Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Die vis werd binnen 3 uur aan de haak geslagen. Die alpenpas van borisz ligt binnen 1 uur en 4 minuten plat. Je durft bijna geen foto te plaatsen, want binnen de kortste keren nemen ze je te grazen.
Spooky, en dat zo vlak voor Halloween. B|
 
Laatst bewerkt:
Maar zie ik daar nou en groen wit rode vlag wapperen aan die mast? Dan zou het nog net noord Italië zijn. Hotel heeft een rare naam.
 
Bij mij is die vlag blauw wit rood, vandaar Slovenië. En ik kan uit Homecargo's historie halen dat hij rond 17 juni in Slovenië was.
Een hotel met de naam RARARARARARA ben ik ook nog niet eerder tegengekomen. Komt ook niks uit met koekelen!

:+ :+
 
Maar die Sloveense vlag heeft de strepen toch horizontaal en deze lijken verticaal, grensgebied Slovenië en Italië?
 
Google Maps doet ook aan Halloween *D
full
 
Mijn onderbewustzijn zegt dat ik er reeds gepasseerd ben ... Het is een Italiaanse vlag (nooit in Frankrijk geweest met de motor ;) ), je zit ver boven de boomgrens en het doet me niet echt Dolomietig aan. Dan blijft er niet veel over dan te kijken bij de hoogste Italiaanse bergpassen. Stelvio heb je geen losstaand hotel en heeft goed asfalt ... De Gavia?! Het asfalt is in rampzalige staat, dus dat zou kunnen. Meer nog, het gebouw op de pasovergang heeft een gelijkaardig dak ... Effe Google Earthen en warempel, zowaar een alleenstaand gebouw iets ten noorden van de pasovergang *D

Rifugio Arnaldo Berni: https://goo.gl/maps/ztoHZo7txUR2

Ik ben er dus gepasseerd 8-) *D
 
Laatst bewerkt:
Zijn we nou allemaal aan het afkicken van dit topic of hebben we met zijn allen geen idee waar we het zoeken moeten? Ik wil wel ,maat zit werkelijk zonder enig idee. Ik kom nooit in de buurt van pret- en avonturenparken.
 
Laatst bewerkt:
Congratzzz Capo!! *O* Hoe?

En ik geef toe, avonturenpark laten staan was om te misleiden, wat blijkbaar ook gelukt is ;-)
 
Het is natuurlijk ook leuker (ook al weet je 't niet) om je gedachten neer te typen ... Zo krijgen anderen misschien weer ideeën, etc ... Samen kom je er altijd uit :9.
Tips vragen mag uiteraard ook altijd *D.
 
Terug
Bovenaan Onderaan