YAMAHA XT550 "board racer"

o en voor degene die het zitje nu nog niet voor hun zien: Het karton is het model (schuim) straks.
 
[afbeelding]

Zitje wordt een combi van spatbord/achterlichtbevestiging/zitgedeelte/elektronica.
En dit alles verend ;)
Veertje is mooi instelbaar dus kan rustig chinees eten, de spattert kan de band niet raken bij maximale belasting ;) _O-

cdi foetsi:

full


Even los neergelegd op de spattert:

full


voor de oplettende kijker, beugel kentekenplaat zit er ook op. ;)
Van het weekend de boel uit elkaar, het frame naar de coater en de tank naar Frank Bouwmeester voor een logo 8-)
 
tis geen fietsenzadel zoals de "oude" boardtrackers maar meer een eigen invulling om er een affabrieklook aan te geven.
 
Het hele project is werkelijk ....ongelooflijk mooi, maar over het zitje heb ik ernstige bedenkingen..ik moet denken aan `VIRAGO`en FS1-SHERRIF`zadels (zal ze hier maar niet plaatsen als voorbeeld :o ).....sorry Maarten, jij ziet het geheel...ik/wij niet natuurlijk, komt vast goed *O*
 
Dat heb ik bij het zien van die kentekenplaat houder.
Dat lijkt wel zo,n standaard van een oma fiets je kent ze wel die grove fietsen.
Maar jij ziet het totaal plaatje wij inderdaad niet.
Hulde voor je kunsten en ontwerp hoor. *O*
Ben benieuwd naar het eind resultaat. :Y
 
Het hele project is werkelijk ....ongelooflijk mooi, maar over het zitje heb ik ernstige bedenkingen..ik moet denken aan `VIRAGO`en FS1-SHERRIF`zadels (zal ze hier maar niet plaatsen als voorbeeld :o ).....sorry Maarten, jij ziet het geheel...ik/wij niet natuurlijk, komt vast goed *O*

FS1 _O- inderdaad die had soms zo'n sherrif zadel. Maar als je deze live ziet dat valt het wel mee ;) kwa grote gelijk aan een fietszadel namelijk. Het driehoekje naar onderen oog misschien wat massief maar die herbergt m'n elektronica ;)

Dat heb ik bij het zien van die kentekenplaat houder.
Dat lijkt wel zo,n standaard van een oma fiets je kent ze wel die grove fietsen.
Maar jij ziet het totaal plaatje wij inderdaad niet.
Hulde voor je kunsten en ontwerp hoor. *O*
Ben benieuwd naar het eind resultaat. :Y

klopt, je ontkom er niet aan want een plaat aan de zijkant is geen optie (en vind ik nog lelijker) De beugel is met 2 boutjes afneembaar en de kentekenverlichting stekkerbaar dus ding zit er alleen op om naar het terras te komen _O-
 
Laatst bewerkt:
Frame kan opgehaald worden van de coater dus volgende week kom het leuke werk :Y

Ondertussen wordt het een en ander voorbereid/afgewerkt:
full

Tellert in de koplamp en schakelaars

En een idee voor een persoonlijke tintje aan de motor:
full

de titanium strippen uit m'n schouder/sleutelbeen als gevolg van mijn motorcrashes schroef ik als bescherming tegen de uitlaatbocht waar de kickstarter zit.
Origineel zit daar ook een kapje dus schroef ze deels tegen de bestaande bevestiging.

Maakt hem nog unieker _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan