Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Ik ben een keer een dag op fotocursus geweest op de Veluwe. En de fotograaf die ons instructies gaf zei dat als je één richting bent uitgegaan, dat je nog maar 50 procent hebt gezien! Daar zit wel wat in.

:]
Knocks if a coach (klopt als een bus).

Ik had eens een toertocht uitgezet. De meesten waren er enthousiast over. Enkele weken later reden we dezelfde tocht, alleen de andere kant op. Weer kwamen er enthousiaste reacties, met als toevoeging dat meeste van de reisgenoten de indruk hadden dat ze er nog nooit geweest waren. Slechts één van hen was het opgevallen, de rest had helemaal niks in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
Knocks if a coach (klopt als een bus).

Ik had eens een toertocht uitgezet. De meesten waren er enthousiast over. Enkele weken later reden we dezelfde tocht, alleen de andere kant op. Weer kwamen er enthousiaste reacties, met als toevoeging dat meeste van de reisgenoten de indruk hadden dat ze er nog nooit geweest waren. Slechts één van hen was het opgevallen, de rest had helemaal niks in de gaten.
Zelfde ervaring ;-) ... Krijg tijdens een stop tijdens een meerdaagse de opmerking: "Het komt me hier precies vaag bekend voor". "Klopt, we zijn al 100km aan 't rijden op een weg die we tijdens de heenweg in de andere richting gereden hebben". :+
 
't Is net geen Lapland ... 't Is ook geen E-weg ... Er komt wel een '5' voor in de wegnummer.
 
Maar dan stond jij aan de andere kant van de kerk en daar kan ik met SV niet komen
Google Maps

en ik weet niet wat die SV wagen platgereden heeft, maar daar ligt me toch een roadkill
Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Van de kerken dan maar iets heel anders?
201541_zpsfmqxdfvg.jpg


Dat zwembad zie je uiteraard niet in SV maar die horizon wel.
De weg ligt lager dan het zwembad.
 
Laatst bewerkt:
Dan probeer ik maar wat. Zonder hints gaat dit niet lukken.
Landschap doet me denken aan de zuidelijke franse Alpen, noordelijke Provence?
Al is dat zwembad wat te strak naar franse normen :+
 
15 dagen eerder zat je aan de Wolfgangsee (Austria) ... Een week eerder zat je aan 't Lago d'Idro (Noord-Italië) ... Een week later zat je aan Gigny-sur-Saône (Frankrijk) ...

Dus, grofweg uitgerekend zit je halverwege Lago d'Idro en Gigny-sur-Saône ... *D
 
Het is in de westelijke Hautes Alpes. Sorry dat ik nu pas reageer, drukke dag op het werk.
Zwembad was omzoomd door kunstgras, dus Wullebolle : kwa richting en zwembad :Y
 
Laatst bewerkt:
Met zo'n zwembad zou ik persoonlijk lopen pronken op internet, maar helaas, ik krijg het voorlopig nog niet bovengetoverd -_- :/.
 
Ik heb meer te doen op vakantie dan zwembadjes kijken en liggen. Maar ik mis het groen er omheen wat ik juist zo typerend vond.
 
Damn .. Wanness is me voor :}
Kwas net tussen de campings in de Hautes alpes aan het zoeken.
Maar natuurlijk geen enkele met fake gras rondom ... spel was nog in de verbouwfase. |(

Versere foto vh afgewerkt campingzwembad.
En bijhorende streetmapview https://goo.gl/maps/Kv6xtQYrzmm

piscine_accueil2.png
 
Laatst bewerkt:
Motorgerelateerd + geen zwembad + niet te makkelijk + SV
en te moeilijk
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan