~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

ten 1 ste, iedereen natuurlijk een heel goed en gezond 2016,

ten 2de aangezien de MotorBeurs Utrecht 2016 op de planning staat,
en ik natuurlijk op me eigen motor er na toe wil, moet ik hem eerst maar eens maken
laaste tijd gewoon erg druk met werk..

2vj8qqd.jpg


35l6o0i.jpg


Morgen blok eronder uit en loop van de week splitsen
en dan 2de versnelling fiksen, :)
 
Iedereen een heel ongezond 2016, met veel wijn en bier, shoarma, patat, erwtensoep, chips, salami, t-bone steaks, gegrilde kip, lamskoteletten etc.
 
Weet iemand nog een adres voor een rubber slang met een binnendiameter van 50mm?
Ik probeer een zzr250 carb op een xt600 blok pas te maken in een xt550.
De slang moet (erg) flexibel zijn dus niet zo'n mega dikke radiateurslang.
 
Ik geloof niet in complottheorieën maar volgens mij proberen de groenen zo alle informatie van alle crossers te verzamelen zodat ze al onze motoren kunnen jatten zodat er nooit meer wild gecrosst wordt. :N
 
Ik geloof niet in complottheorieën maar volgens mij proberen de groenen zo alle informatie van alle crossers te verzamelen zodat ze al onze motoren kunnen jatten zodat er nooit meer wild gecrosst wordt. :N
Waar zullen ze al die motoren dan laten?
 
Iemand die mij kan helpen aan een supermotard set / orginele wielen van een Xt600e
te koop / die wil ruilen voor mijn cbr600 wielen ?

ik zoek namelijk een set spaak velgen aangezien me motor toch uitelkaar lig
en ik er dus spaak wielen eronder wil hebben
 
Ja, ik zal hem strax in de bus legge. Ik neem mijn pinapparaatje wel mee.
 
Is de bus tussen de standaard uitlaatbocht en een BSM demper dezelfde als voor een standaard uitlaat ?
Queny. De binnenmaat is niet moeilijk, die ligt vast. Maar als BSM er een bus tussen wil doen, mogen ze zelf bepalen wat de buitenmaat is. Dus dat is niet te zeggen. Maar als je de maat opneemt wil ik er morgen wel eentje voor je meenemen. De maten die ik op voorraad heb staan hier.

En de rest staat hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan