Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Het heeft niets met de Antwerpse haven te maken ;-). Ze spreken wel Nederlands :+
De Schelde ... Mjah ... "in de buurt".
 
'Olland.
Een sluizencomplex achter een hoge dijk.
Niet de Schelde maar wel in de buurt, dat kan het Land van Maas en Waal zijn :?
Of "net niet de Schelde" ... meer de Oosterschelde dan.
En een watertje dat niet onderhevig is aan getij.

pffff not a lot ...

/edit
... but enough })

Hierzo
https://goo.gl/maps/Hf2khwioYE52
 
Laatst bewerkt:
Hehe, netjes ;-) ... En nee, geen mosselen gaan eten, gewoon leuk gereden ^^. Dat stukje "natuur" heb je enkele leuke kleine "bochtige" wegen *D Natuurlijk, voor een Antwerpenaar is zelfs de flauwste bocht al een paradijs *D haha.
 
En waar sta ik hier ergens?
full
 
't Was inderdaad niet zo simpel ... Ik heb uiteindelijk een foto met zicht op de Ventoux gevonden vanuit Plaisians, waaruit bleek dat ik het een stuk oostelijker moest zoeken. Tevens op hoogte om over de lagere toppen te kunnen uitkijken. Toen op de terreinkaart gezocht naar zo'n punt, en daar kwam de Col de Perty uit. Tevens de juiste vegetatie, dus het moest 'm wel zijn ... :9
 
De geveltjes doen mij Nederlands aan, maar dit is niet in NL, en waar in belgie het zou zijn weet ik ook niet... toch lastig als je de stad niet kent. Ook praag heeft van zulke geveltjes... dus toch weer niet echt nederlands... grrr
 
Tip: in het weekend heb je vaak hele goeie deals bij de hotels (ik gebruik Booking.com). Ik vermoed dat de Europarlementariërs, de staf, lobbyisten in het weekend voor een groot deel dan niet aanwezig zijn.

En dit is een heel gezellig restaurant: La Quincaillerie

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan