hier met plezier gelezen, gelachen en bijgeleerd.
Maar er is altijd een tijd van komen en gaan.

Mijne nieuwe :)

[afbeelding]

Grtz :) en hou jullie goed, ik blijf hier zeker lezen.

Goede keuze die BMW, erg jammer trouwens dat het nieuwste model niet meer die prachtige koplamp heeft. Volgend jaar wil ik mijn MT inruilen voor zo'n BMW of een Duke 690. De hooligan in mij zegt KTM, maar het verstand wil BMW. Moeilijk, moeilijk....... :+
 
Goede keuze die BMW, erg jammer trouwens dat het nieuwste model niet meer die prachtige koplamp heeft. Volgend jaar wil ik mijn MT inruilen voor zo'n BMW of een Duke 690. De hooligan in mij zegt KTM, maar het verstand wil BMW. Moeilijk, moeilijk....... :+
Ik vind die Husqvarna 701 Supermoto ook een mooi ding, zit ook het KTM 690 blok in. Lijkt mij dezelfde fiets als de KTM SMC(R). Maar ik heb nooit op een KTM gereden, heb alleen ervaring met Yamaha ééncylinders.
 
Dames en heren,

Vorige week een MT-03 aangeschaft, foto's zullen nog volgen!

Allereerst een vraag; wat is jullie ervaring met handkappen?
Zowel met verschillende merken als met het uberhaupt gebruik van handkappen.

Groeten uit Zeeland!
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren,

Vorige week een MT-03 aangeschaft, foto's zullen nog volgen!

Allereerst een vraag; wat is jullie ervaring met handkappen?
Zowel met verschillende merken als met het uberhaupt gebruik van handkappen.

Groeten uit Zeeland!

Hoi,welkom!
Ik gebruik geen handkappen,ik vind dat een naakte motorfiets zo kaal mogelijk moet zijn. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan