Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Bij deze dan een nieuwe... sterkte!
full
 
Je hebt toen geloof ik nog een opmerking gemaakt over het feit dat het maar nét paste en dat het eigenlijk niet geoorloofd was daar te rijden, maar dat je naar het strandje wilde dat daar ligt en dit de enige mogelijkheid was.
 
Lijkt me een veel leukere camping dan waar ik zat. Zit bij deze morgen wel heel dicht in de buurt dus als ik effe niet reageer... Maar deze is weer te ver weg!
 
@ beekberger
denk ook dat het deze is.
als je de foto inzoomt op het muurtje, en je vergelijkt deze met het muurtje te zien in streetview, dan is dat een exacte match. En ook die merkwaardige kromme bomen zijn exact te zien vanaf de andere kant op streetview.
 
@ beekberger
denk ook dat het deze is.
als je de foto inzoomt op het muurtje, en je vergelijkt deze met het muurtje te zien in streetview, dan is dat een exacte match. En ook die merkwaardige kromme bomen zijn exact te zien vanaf de andere kant op streetview.

Als het hem niet is, dan vreet ik een van mijn laarzen op. :+
 
Die vervelende Duitsers ook. Maar ik kan je zo wel link sturen uit SV dat dit hotel toont.
 
Laatst bewerkt:
Nee, is echt diep in Duitsland, maar het grappige is dat als je in Google Maps naar die plaats en straat gaat, je onderin wel een duidelijke foto van dat hotel krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan