Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

full


een moeielijke zo laat op de avond

(Tip op googlemaps is die nog luipaardprint)
 
Laatst bewerkt:
Nou niet echt een plek waar ik mijn motor zou stallen.

Aan de foto te zien (lampen branden nog), heeft hij de motor ook laten draaien om gauw een foto te schieten en er weer op te springen en weer weg te rijden. Je weet maar nooit met al die "roof"dieren. :+
 
Laatst bewerkt:
was inderdaad ff snel een foto schieten en weer door verder rij ik hier vaker nog nooit wat bijzonders mee gemaakt
Aan de foto te zien (lampen branden nog), heeft hij de motor ook laten draaien om gauw een foto te schieten en er weer op te springen en weer weg te rijden. Je weet maar nooit met al die "roof"dieren. :+
 
Ik kan alleen maar zeggen: ... Hoe???? .....

:} :}

Just being lucky i guess :+

FF doopceel van Casper gelicht. Verse motor van begin oktober. Foto met die motor moet dus recent zijn. 'T is geen weer meer om europa te doorkruisen (zoja, dan post je wel andere foto's) dus Nederland, wat ook klopt met de verkeersinfrastructuur op de achtergrond: typisch NL. Casper zijn woonplaats staat op MF + foto in donker > zal dus wsch niet al te ver van woonplaats zijn = Amsterdam regio. Googlen op "Amsterdam tijger kunst" (tjah je moet wat proberen hé }) )> Fotootje van het fameuze hok op pagina 2. De rest is wat prutsen met streetview.
 
Laatst bewerkt:
Hier is niet veel uit te halen om op te zoeken, behalve die twee hoge pylonen.
Dus beter dan ergens in Nederland, regio grote rivieren. zal ik nie vinden.
Ik pas.
 
Hier is niet veel uit te halen om op te zoeken, behalve die twee hoge pylonen.
Dus beter dan ergens in Nederland, regio grote rivieren. zal ik nie vinden.
Ik pas.
Hoe wist je dat?? Nederland, grote rivieren??

:) :)

Maar ik ben het met je eens, hier kan je niet op zoeken.
 
Noorderlijke oever, naar het zuid-westen kijkend.
Nou zijn er gelukkig niet zo veel Fjorden in Noor....., oh wacht, :$
 
Laatst bewerkt:
:N
Zuidelijke oever, pal noord kijkend.
De foto is zowat om middernacht gemaakt.
Mmm... dan is de datum van de foto ook nietszeggend, op 16 januari 2011, 22:51 zal het daar dan wel pikkedonker zijn geweest! En dus hoef ik de historie van Wullebolle niet uit te pluizen!

:)

Maar, we zijn wel wat verder, als de foto om middernacht is gemaakt, dan zit je toch al gauw op de helft van Noorwegen toch? Of is heel Noorwegen in de zomer rond middernacht zo verlicht??

Anyway, hier is een wat grotere versie van de foto..

full
 
Laatst bewerkt:
Mmm... dan is de datum van de foto ook nietszeggend, op 16 januari 2011, 22:51 zal het daar dan wel pikkedonker zijn geweest! En dus hoef ik de historie van Wullebolle niet uit te pluizen!
Ik bespaar je de moeite. })
De dia is van 1978 (I ain't that young anymore), pakweg 10 juli. Middernacht.
De scan vd dia werd dan weer in 2011 gedaan.
Kzei het al "eentje uit de hele ouwe doos"
Maar aan SV te zien is er ginder nog quasi niets veranderd ...
 
Laatst bewerkt:
Er zijn toch al heel wat tips gegeven:
Noorwegen.
Middernacht & zon nog hoog = NoordNoorwegen.
Een dorpje van een scheet groot met een pier erbij.
Aan de overkant vd fjord zie je een weg in de helling.
1978, hoeveel wegen zouden er toendertijd geweest zijn ginderboven in de tijd dat er nog geen oliegeld was om nieuwe wegen mee te financieren? En vooral waar zou ik naartoe op weg zijn geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan