Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Ik zal nog eens door mijn foto's grasduinen. Ondertussen deze maar even.

:)

full
 
'Kerk' en 'bergtop' gaat niet werken. Echt niet.
_O-

Nee, was ook niet de bedoeling! Ik wilde een foto plaatsen die een nachtje bleef staan! In ieder geval, deze kerk is prima te zien in streetview. En ik denk dat de meeste fotoraders wel op dit plekje hebben gestaan.

:)
 
Heb het idee dat ik naar een frans landschap zit te kijken ter hoogte van de Pyreneëen.
Maar verder zegt het me niets.
 
Laatst bewerkt:
Heb het idee dat ik naar een frans landschap zit te kijken ter hoogte van de Pyreneëen.
Maar verder zegt het me niets.
Deels goed, maar het is niet in Spanje. Nou, zie je wel, je bent alweer een stukje op weg!

Edit: ik moet gewoon zeggen niet in de Pyreneeen, anders wek ik een verkeerde indruk.

:)
 
Laatst bewerkt:
Wordt al warriger geloof ik. Anyway, het is inderdaad een frans landschap, maar niet in de Pyreneeën!

:)
 
Michelin heeft 'm ook, maar vermeldt natuurlijk weer niet waar de plek is ...
FRA3802C26_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel dat ik er geweest was. Wilde er dit jaar nog heen maar door die aardverschuiving daar toch maar anders gereden. Zo rij je de Col de Sarenne op!
 
... In ieder geval, deze kerk is prima te zien in streetview. En ik denk dat de meeste fotoraders wel op dit plekje hebben gestaan.

Damn, ben er idd al een tiental keer gepasseerd, maar altijd bergaf - west waarts.
Kerkje staat dan achter je. Geen wonder dat ik het nog nooit heb gezien |(
 
Damn, ben er idd al een tiental keer gepasseerd, maar altijd bergaf - west waarts.
Kerkje staat dan achter je. Geen wonder dat ik het nog nooit heb gezien |(
Ik ben een keer een dag op fotocursus geweest op de Veluwe. En de fotograaf die ons instructies gaf zei dat als je één richting bent uitgegaan, dat je nog maar 50 procent hebt gezien! Daar zit wel wat in.

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan