Het grote XV1700 Topic Deel 2

full

240 kan alleen met aangepaste achterbrug
Ik heb nog een 210 liggen met verchroomde velg.
Volgens mij moet de 240 in de huidige achterbrug passen. Als ik me niet vergis, heeft GVM er een 240 onder liggen. Misschien kan hij hier wat nuttigs over zeggen.
full
 
Klopt, ik heb er een 240 onder liggen. Hiervoor is de achterbrug aangepast, past niet in de standaard brug

240 staat overigens wel heel bruut!! :Y


Ik hoor het graag van hem dan.
Hiervoor moet de velg ook verbreed worden, dan moet ik nog kijken waar ze dat doen en wat de kosten er van zijn.
 
NL Warrior treffen, zondag 8 mei tussenstand:
5.5 deelnemers tot nu toe, schiet op
1. Bolwar Hillegom
2. Buskey Dalfsen
3. GVM en fotothijs Lingewaard kunnen
4. Warriorfan 76, Zeewolde mits niet verkocht
5. Minimax Gouda
Slagschip Almere?
en de rest? de nieuwkomers? Stan 1980? Teabag met de auto?
en ouwe hap als Senmenx, RobD, lowrider, harrienoef, rock or bust, JC de borgh enz enz?????
onze belgische lezers?
Taijssi wordt vader (ook mooi)
 
Laatst bewerkt:
Je mag mij ook noteren voor de 8e Bolwar. Ik reken er niet op dat voor die datum mijn Warrior een nieuw baasje heeft...

NL Warrior treffen, zondag 8 mei tussenstand:
3.5 deelnemers tot nu toe, tikkie weinig mannen
Slagschip en Minimax, past de datum jullie?
1. Bolwar Hillegom kan
2. Buskey Dalfsen kan
3. GVM en fotothijs Lingewaard kunnen
4. Slagschip Almere? 5. Mini Max Gouda?
en de rest? de nieuwkomers? Stan 1980? Teabag?
en ouwe hap als Senmenx, RobD, lowrider, harrienoef, rock or bust, JC de borgh enz enz?????
onze belgische lezers?
Taijssi wordt vader (ook mooi)
warrior76 in de verkoop
 
Heb een paar maanden geleden een warrior aangeschaft (2004, model 2003). Er zitten V&H big shots onder. Heb de originele dempers vervangen door V&H quiet baffles (db killers). Nou vind ik het geluid wel iets minder oordverdovend, maar voel me nog steeds aardig geremd als ik door de stad rij en wat gas geef. Heb de originele uitlaat erbij gekregen, die dikke demper, maar vind 'm niet zo mooi als de uitlaten die er nu onder zitten. Durf er de grens met Duitsland niet mee over te steken. Is die V&H bijv nog stiller te maken?
 
Hi, welkom op dit forum! En gefeliciteerd met je Warrior. Uiteraard benieuwd naar wat foto's?

Heb een paar maanden geleden een warrior aangeschaft (2004, model 2003). Er zitten V&H big shots onder. Heb de originele dempers vervangen door V&H quiet baffles (db killers). Nou vind ik het geluid wel iets minder oordverdovend, maar voel me nog steeds aardig geremd als ik door de stad rij en wat gas geef. Heb de originele uitlaat erbij gekregen, die dikke demper, maar vind 'm niet zo mooi als de uitlaten die er nu onder zitten. Durf er de grens met Duitsland niet mee over te steken. Is die V&H bijv nog stiller te maken?
 
Welkom op het forum! :W

Hoe voeg ik eigenlijk foto's toe? Dan zal ik ook eens paar foto's posten.
Ik zit nooit achter de pc maar via telefoon.
 
Laatst bewerkt:
Hey Groen, welkom bij de club.. en gefeliciteerd met je Warrior..

Die duitsers hoef je je niet zoveel zorgen over te maken.. tenzij je je daar als idioot gedraagt natuurlijk..
maar een beetje meer geluid vinden ze niet zo'n heel groot probleem, en als nederlander hoef je je ook niet aan hun keuringseisen te houden (alles tuv gepruft e.d.)
met mijn dragstar hebben ze ook nooit problemen gehad.. al had die alleen hoge tonen demping in de pijpen.. zelfs in zwitserland deden ze daar niet moeilijk over.
 
Welkom Groen
Heb je 8 mei al wat te doen?
Ik ben een kleine 10 keer Duitsland in en of door geweest.
Geen probleem met mijn V&H
wel rijd ik zodra ik onze vrienden in beeld krijg heel erg laag in de toeren.
Veel plezier en misschien tot 8 mei?
Heb een paar maanden geleden een warrior aangeschaft (2004, model 2003). Er zitten V&H big shots onder. Heb de originele dempers vervangen door V&H quiet baffles (db killers). Nou vind ik het geluid wel iets minder oordverdovend, maar voel me nog steeds aardig geremd als ik door de stad rij en wat gas geef. Heb de originele uitlaat erbij gekregen, die dikke demper, maar vind 'm niet zo mooi als de uitlaten die er nu onder zitten. Durf er de grens met Duitsland niet mee over te steken. Is die V&H bijv nog stiller te maken?
 
Gezien het feit dat je Harley gaat rijden, zou je dat ding niet liever houden? Of heb je het geld nodig voor duct tape en tyraps? _O-


zoals in de advertentie staat... hij is op een heftafel over gegaan voor de harley...
(waarschijnlijk omdat ie te zwaar is voor de lift ;) )
 
Mogge,

Ik zit er over te denken om XV1700 aan te schaffen. Ik rij Nu Buell en voor de duoritjes een Bandit 1200. Ik wil de Xv voornamelijk voor toerritjes met de vrouw achterop. Is de XV hier geschikt voor?
 
Goedemorgen fishman.

Ik zelf heb regelmatig gereden met mijn vrouw achterop en zij vind het heerlijk achterop.
Verder is de Warrior fenomenaal in zijn bochtenwerk en wendbaar ondanks zijn robuuste bouw vind ik zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan