~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

En ik heb de XT gisteren voor het eerst eens goed schuin gehad. 90 graden om precies te zijn.
Het was wel leuk spelen in het zand :)


Viel me alleen wel op dat die valbeugel van Hepco en Becker gespoten is met spul dat niet heel stevig is ofzo. Motor is gevallen in zacht zand met 10km/h, en je ziet meteen al blank metaal.
 
Nooit van gehoord.

Ik wel, op Terschelling had iemand vergelijkbare problemen.
Helaas kan je de op dta niet de oude topics terugzien. (Page not found)

Ik heb andere problemen.
Gebroken voetpakking

o16b73b.jpeg


Dat wordt weer een uurtje sleutelen onder een parasolletje. :$
Zal wel in oktober worden want onderdelen zijn hier minimaal een weekje onderweg.
Zaterdag weer op huus aan. B|
 
Wilco, waar heb je die ttr gekocht? Bij leo van offroadcentrum?

Update; het lekken lijkt een los staand probleem te zijn vanuit de keering versnellingspook, maar dat er binnenin iets niet goed zit dat is duidelijk.Volgende week maar het rechter zijdeksel eens demonteren en kijken wat we aan treffen... :?

De motor is trouwens particulier gekocht van een redelijk bekend persoon in XT/TT land ;)
 
Ik wel, op Terschelling had iemand vergelijkbare problemen.
Helaas kan je de op dta niet de oude topics terugzien. (Page not found)

Ik heb andere problemen.
Gebroken voetpakking

[afbeelding]

Dat wordt weer een uurtje sleutelen onder een parasolletje. :$
Zal wel in oktober worden want onderdelen zijn hier minimaal een weekje onderweg.
Zaterdag weer op huus aan. B|
<offtopic> Hoe is het weer daar? We gaan over 2 weken met Arjan Brouwer daar een week rijden </offtopic>
 
<offtopic> Hoe is het weer daar? We gaan over 2 weken met Arjan Brouwer daar een week rijden </offtopic>
Sierra Nevada...ofwel in het ollandiaans 'besneeuwde bergtoppen'
3hvyp1j7n5.jpeg

Daar waar het wit is is het onder 0

Afgelopen weekend waren we even naar het wintersportgebied van de sierra nevada en daar was het -7gr
2h28j7lwdi03.jpeg


Ik zit hier op plusminus 400meter boven zeeniveau en om 18uur was het nog 17gr, nu om 22:45 is het 10gr maar dat neemt snel af tot ongeveer 5gr.
De hoogte waar je zit is dus allesbepalend.

Wel heeft het flink geregend en dat brengt andere gevaren met zich mee.
Ga je offroad kijk dan uit voor stromingsporen over de paden want als je wiel daarin komt kan je flink hard onduit gaan.
En helemaal link is het tijdens de regen want dan komen er keien naar beneden.


Heb mijn blok schoongespoten en de olie bijgevuld en gek genoeg lekt er geen olie meer uit de voetpakking.
Kon vanmiddag dus eindelijk eens een leuk ritje maken. :]
 
Laatst bewerkt:
Dankzij Wim Schager via de XT550 groep heb ik zijn tekeningen gekregen van het doosje onder de koplamp van een XT550 die de stekkers vast houdt. Dit in combinatie met een handig neefje (www.3d-art.nl) die in het bezit is van een Prusia 3D printer heb ik een nieuwe!

IMG_8680.jpg


IMG_8681.jpg


IMG_8682.jpg
 
foursome blow Job

1455bad5f0c552fd292a1cece6a825b4.jpg


maar weer ontopic dan :P

is dat zo een uniek onderdeel dat je dat zelf moet maken, of gewoon, omdat het kan ?

ik wist niet dat Louise C.K. honden had
 
Laatst bewerkt:
we62v60.jpg


Dit weekend een stukje gaan spelen met mijn XT en die van een vriend. Eerste keer langer weg dan een paar uur. Is toch erg leuk speelgoed.
 
Lekker weertje gehad zo te zien. Waren er niet veel wandelaars en prikstokkers?
 
Nee, viel reuze mee. En de wandelaars en fietsers die we tegen kwamen groette allemaal beleefd terug.
 
Ik heb m’n achterband zelf verwisseld met zo’n hefboom tool. Wat een drama was dat :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan