Triumph Speed Triple topic deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
sincere1983 schreef....:

Iemand hier nog suggesties voor een fatsoenlijke paddockstand?
Welk type moet ik van Datona hebben (die zijn betaalbaar)?

Ik hoor het graag zodat ik mn achterbandje omhoog kan brengen.
...ik had 'm voor de voor + achterkant van Powerplustools...
...mooi stevig spul...

...en je kunt je motor met 1 handje, fluitend en wel, rechtop zetten...


...kost wat, heb je ook best een dingetje : Paddockstand voor - of achterwiel 3 in 1 voor motorfietsen - zwart ...



Afbeelding%20120-XL.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die van Datona: veert behoorlijk, mijn motor staat scheef (onder één wieltje een plank van 22mm om de motor recht te zetten) en ik vind de as niet optimaal.

Ik heb inmiddels een goede aangeschaft, was iets van € 80,-- maar veel beter!

Ik heb er een van bikelift maar ook die ben ik niet helemaal tevreden over.
Staat ook niet helemaal recht waardoor voor de voorbok onder de poten het stuur iets scheef moet. Ook vrij bewegelijk. Niet dat hij ooit om zal vallen hoor. Verder wel makkelijk voor wassen en ketting smeren.
De middenbok die op de achterbrug as pakt staat gewoon kei stevig maar is wel iets meer werk om erop te zetten.
 
erwinko schree...:

De middenbok die op de achterbrug as pakt staat gewoon kei stevig maar is wel iets meer werk om erop te zetten.
...meer werk... :? :?

...adapter in de as drukken, achter de motor gaan staan, rode beugel vastpakken, en je drukt tegelijk de motor rechtop, en het ding druk je zo onder het wiel...

...als je het langzaam doet, ben je amper 5 seconden verder... :/
 
Laatst bewerkt:
...meer werk... :? :?

...adapter in de as drukken, achter de motor gaan staan, rode beugel vastpakken, en je drukt tegelijk de motor rechtop, en het ding druk je zo onder het wiel...

...als je het langzaam doet, ben je amper 5 seconden verder... :/

Daarom gebruik ik die ook altijd.

Ik heb het over de bok in het midden die ook genoemd. Die moet je uit elkaar onder de motor doorsteken. Als je dan de rechter arm erop wilt zetten valt hij er net aan de linker kant weer uit. En de motor rijdt bijna 30cm naar voren als je hem opbokt.
 
Zo ik lees uiteraard ook weer mee! Wat gaan we toch hard door die delen heen met z'n allen!
En ik wil zo graag die nieuwe Thruxton R wat een immens godvergeten geil ding... had ik maar een geldboom :C
 
@Ron..ik zie dat jij als voorbok ook die van powerplustools gebruikte? Ik heb die teruggestuurd. Ik had hem in elkaar, kan niet fout gaan, maar vond hem net niet? Met borgpin kun je hem stellen op breedte, maar op wijdste stand past hij nog maar net onder de voorvork? Ik deed dus iets fout of is het wel simpel om hem dan op te bokken? Bestel dan dezelfde bij BS parts, heeft ze nu ook nog eens in aanbieding...
 
Pdavie3026 schreef...:

@Ron..ik zie dat jij als voorbok ook die van powerplustools gebruikte?

Ik heb die teruggestuurd. Ik had hem in elkaar, kan niet fout gaan, maar vond hem net niet?

Met borgpin kun je hem stellen op breedte, maar op wijdste stand past hij nog maar net onder de voorvork?

Ik deed dus iets fout of is het wel simpel om hem dan op te bokken?
Bestel dan dezelfde bij BS parts, heeft ze nu ook nog eens in aanbieding
...die Powertools voorbok pastte bij mij (inderdaad) strak onder de Speed-voorvork... :Y

...als in : die met rubber beklede opnames gingen nagenoeg in z'n geheel onder, en achter de vork...
...net even voor je opgemeten, en de binnenwerkse maat van die bok is maximaal 26 centimeter...

...en ik heb de Speed dan wel niet meer, maar de boxers hebben bijvoorbeeld een 24 centimeter brede voorvork, dus..., dan heb ik aan de binnenzijde van die bok aan beide kanten maar 1 centimetertje speling, de rest van die met rubber beklede opnames zit strak onder, en achter de vorkpoten...

...staat hartstikke stabiel (wel in combinatie met een achterbok natuurlijk...) !... :Y



...deze heb ik : klik...
...de Speed pastte er op, de GSX1400 ook, en de voorwielen van beide boxers hef je ook zonder moeite van de grond...



...en omdat van alles tegenwoordig een video is : hoppa... ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo ik lees uiteraard ook weer mee! Wat gaan we toch hard door die delen heen met z'n allen!
En ik wil zo graag die nieuwe Thruxton R wat een immens godvergeten geil ding... had ik maar een geldboom :C
Inderdaad - wat is de nieuwe Thruxton R ontzettend gaaf!
 
Ik wil mijn nieuwe Rizoma knipperlichten net gaan aansluiten.
Alleen de "connectoren" Die passen niet op die van de originele bedrading..
Heb zelf echt totaal geen pap gegeten van het elektrische gebeuren.
Heeft iemand ook Rizoma knipperlichten geïnstalleerd hier die mij even kan helpen?

Gaat om de achterkant.
 
Ik wil mijn nieuwe Rizoma knipperlichten net gaan aansluiten.
Alleen de "connectoren" Die passen niet op die van de originele bedrading..
Heb zelf echt totaal geen pap gegeten van het elektrische gebeuren.
Heeft iemand ook Rizoma knipperlichten geïnstalleerd hier die mij even kan helpen?

Gaat om de achterkant.

Indien led heb je ook nog een knipperlichtrelais nodig.
Had ze zelf geknipt van de oude knipperlichten en die met elkaar verbonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan