Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Daar ben ik zeker langs gereden ja! Ik wist dat ik nog een ander plekje kende dat Villard heet. Superweggetje daar om te rijden! Ook alweer bijna 2,5 jaar geleden dat ik daar reed:
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe dan maar

full


Misschien niet heel veel aanknopingspunten, maar ik verwacht dat een aantal van jullie er vast wel zijn geweest.
 
Ik zie een paar hairpins... maar ben er niet geweest dat ik weet... of ik moet van de andere kant zijn gekomen. Is streetview er geweest?
 
De foto is van 6 juni 2017. En van die trip heb je geen verslag geplaatst hier...
Goed zuidelijk in ieder geval want om 15.09 staat de zon nog bijna recht boven de motor. Spanje zou ook moeten kunnen dus.
 
Streetview is er geweest, het is Frankrijk, in de nabijheid van het Lac de Serre Poncon. Ik kwam er ook bij toeval langs toen ik een beetje on het meer aan het toeren was afgelopen zomer.

Geen verslag van gemaakt inderdaad, ik kom meestal wel een keer of 2/3 per jaar in de Alpen en blijf ik aan het schrijven :+
 
In de buurt van dat meer... fucking alle korte hairpins die te zien zijn in streetview aan het opzoeken maar ik vind maar niets... hoe ver vind jij in de buurt?
 
Daar moest ik té ver voor inzoomen... anders zag je die hairpins niet. Goed gevonden en weer een leuk weggetje erbij voor de to do list!
 
Zonder te willen spieken in zijn reisverleden wel erg weinig kenmerken.
Het is Duitsland, dus heel erg kleine kans op Streetview, Het is waarschijnlijk de Palts ten zuiden van de Hunsruck en er komt iets later een evenement voorbij.

Meer kan ik er niet van maken.

Die bank links lijkt wel erg veel hierop en zal dus in de buurt staan:

 
Laatst bewerkt:
Geen Streetview dan is het lastig zoeken en eigenlijk onmogelijk. Ik vermoed eerder in de buurt van Leimbach / Adenau bij de ring.
 
Streetview is er zeker geweest, en soms komen er vele mensen langs die last hebben van astma.
Groots is ook het uitzicht 😉 en sommigen blazen zich er de longen uit het lijf
 
Laatst bewerkt:
_O- Zal nog maar wat ballonetjes 😃oplaten ; la grande bouclé, nu zal het lukken :Y
Ook hiermee kom ik niet verder.

De bank links in het grind is identiek met een serie mitfahrerbänke uit de Pfalz. De BMW voor de feesttent komt uit Kaiserslautern, de twee zichtbare kentekenplaten aan de rechterkant zijn frans. Duitse kentekenplaten hebben tussen de Kreissletters en de cijfers 2 stickers zitten. Het zou dus etappe 3 of 4 van de editie 2017 kunnen zijn.
 
213kro8.jpg

D430 in aanloop naar de Col de Grand Ballon
Bij Grand hotel Wolf
x51csz.jpg

Link naar Google maps lukt me niet op de iPad :$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan