Het grote XV1700 Topic Deel 2

Was een hele mooie tocht, kijk al weer uit naar de volgende.
Had nog wat mooie plaatjes, maar het mag weer eens niet lukken op achterhaalde manier van MF.
 
Laatst bewerkt:
Makkelijkste manier blijft je foto's uploaden naar photobucket o.i.d. en de link hier posten..
wat ook goed werkt is de foto's delen op rswarrior.com kunnen de britten ze ook meteen zien.. en de duitsers.. en de australier
 
Was een uniek gebeuren in Nederland heren!
op zaterdag uiteindelijk heel even 7 NL Warriors bij elkaar, RECORD
en met 3 x UK en 2 x DE Warriors een totaal van 12 Warriors op NL bodem in Zwartsluis, RECORD
Het weer deed helaas niet lekker mee, vooral vrijdagmiddag was een drama.
Maar mooi rondje NL, en veel WARRIOR-contacten en WARRIOR-communicatie, mooi zo.
In 2017 officieel europees treffen in Duitsland, omgeving Frankfurt.
We hopen daar volgend jaar ook een RECORD te breken met meer dan 3 NL deeelnemers.
OOK DIT MOET JE GEWOON EEN KEER MEEMAKEN!
BEDANKT allemaal. :) :) :)
 
ik heb de aankomst met de veerboot in maassluis en het bezoek op de boerderij op een 5 minuten videootje staan. Is klaar, maar ik zoek nog naar een manier om het 850Mb MP4 bestand ergens te uploaden waar iedereen via een link bij kan. Kan op youtube, maar misschien dat niet iedereen dat een prettig idee vind. Photobucket pakt maar 500Mb. Mogelijk kan ik de resolutie verlagen en toch op Photobucket plaatsen. Iemand een tip? Is wel leuk om die warriors van de boot af te zien rijden. En..., echt waar, ik kon de warriors aan de overkant in Rozenburg de boot op horen rijden (ZW 5-6), want ik vroeg me al af waar die gasten, M/V, toch bleven. Fijne ervaring en hoop volgend jaar een ritje Frankfurt te gaan maken naar dat treffen.
 
Laatst bewerkt:
MOOIE intentie George, 3 daagse trip naar treffen Duitsland volgend jaar! Wordt vervolgd!!
ik heb de aankomst met de veerboot in maassluis en het bezoek op de boerderij op een 5 minuten videootje staan. Is klaar, maar ik zoek nog naar een manier om het 850Mb MP4 bestand ergens te uploaden waar iedereen via een link bij kan. Kan op youtube, maar misschien dat niet iedereen dat een prettig idee vind. Photobucket pakt maar 500Mb. Mogelijk kan ik de resolutie verlagen en toch op Photobucket plaatsen. Iemand een tip? Is wel leuk om die warriors van de boot af te zien rijden. En..., echt waar, ik kon de warriors aan de overkant in Rozenburg de boot op horen rijden (ZW 5-6), want ik vroeg me al af waar die gasten, M/V, toch bleven. Fijne ervaring en hoop volgend jaar een ritje Frankfurt te gaan maken naar dat treffen.
 
en van films uploaden heb ik (ook al) geen verstand, maar kom maar op met je Youtube, hebben we vaker gedaan, dus waarom niet?
 
@Mini-Max,Bolwar, Harriehoef, etc.

Heb de video voorlopig maar op Youtube gezet. Ik kijk even of ik morgen tijd heb om het grote bestand ook op wetransfer.com te uploaden. Zal de link ook op rswarrior forum proberen te zetten onder 'Dutch Warrior Trip 2016'.

 
LEUK gedaan George! DANK je wel

@Mini-Max,Bolwar, Harriehoef, etc.

Heb de video voorlopig maar op Youtube gezet. Ik kijk even of ik morgen tijd heb om het grote bestand ook op wetransfer.com te uploaden. Zal de link ook op rswarrior forum proberen te zetten onder 'Dutch Warrior Trip 2016'.

 
weer terug van een (behoorlijk warm) weekje Rome!
motor nagekeken, dacht eerst aan een defect startrelais, maar uiteindelijk bleek het een zwaar overleden accu te zijn!

gelukkig valt het dus mee.nog ff een ander achterlichtje opscharrelen,en dan ist ie weer helemaal oke!
 
welkom terug!
weer terug van een (behoorlijk warm) weekje Rome!
motor nagekeken, dacht eerst aan een defect startrelais, maar uiteindelijk bleek het een zwaar overleden accu te zijn!

gelukkig valt het dus mee.nog ff een ander achterlichtje opscharrelen,en dan ist ie weer helemaal oke!
 
Heeft iemand misschien nog een leuk setje aftermarket uitlaatpijpen liggen? Schade is geen probleem.
 
Vandaag een paar klusjes gedaan. Led achterlicht gemonteerd en meteen de achterkans strak gemaakt. Ook de beltguard verwijdert. Pulley cover heb ik mat zwart gespoten.



 
Terug
Bovenaan Onderaan