Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Cap Blanc Nez.... sorry voor het snelle antwoord maar wel de 2000 ste post hier ;)
Of lijkt dit heel erg hier op? Streetview is er niet geweest en ik krijg alleen maar foto's van andere standpunten te zien, maar in het gras... (echter op andere foto's wel zoals op jouw foto)

Google Maps

Of heb ik de verkeerde voor me?
 
Laatst bewerkt:
Nou dan maar weer een (makkelijk) plaatje van mijn kant uit. De vorige was zo makkelijk dus nu gun ik iemand anders een makkelijke.

OMd43c9.jpg
 
Kijk nou eens wat ik tegenkom op mijn reis door de plaatjes op Google.

SNV32512_LQ.JPG


Zelfs de suggestie van Ggogle was raak :}

Barrage de Roselend *O*

Rechtsklik op het plaatje en kies de onderste optie: Google laten zoeken :+
 
Laatst bewerkt:
Dan moet het hier zijn. Sisteron.

Dat daar een rotonde moest liggen en dat op dat bord ook de richting naar een snelweg (A51) aangegeven was klopt dus wel. Ook dat ik er wel geweest ben overigens. :P Maar Gap had ik er niet uit gehaald dacht dat het minstens een plaatsnaam met 4 letter moest zijn.


Sisteron is wel door mijn hoofd gegaan omdat je die twee heel vaak samen op een bord ziet staan, maar de locatie had ik nog niet gevonden
 
He daar heb ik ooit een keer gegeten, maar waar was het ook alweer... In ieder geval in Frankrijk volgens mij in de Jura of Auvergne.
 
:t Ik dacht nog Jura maar nu ik goed kijk net in de Auvergne.

Je zat daar wel confortabel. ;)

Waar ben jij eigenlijk niet geweest David?
 
Laatst bewerkt:
And we have a winner. *O*

Wij waren op doorreis naar de Alpe d'huzes manifestatie afgelopen voorjaar. Prachtig gereden door de Jura. Maar toch toevallig dat jij daar ook gegeten hebt. :)
 
Dit gaat een moeilijke worden.

Ok, wat ik uit de foto denk te halen. Hoge pas, boven de boomgrens zo te zien, die ligt in de alpen op 1800-2200 meter. Je lijkt een Zwitsers autobahnvignet van 2010 op je motor te hebben zitten aan de kleurcombinatie te zien. Kan natuurlijk zijn dat jij die jarenlang laat zitten maar daar ga ik even niet van uit. Dus dit zou in Zwitserland of een hoge pas met een van de omringende landen kunnen zijn. Aan de schaduw te zien redelijk midden op de dag dus waarschijnlijk rijd je hier net even in zuidelijke richting. Dus de helling ligt op het oosten?

Maar waar ga je dan zoeken?
 
Laatst bewerkt:
Doet me denken aan het geitenpaadje vanaf de Alpe d'Huez. Waar paar jaar geleden zoveel gedoe over was toen La Grande Boucle er overeen ging. Route du col de Sarenne. Maar klopt zo te zien niet met de bergen op de achtergrond.
 
Nou ik zou zeggen, mijn fout... op dit stukje is Streetview net niet geweest. Maar het is inderdaad de Col de Sarenne. Ik had beter moeten checken voor ik de foto plaatse!

Dutch mag dus een nieuwe plaatsen.
 
Ik ben er afgelopen juni nog over naar beneden gereden, maar niet herkent. Zat er met mijn analyse ook goed naast. :+

Inderdaad wat een geitenpad was dat.

Wel goed gevonden Dutch. :t
 
Laatst bewerkt:
Als je dit al een geitenpad vind... Mooi pasje waar je leuk door kunt rijden. Een aantal jaar hiervoor met de ZZR 600 nog lekker door die afwateringskanalen aan het raggen geweest die door de weg heen lopen.
De parpaillon (inmiddels ook verbeterd) was iets wat op een geitenpad leek, maar ook nog steeds met volledige bepakking te doen.
 
Was nat en erg veel stenen op de weg gespoelt. Vond het op dat moment in vergelijking met wat we al gereden hadden een geitenpad ja.

Maar offroad ook wel echte geitenpaden gehad dus ik weet wat je bedoelt. Daarbij vergeleken is dit natuurlijk een 4 baans snelweg. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan