Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Het is in ieder geval niet mijn motor en ook niet mijn eigen oprit en het ding reed voortreffelijk (wat wil je met een DL 1000 blok, wat ik toen nog niet wist). Kijk naar de leeftijd van de motor en de staat...
 
Met de groeten van OMA, is dit topic ingesnurkt, vergeten, iedereen op vakantie of als een weeskindje te vondeling gelegd. Met alle respect voor David, maar zijn foto gaan we volgens mij niet meer raden.
Dus reanimatie poging met behulp van dit kiekje.
rara287_zpstvf4qovm.jpg
 
Met de groeten van OMA, is dit topic ingesnurkt, vergeten, iedereen op vakantie of als een weeskindje te vondeling gelegd. Met alle respect voor David, maar zijn foto gaan we volgens mij niet meer raden.
Dus reanimatie poging met behulp van dit kiekje.
[afbeelding]
Ik zie bergen die niet op de Ardennen lijken :o ... Ik gok dat we uitkijken op de besneeuwde toppen der Alpen ...
 
Verder dan de Pyreneeën, dan zitten we in de Picos de Europa ... Dat zou ook het vele groen kunnen verklaren.
Aan de stand van de bergen te zien lijkt het me dat je aan de oostkant zat.
 
Laatst bewerkt:
Bordje met 007 erop?

Ff zoeken. Dit lijkt erop?

img_2564.jpg


Nu nog de lokatie uitvinden... Wordt vervolgd
 
Okay dan maar weer een nieuwe... rara waar sta ik hier... en ja het is wat je denkt dat het is wat je achter mijn Vespa ziet staan.
full
 
Uhmmm, Johan Cruijff? André Rieu? Dance? Wiet? XTC? Kaas? Klompen? Bloembollen? Tulpen? Bier? TV-show-formats? Melkpoeder? Delfts blauw?

Ik heb nog nooit van XTC-stad gehoord, of van Wietdorp. Dance valley zal het niet zijn, dus gok ik op kaas. Lijst van Nederlandse kazen - Wikipedia

Blijft er nog te veel over. Iets wat ik in eerste instantie ook al dacht: ergens in Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan