Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

full
deze is niet alte moeilijk denk ik
 
Ik heb al wat rondgeneusd in de plaats van zijn nickname en Lieren, maar daar geen aanknopingspunten kunnen vinden, zoals een parkeerplaats waar vrachtauto's staan.
 
Te moeilijk? Nogal.
Wat was de clou in de foto waarop we konden zoeken?
Dat terrein met vrachtwagens daar tussen de bomen?
Nederland ! En met al die bomen dacht ik aan de omgeving vand e veluwe of de utrechtse heuvelrug, voor de rest was er helemaal niets uit de foto te halen. Niet gezocht dus.
Of heb ik iets gemist?
 
Laatst bewerkt:
@Beek

Als je volgende keer vind dat je foto te moeilijk is, laat 'm dan toch nog staan, ipv het bericht te wissen. Ik zat me suf te zoeken naar een afbeelding die ik gemist zou hebben.
 
"Hotel restaurant de la gare". Er is dus sprake van een station. Duidt op een plaats die groter is dan een gat in the middle of nowhere. Gezien de achtergrond is het ook weer een niet al te grote plaats, waardoor ik denk dat de spoorlijn tegenwoordig is opgeheven en het station er niet meer is.

Edit:

Te laat.
 
Laatst bewerkt:
Was bijna goed. Het station van Diekirch is tegenwoordig een kopstation. Vroeger liep de lijn door naar Reisdorf, maar tegenwoordig niet meer. De lijn is dus (gedeeltelijk al) opgeheven.
 
Laatst bewerkt:
Eerder gepost weet ik niet meer, dacht van wel, maar kweet hem hoedanook zijn want ik heb ook nog op dat bruggetje gelopen. Een bruggetje van een duizendste van een cent :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan