Triumph Speed Triple topic deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 november en zo'n temperaturen. Dan moet dat ding nog van stal!

DSC03206_zpsxoadwicx.jpg~original
 
...gisteren nog een 300 zonnige kilometers weggeboxerd...
...vandaag leven wij echter aan deze kant van het land al de hele dag in een hele grijze kleine wereld...

...en het wordt met het uur erger... :/


...gisteren...
%28zd%29%2031%20oktober%202015%20%28c%29%2050000%20km%20toer%20naar%20Zelhem-L.jpg
 
Net mijn speed triple geadverteerd hier op het forum als iemand interresse Heeft ,deze is van 2012 met 2800km met aankoopbon en dealer facturen heb er nog geen fotos bij probeer ik morgen mag weg wegens rugproblemen 8500 euro
 
Laatst bewerkt:
Heel weekend lekker weer. Vandaag zijn een paar maten naar de Eifel geweest.
En ik had het hele weekend familie-verplichtingen. :(
Zo oneerlijk... Heb op de verjaardag maar een paar biertjes extra

Volgend weekend niks in de planning staan, maar dan zal het wel weer regenen.
Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben gereden. :] :]
 
Laatst bewerkt:
oei ja mooie foto's ja. Maar net ging ook bijna het licht uit van speedy en mij :(

Rijd ik naar huis toe en kom een vreemde auto tegen die seint met het licht, de volgende auto ook. RAAR...
Kom ik lichtelijk meer langzaam overe de laatste blinde heuvel ligt er een auto dwars op de weg, op de kop en allemaal van die gapers er om heen. Dat was wel ff reine paniek en blokkerend voorwiel. Maar zoweinig plaats en veel mensen dat er maar een klein gaatje was. Daar maar door heen geschoten. Toen sloeg mijn rikketik weer eens de samba :')
Dat niemand ff 30 m terug loopt om boven op de heuvel verkeer te waarschuwen |( |(

Dat is al de derde mini kut suv die op de kop ligt in 3 weken. Weet niet wat er met die dingen aan de hand is maar ze zijn wat wiebelig denk ik |(

Maar ja we zijn er nog en niet meer geschaaft dan anders. Dank u beschermengeltje :} :} en knipperende auto's (al waren die 3 minuten ver weg toen ik ze tegen kwam....)


B|
 
Ik vind die MV Dragster ook een schitterende machine..! :9~ :9~ :9~

Die Yamaha daarintegen.. in mijn ogen weer de zoveelste karakterloze rijstkoker.. :N :r
 
Laatst bewerkt:
oei ja mooie foto's ja. Maar net ging ook bijna het licht uit van speedy en mij :(

Rijd ik naar huis toe en kom een vreemde auto tegen die seint met het licht, de volgende auto ook. RAAR...
Kom ik lichtelijk meer langzaam overe de laatste blinde heuvel ligt er een auto dwars op de weg, op de kop en allemaal van die gapers er om heen. Dat was wel ff reine paniek en blokkerend voorwiel. Maar zoweinig plaats en veel mensen dat er maar een klein gaatje was. Daar maar door heen geschoten. Toen sloeg mijn rikketik weer eens de samba :')
Dat niemand ff 30 m terug loopt om boven op de heuvel verkeer te waarschuwen |( |(

Dat is al de derde mini kut suv die op de kop ligt in 3 weken. Weet niet wat er met die dingen aan de hand is maar ze zijn wat wiebelig denk ik |(

Maar ja we zijn er nog en niet meer geschaaft dan anders. Dank u beschermengeltje :} :} en knipperende auto's (al waren die 3 minuten ver weg toen ik ze tegen kwam....)


B|
oeh moments you feel alive *D

dat soort gapers zie je hier ook veel hoor...
 
Gisteren ook een goeie 200+ km gereden, langs de maas en de Waal. .. kwam nog een man en vrouw tegen met een speed en ik denk street, beide zwart.
 
Verdomme :(

Gisteren me Speed opgehaald nadat me alarm was gekeurd.
Loop ik een beetje door die zaal heen. Kom ik bij de MV Agusta afdeling.
Zie ik daar de Brutale 800 Dragster RR staan in de Pearl Shock Red/Pearl Ice White combinatie kleur stelling.
Word ik me daar toch een potje verliefd op dat ding, niet normaal :9~
Wat een lekker ding is dat, zeg!!!!

Even snel met de dealer geouwehoerd over dat ding.
Zei hij nog: Ow jij bent van die Speed Triple. Ik heb hem gezien toen ze met je alarm bezig waren. Nou die ruilen we erg graag in hoor.

|( |( |(

Uiteindelijk toch maar niet gedaan -O- Ik dacht als ik het wel doe dat ik dan permanent op de bank mocht slapen (als ik mazzel heb).
Thuis toch ook maar even fotootje laten zien van dat ding en er werd mij vriendelijk doch dringend verzocht om het uit me kop te laten _O- _O- _O-

(ik ken haar zo goed, hé)

Brrrrrr waarom ben ik niet rijk :(

de MV dragster is al :9~ :9~ :9~ maar de RR is helemaal :9~ 8-) :9~ 8-)
ik zou het er bijna voor over hebben om permanent op de bank te slapen... ik misten een paar rugge om het ding te kopen -O- :$ :(

ik hoef niet rijk te zijn maar wel iets rijker dan dat ik nu ben :+
 
Laatst bewerkt:
...gisteren zo'n MT-ding eens van dichtbij bekeken... :/





...en dan durven sommige nog te klagen over de afwerking van een Triumph... :X
en toch vind ik het wel wat :X

Yammie Tracer
Honda VFR800x (de nieuwste dan)
KTM SMT
Triumph tiger 800 XRx

maar voor op t circuit weer wat minder.. En aangezien de afschrijving van mijn gixxer teveel pijn zou doen en dat ook nog steeds ubergeil is, blijf ik daar maar op rondhobbelen :P
 
ff een vraagje:

Heeft (of hebben) meer mensen hier last van slecht terug schakelende triples?
bouwjaar 2011
de motor schakeld erg moeilijk terug boven de 4000 toeren kom je er onder gaat het normaal.
 
ff een vraagje:

Heeft (of hebben) meer mensen hier last van slecht terug schakelende triples?
bouwjaar 2011
de motor schakeld erg moeilijk terug boven de 4000 toeren kom je er onder gaat het normaal.

Dan heb je denk ik de ketting te strak staan!

Bij een speed triple komt dat zeer secuur, en liever aan de losse kant gemeten op het strakste punt van de ketting.
 
Gister ook nog even 400 km weggetikt binnendoor naar Brugge.
Dit rijdt toch ook wel erg lekker en verslavend hoor ..
Dat die herfst/winter maar snel voorbij gaat!

full
 
Verdomme :(

Gisteren me Speed opgehaald nadat me alarm was gekeurd.
Loop ik een beetje door die zaal heen. Kom ik bij de MV Agusta afdeling.
Zie ik daar de Brutale 800 Dragster RR staan in de Pearl Shock Red/Pearl Ice White combinatie kleur stelling.
Word ik me daar toch een potje verliefd op dat ding, niet normaal :9~
Wat een lekker ding is dat, zeg!!!!

Even snel met de dealer geouwehoerd over dat ding.
Zei hij nog: Ow jij bent van die Speed Triple. Ik heb hem gezien toen ze met je alarm bezig waren. Nou die ruilen we erg graag in hoor.

|( |( |(

Uiteindelijk toch maar niet gedaan -O- Ik dacht als ik het wel doe dat ik dan permanent op de bank mocht slapen (als ik mazzel heb).
Thuis toch ook maar even fotootje laten zien van dat ding en er werd mij vriendelijk doch dringend verzocht om het uit me kop te laten _O- _O- _O-

(ik ken haar zo goed, hé)

Brrrrrr waarom ben ik niet rijk :(

Altijd achteraf om vergiffenis vragen, nooit vooraf om toestemming. ;)

Ze komt er wel overheen, en met zo'n fiets in je garage moet een paar weken aan de handkar ook geen probleem zijn :P
 
Gister ook nog even 400 km weggetikt binnendoor naar Brugge.
Dit rijdt toch ook wel erg lekker en verslavend hoor ..
Dat die herfst/winter maar snel voorbij gaat!

[afbeelding]

Gaaf ding JP! Hoe bevalt dat PP schermpje?

Edit: Kzag het schermpje al op MP staan? :P
 
Laatst bewerkt:
Denk je aan kogeltje en veertje Erwinko?

Nee aan plakkende koppelingsplaten.
Met opschakelen zakt je toerental en heb je weinig last. Lage toerentallen is de belasting ook lager.

Zelf ook last van gehad bij voorgaande motor bij gebruik van castrol rs olie. Zelfs als ik bv 0.6 liter had bijgevuld was terug schakelen de eerste paar 100km gewoon kut, vooral bij koude motor.
Die olie staat daar ook bekend om. Ben toen overgestapt naar motorex top speed en niks geen last meer :)
Tegenwoordig rij ik overigens met motul.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan