~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Heeft iemand ervaring met het ombouwen vam een 2kf naar elektrische start?
Onhaalbaar of onbetaalbaar, er komt heel veel bij kijken, andere draadboom of extra draden, andere knopjes op je stuur, zwaardere dynamo, zwaardere accu (past meestal niet) etc.
 
Heeft iemand een achterrekje voor een TT600R ter overname liggen?
Ik had er altijd eentje liggen maar ik weet niet meer of ik die nou wel of niet aan Norbert heb verkocht. Misschien is Norbert zijn geheugen beterder?
 
Laatst bewerkt:
Ik had er altijd eentje liggen maar ik weet niet meer of ik die nou wel of niet aan Norbert heb verkocht. Misschien is Norbert zijn geheugen beterder?
yep, rekje alweer jaren gelede verpatst aan mij. zit nu lekker op de tt600re !

331lpa1.jpg


KEDO - Performance Products verkoopt ook rekjes en houdt anders Yamaha's ultimative Enduro in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
3e versnelling giert btw wel een beetje, is dit een bekende kwaal bij een XT600/TT600?
Ja, gieren van de 3 versnelling had ik ook. Oorzaak is teveel tokkelen met te lage toeren, beter meer toeren in de 2e. 1 of 2 tandwielen hebben nu pitting.

Of, blok moet uit elkaar om de tandwielen te laten vervangen. Weet nog wel een meneer in groningen die dat prima kan doen.

of, je koopt mijn blok van Leo van offroadcentrum. Heet relatief weinig gelopen na complete revisie. Vraag Leo maar naar het blok van Norbert. (Ik heb mijn motor daar een paar maanden geleden gebracht en ik zie 'm niet te koop staan dus dan is die wsl gesloopt).
 
Laatst bewerkt:
Voor mij helaas nog niet opsturen.
De hant is al aardig aan het helen aan de buitenkant, maar het kan nog niets hebben.
Hoop dat het in Havelte beterder is.
Drie middenhandbeentjes gebroken, waarvan enkele meervoudig:
full


Nu zit er overal titanium in:
full

full


En de ritssluiting is er net weer uit:
full

full
 
Laatst bewerkt:
Ja, hoe komt dat.... Met de hand in het voorwiel terecht gekomen, zeg maar.
Ik streef er naar om elk najaar een ongeval te krijgen. Vorig jaar gekneusde en gebroken ribben.

Wat Penseur zegt is dus niet waar. Echt niet. Geloof hem niet.
 
Ja, hoe komt dat.... Met de hand in het voorwiel terecht gekomen, zeg maar.
Ik streef er naar om elk najaar een ongeval te krijgen. Vorig jaar gekneusde en gebroken ribben.

Wat Penseur zegt is dus niet waar. Echt niet. Geloof hem niet.

Je hebt meteen je trouwring af gedaan. O-)
Hoe is het met die mooie Spaanse verpleegster. :9
 
Haha, mijn trouwring heb ik maar 1 dag gedragen. Mevrouw Bolski mekkert er wel eens over. Ik zeg dan altijd dat ik er tenminste zuinig op ben.
 
of jei voor of na het fappen een ongeluk krijgt moetjuh selluf weten.

dus niet alleen de schoonzoon werd overmoedig ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik mag vanaf nu volgens mij hier ook officieel posten:

Vandaag voor het eerst met de XT600 de onverharde wegen gekozen. Rijdt echt stukken beter dan mijn GS500 op het onverharde. Ben benieuwd waar ik allemaal nog ga komen met het apparaat.

WlZegOK.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan