Motor-Forum

Select Forum

44e Batavierenrace: 23 april 2016

Ducati 748 / DR800 EFI / RS125

Reg. datum:
02 mrt. 2008
Ik
quote:
Exigence schreef op 01 april 2016 @ 14:38:
Groep 3 hier :W Dit jaar weer met 3 Friezen aanwezig :P Nog meer mensen in groep 3?

Hoop op 3x WP's regelen 8-)

Dingdung en zwarte veen zijn toch wel m'n favorieten :)

Hey Team Fryslan, dit jaar ook weer porto's mee?

Team Beun is met goed vertegenwoordigd, we hebben chapter West ook maar weer van stal gehaald en zijn dit jaar met zo'n 9 man.
Van Boven Racing
Het BIG injectie project

ait vadan

Reg. datum:
07 nov. 2005
nou lekker weer de site is weer slecht bereikbaar dus mijn dashboard ook -O-

Reg. datum:
10 nov. 2009
quote:
Thoran schreef op 05 april 2016 @ 19:20:
Ik
[...]

Hey Team Fryslan, dit jaar ook weer porto's mee?

Team Beun is met goed vertegenwoordigd, we hebben chapter West ook maar weer van stal gehaald en zijn dit jaar met zo'n 9 man.

Tuurlijk heeft Team Fryslân de porto's weer mee.
Yamaha Fz6s 06 gestolen -- '01 Aprilia RST 1000 Futura verkocht -- '04 Aprilia RST 1000 Futura -- '07 Aprilia Pegaso Trail

Reg. datum:
08 apr. 2016
spam
Martell wijzigde dit bericht op dinsdag 12 april 2016 10:00 (99%)

Reg. datum:
24 jun. 2009
quote:

Oh :')
... Life's too short to be living with regrets :)

Reg. datum:
30 okt. 2008
OOOW nog en week en het weer ziet er tot nu toe goed uit 8-)

*O* *O*
Trotse eigenaar van een Honda CBR900RR Fireblade, Yamaha Virago 750 en een Honda CB 550F SS

Reg. datum:
24 sep. 2006
ah, misschien blijft het een keer droog.

Vorig jaar moeten overslaan, en dit jaar tegelijk met familie dag. (die ze nu opeens elk jaar in hetzelfde weekend als de bata gaan houden :( )

Groep 5 voor mij en blokhut 4.
Heb er weer zin in. Nog meer mensen bij de Dondor-barbecue vrijdag?
gpz 600 R '86, zx-6r '03

ait vadan

Reg. datum:
07 nov. 2005
quote:

:W

Kip patat en appelmoes

Reg. datum:
13 jan. 2013
Begint het al te kriebelen?
"The trouble with quotes on the Internet is that you can never know if they are genuine." --Abraham Lincoln

Reg. datum:
24 jun. 2009
Wordt volgens mij v(r)ieskoud vrijdag op zaterdag.... En ook zaterdagochtend beloof weinig goeds...

Kip patat en appelmoes

Reg. datum:
13 jan. 2013
quote:
me-daph schreef op 20 april 2016 @ 19:33:
Wordt volgens mij v(r)ieskoud vrijdag op zaterdag.... En ook zaterdagochtend beloof weinig goeds...

3 thermo broeken aan :')
"The trouble with quotes on the Internet is that you can never know if they are genuine." --Abraham Lincoln

Reg. datum:
24 sep. 2006
precies, met meerdere laagjes kom je een heel eind.
thermo kleding, + regenpak erover + bata trui. (welke kleur is t dit jaar?)
gpz 600 R '86, zx-6r '03

Reg. datum:
30 okt. 2008
Regenpak die hoop ik toch dat ik die ingepakt kan laten.
Meerdere lagen?
1 laag termo van Craft en da bata trui en met motorpakkie hebben me eigenlijk al jaren warm gehouden.

Nu langzaam beginnen met de voorbereidingen :z ;)
Trotse eigenaar van een Honda CBR900RR Fireblade, Yamaha Virago 750 en een Honda CB 550F SS

Kip patat en appelmoes

Reg. datum:
13 jan. 2013
Zoo, ik ben al in de buurt, straks nog ff tukkie op de bank en dan gaab er door naar Nijmegen :)

ait vadan

Reg. datum:
07 nov. 2005
zo weer gedaan voor dit jaar of ik ook in 2017 er bij ben ,weet ik nog niet moet ik nog even over nadenken

Reg. datum:
23 apr. 2007
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb een erg goede, soepel verlopende bata gehad :)

http://i296.photobucket.com/albums/mm177/BowlerTD/ad56f99e3742163dcf0525045d377a3f_zps5p9vertr.jpg
-Yamaha SR500 '79
-Suzuki GSX1100E '80
-Yamaha XTZ750 '94 Super Ténéré

Reg. datum:
24 sep. 2006
hier ook weer deels hersteld :)
Was weer gezellig, s'nachts wel fris maar niet zodanig dat er echt niet tegen te kleden was.
Wel ironisch dat de mannendouche bij de blokhutten zo heet was dat je er niet onder kon staan.
Verder nog even naar het feest geweest tot een uur of 01:00 en de volgende dag het ontbijt.
Terugreis naar Zwolle was wel ff zwaar met hagel en de wind vol van voren. :]

Ik ben er volgend jaar wel weer bij denk ik. Feest maakte veel goed. *O*
gpz 600 R '86, zx-6r '03

Reg. datum:
24 jun. 2009
Wij hebben helaas moeten afhaken in Nijmegen '( Na mate de tijd vorderde begon ik mij steeds beroerder te worden, de pannenkoeken eruit gegooid en werd ook duizelig. Blub kreeg dezelfde klachten en aangezien wij op 1 motor waren vertrouwde hij zichzelf niet meer. Om met klachten als duizeligheid, misselijkheid en de dunne nog de nacht in de gaan leek ons niet verstandig. Waarschijnlijk vrijdagavond verkeerd gegeten of de buikgriep... |(

Wij zijn vanaf ons 1e punt terug gereden naar de start en hebben daar ons materiaal ingeleverd. Gelukkig stond er een Dixie op de campus. Man! Wat was ik blij om daar op te kunnen zitten zonder in de rij te hoeven staan... Ik zal jullie de details besparen B|
Thuis gekomen direct het bed ingedoken en flink geslapen. Ook zaterdag hebben we beiden bijna de hele dag flink geslapen. Kennelijk hadden we het nodig.

Next year we will see...

ait vadan

Reg. datum:
07 nov. 2005
quote:
me-daph schreef op 26 april 2016 @ 17:41:
Wij hebben helaas moeten afhaken in Nijmegen '( Na mate de tijd vorderde begon ik mij steeds beroerder te worden, de pannenkoeken eruit gegooid en werd ook duizelig. Blub kreeg dezelfde klachten en aangezien wij op 1 motor waren vertrouwde hij zichzelf niet meer. Om met klachten als duizeligheid, misselijkheid en de dunne nog de nacht in de gaan leek ons niet verstandig. Waarschijnlijk vrijdagavond verkeerd gegeten of de buikgriep... |(

Wij zijn vanaf ons 1e punt terug gereden naar de start en hebben daar ons materiaal ingeleverd. Gelukkig stond er een Dixie op de campus. Man! Wat was ik blij om daar op te kunnen zitten zonder in de rij te hoeven staan... Ik zal jullie de details besparen B|
Thuis gekomen direct het bed ingedoken en flink geslapen. Ook zaterdag hebben we beiden bijna de hele dag flink geslapen. Kennelijk hadden we het nodig.

Next year we will see...

Verstandig van jullie
ach ja en voor de rest tja wat zal ik er van zeggen

Reg. datum:
23 apr. 2007
quote:
Pa.Nootje schreef op 28 april 2016 @ 22:22:

[...]

Verstandig van jullie
ach ja en voor de rest tja wat zal ik er van zeggen

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd :+
-Yamaha SR500 '79
-Suzuki GSX1100E '80

ait vadan

Reg. datum:
07 nov. 2005
quote:
Bowler schreef op 29 april 2016 @ 09:19:

[...]

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd :+

het is niet meer wat het ooit geweest is als Taakrijder in mijn beleving het voelt vaak aan als of ik een politieagentje moet zijn (geen zin aan )

Reg. datum:
23 apr. 2007
quote:
Pa.Nootje schreef op 29 april 2016 @ 09:51:

[...]

het is niet meer wat het ooit geweest is als Taakrijder in mijn beleving het voelt vaak aan als of ik een politieagentje moet zijn (geen zin aan )

Hmmm, dat is jammer. Maar is dat ook niet afhankelijk van waar je staat, of is het de algehele sfeer/indruk nu?
-Yamaha SR500 '79
-Suzuki GSX1100E '80

ait vadan

Reg. datum:
07 nov. 2005
quote:
Bowler schreef op 29 april 2016 @ 11:27:

[...]

Hmmm, dat is jammer. Maar is dat ook niet afhankelijk van waar je staat, of is het de algehele sfeer/indruk nu?

de gehele indruk ,en misschien hang ik ook wel op vroeger doe dit pas voor de 14e keer

www.vvzw.nl

Reg. datum:
03 apr. 2006
Wat voor kleur trui heb ik gemist ?
if nothing goes right ...........................................................................................................................................<--- go left ! :)

Reg. datum:
30 okt. 2008
Een donker rode *O* *O* en de koffie natuurlijk

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.