Het grote XV1700 Topic Deel 2

Met zo'n warrior MOET jij gewoon een keer meedoen aan een NL treffen :Y :Y
Hallo Allemaal.
Ik weet het... ik laat mij hier niet vaak zien, maar af en toe volg ik jullie wel!
inderdaad heb ik onlangs een andere warrior gekocht, en geimporteerd.
hij was van een Belgische dame waar wij via de WSFH veel contact mee hebben, haar man heeft de bike omgebouwd tot wat hij nu is.[afbeelding]
 
Ja, onze Belgische collega rijder en bouwer maakt hele mooi dingen. Meestal rijdt zijn vrouw er een seizoen op en dan dient ze haar wensen in voor het volgend seizoen.
Volgend seizoen rijdt ze op een hele mooie Yamaha Bolt heb ik begrepen.
Deze is ook van de hand van Titte.
P1000591.jpg

En hij blijft maar door bouwen!!
 
https://picasaweb.google.com/103055919733314128018/16December2015?authkey=Gv1sRgCOGFyoDzw7tZ

enkele details.!
voor en achterwiel en voorvork zijn van een kawa ZX10R
remmen: Nissin 6 pots radiaal
stalen remleidingen
remschijven Kawa ZX10R balhoofdplaten, stuur en uitlaatbochten: handgemaakt
uitlaten DAM en volledig geemailleerd.
voorspatbord Ducati monster.
achterspatbord Thunderbike
bellypan org. yamaha met ingebouwde regulator
paint door äirbrush Willy. een bekende belgische artiest.
Kn luchtfilterkit met remapping.

Zo dat is geen 13 in een dozijn motor nee :}

Alleen meen ik 4 pots remklauwen te zien, of is deze foto van voor dat die gemonteerd zijn?
dit lijkt me afdoende overigens gezien de donor :9
 
Ik ben op zoek naar een goede Wildstar met niet al te veel KM's. Het valt me op dat er bitter weinig te koop staan en diegene die te koop staan hebben vaak een te hoge vraagprijs. (en de verkopers wensen niet te onderhandelen)
Indien iemand een leuke te koop weet staan voor een goede prijs => geef me een seintje!

PS: bij voorkeur een Belgische (om het hele invoerverhaal te kunnen voorkomen).

Alvast bedankt!
 
zo.. mijn dag is flink verziekt.
aangehouden door oom agent, kenteken niet goed leesbaar..
en daarnaast nog een paar puntjes (uitlaat te veel lawaai, stuur te breed en geen kentekenplaatverlichting)
dus ik moet hem laten keuren bij de RDW...
iemand enig idee hoe ik hem daar doorheen krijg zonder alles nieuw te moeten kopen??

fijne feestdagen iedereen.. de mijne zijn flink naar de (vul zelf maar wat in) geholpen
 
zo.. mijn dag is flink verziekt.
aangehouden door oom agent, kenteken niet goed leesbaar..
en daarnaast nog een paar puntjes (uitlaat te veel lawaai, stuur te breed en geen kentekenplaatverlichting)
dus ik moet hem laten keuren bij de RDW...
iemand enig idee hoe ik hem daar doorheen krijg zonder alles nieuw te moeten kopen??

fijne feestdagen iedereen.. de mijne zijn flink naar de (vul zelf maar wat in) geholpen
Volledig origineel maken.
 
volledig origineel maken is geen optie, heb ik niet genoeg geld voor.

Ik ben de regels en wetten er op aan het nalezen, en de dingen die ik "tekort" kom zijn:
het stuur is 3 cm te breed.. (zaag er in en klaar)
kentekenplaatverlichting en reflector.. (is vast wel makkelijk aan te komen)
uitlaatgeluid.. (mijn uitlaat is "gemod" geen idee hoe ik er achter kom of hij door de keuring komt)
 
Even voor onze geografische beeldvorming, waar is dit gebeurt? Verder zullen er toch wel collega Warrior rijders zijn die nog wat hebben liggen?
En de breedte van het stuur, waarop is dat gebaseerd? Totale breedte van het voertuig? Staat dat op het kentekenbewijs? Op het nieuwe kleine kentekenbewijs niet in ieder geval.
Ze zijn wel lekker aan het zoeken geweest. Waren zeker goed gemotiveerd na de loonsverhoging van 6%.
Ik weet het, veel vragen maar ook een vreemde controle.
 
Ik weet dat Rob_D wat originele onderdelen ter beschikking heeft gehad voor zijn nieuwe keuring. Zaken als kentekenplaatverlichting en dergelijke zijn voor een paar tientjes en wat werk te regelen.
 
voor de geogfafie studenten onder ons; het voorval vond plaats in Lelystad, de agenten in kwestie waren mogelijk gepikeerd omdat ik hun inhaalpoging dwarsboomde (burgerauto, vlak voor een wegversmalling), einde van het jaar is nabij.... bonnenquotum...??
Maximale breedte voor een motor staat in de wegen en verkeerswet:
Een motorfiets van na 31 oktober 1995
mag niet breder zijn dan 2 meter.
citaat van RDW
daar zit ik met mijn 1,03 meter dus ruim onder.

Ik heb Rob_D ondertussen een pm gestuurd, en een kentekenplaatlampje besteld
 
Lekker motortje pesten , dat kunnen ze wel hoor
de mannen in blauw

@peter pm verstuurd

Ik heb eventueel nog een bazooka (uitlaat) hier liggen :)
 
Thnx Rob..

zou ik die bazooka even van je kunnen lenen (zal er niet te ver mee rijden.. naar het keuringsstation en terug) ;)
 
heeft iemand in de buurt van Almere (fietsafstand) misschien tijdelijk een bazooka voor me?

Rob heeft me de zijne aangeboden maar is een beetje te ver fietsen.. Warrior is m'n enige vervoer.
 
Ah joh, dat is mooi kl... Wat een horrorverhaal... ;( Typisch gevalletje wrong time wrong place.

Laat maar even weten welke onderdelen je zoekt?

zo.. mijn dag is flink verziekt.
aangehouden door oom agent, kenteken niet goed leesbaar..
en daarnaast nog een paar puntjes (uitlaat te veel lawaai, stuur te breed en geen kentekenplaatverlichting)
dus ik moet hem laten keuren bij de RDW...
iemand enig idee hoe ik hem daar doorheen krijg zonder alles nieuw te moeten kopen??

fijne feestdagen iedereen.. de mijne zijn flink naar de (vul zelf maar wat in) geholpen
 
voor zover ik kan nagaan heb ik alleen de bazooka nodig... denk niet dat ik mijn pijp teruggebouwd krijg binnen een week.. beugel waar de kentekenplaat aan vast zit kan ik wel iets buigen tot hij legaal is.. lampie voor kentekenplaat heb ik ondertussen binnen, best een mooi dingetje en niet duur ook, gewoon onder tegen het achterlicht te plakken... stuur zal een beetje af moeten worden gezaagd, maar dat ws ik toch al van plan.. de grote vraag op dit moment is of ik met mijn VBAK door de keuring kom.
Verder is zo'n beetje alles aan mijn Warrior standaard.. beetje overtrokken om hem daarvoor een WOK status EN een boete te geven.
 
He slagschip,
Ik wil je bazooka anders wel vervoeren
op een zaterdagochtend
Laat maar even weten (ton.fenger@snelnet.net)
groet ton

voor zover ik kan nagaan heb ik alleen de bazooka nodig... denk niet dat ik mijn pijp teruggebouwd krijg binnen een week.. beugel waar de kentekenplaat aan vast zit kan ik wel iets buigen tot hij legaal is.. lampie voor kentekenplaat heb ik ondertussen binnen, best een mooi dingetje en niet duur ook, gewoon onder tegen het achterlicht te plakken... stuur zal een beetje af moeten worden gezaagd, maar dat ws ik toch al van plan.. de grote vraag op dit moment is of ik met mijn VBAK door de keuring kom.
Verder is zo'n beetje alles aan mijn Warrior standaard.. beetje overtrokken om hem daarvoor een WOK status EN een boete te geven.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben deze week nog 2 keer een blokkie om geweest, maar sinds de ervaringen van Rob D en Slagschip ben ik toch tikkie nerveus als ik onze blauwe vrienden zie. Laag in toeren en iets hoger in hartritme passeer (als tegenligger! ik haal ze nimmer in!!!) ik ze :(
Mag ik jullie allen een fijn motorjaar 2016 toewensen met veel veilige km's, veel mooi weer en een fantastisch internationaal treffen in Nederland! Denk eraan dat komt voorlopig niet terug dus zorg dat je erbij bent. Ik ben in Engeland en 2 x in Duitsland geweest, maar is echt hele leuke warriorervaring! :Y
en desnoods doe je het, nu het kan in NL, voor een deel :Y
wordt vervolgd dus blijf erbij!
Met als als kandidaat voor Warrior vh jaar Buskey? :9~
 
Ton, mijn dank is groot.

vervoer van de bazooka is ondertussen al geregeld door mijn motorzaak, daar word de warrior ook verder klaargemaakt voor de keuring. Ik mag de zaak in kwestie vast wel even aanprijzen hier voor de hulp die ze me bieden (en niet alleen nu). Motorcentrum Almere is de plek waar je moet zijn als je eens een monteur nodig hebt die je daadwerkelijk helpt.

oh... en ton.. de agenten in kwestie reden rond in een grijze vw golf.. niet in een zuurstokkenkar. politiewagens kan je over 't algemeen prima inhalen (mits je je zo ongeveer aan de regels houd)
 
Vond dit documentje, alle eisen waar een fiets aan moet voldoen... Misschien kan je er iets mee

http://mirrer.nl/wp-content/uploads/2011/02/voertuig-eisen-motorfiets.pdf

Geluid: >1000 cm3 106 dB(A)
Breedte: max 2 meter (incl stuur)



voor zover ik kan nagaan heb ik alleen de bazooka nodig... denk niet dat ik mijn pijp teruggebouwd krijg binnen een week.. beugel waar de kentekenplaat aan vast zit kan ik wel iets buigen tot hij legaal is.. lampie voor kentekenplaat heb ik ondertussen binnen, best een mooi dingetje en niet duur ook, gewoon onder tegen het achterlicht te plakken... stuur zal een beetje af moeten worden gezaagd, maar dat ws ik toch al van plan.. de grote vraag op dit moment is of ik met mijn VBAK door de keuring kom.
Verder is zo'n beetje alles aan mijn Warrior standaard.. beetje overtrokken om hem daarvoor een WOK status EN een boete te geven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan