MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dik 600 km file vanmorgen geloof ik?
Blij dat ik enkel de A28 oversteek, letterlijk, via n brug :P

De

Inderdaad 600 km.... ik had een vergadering in ons kantoor in Utrecht (vanwege groei hebben we tegenwoordig een kantoor in Utrecht).
Daar heb ik dus 2.15 uur over gedaan. Bij Harderwijk er af gegaan omdat er bij strand Nulde een ongeluk was gebeurd met een vertragingstijd van drie kwartier.

Neemt niet weg dat de binnendoor route leuk was en dat mijn collega en ik toch nog op tijd kwamen.
 
Er zijn er een boel die weinig actief meer zijn, maar zoals Poiksel hierboven nét vaak genoeg ff komen zwaaien om niet uit de OP gekickt te worden :+



Ik moet meer koffie!
 
Wat een fileleed, stonden vanmorgen ook 2 auto's voor me toen ik de parkeergarage in wilde rijden.
 
Ook maar even een OP kick voorkomen :P

:W :W :W

Hier ook druk, helaas niet met motorrijden.
Wel met klussen, maar het einde komt in zicht.
 
Laatst bewerkt:
*O* vandaag mn racefiets opgehaald... hopelijk komen er nog wat droge zachte dagen, geen zin om zo'n mooi gepoetste bike door de modder te sturen.
En natuurlijk moet ik nu op zoek naar een ander pompje, want mn huidige kleurt niet bij mn fiets _O-
 
Stoner mogelijk weer terug in MotoGP bij Ducati: MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl Kan nog leuk worden. :D

Ze zijn vandaag ook aan het testen geweest met de ECU van Dorna. Rossi geeft aan dat ze weer terug zijn in 2008 en als je bij Marquez tussen de regels door las kwam het er op neer dat het tot dusver kut is :P
 
Laatst bewerkt:
Stoner mogelijk weer terug in MotoGP bij Ducati: MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl Kan nog leuk worden. :D
Sukkel, maar voor de spanning kun je 'm er wel bij hebben :Y
Ze zijn vandaag ook aan het testen geweest met de ECU van Dorna. Rossi geeft aan dat ze weer terug zijn in 2008 en als je bij Marquez tussen de regels door las kwam het er op neer dat het tot dusver kut is :P
Waarom willen ze dat zo gaan doen eigenlijk?
 
Yes, de data van de MG competitie zijn bekend, en ook die van het EK.. 28 en 29 mei it is... komt allen kijken :Y (of nog beter, meedoen!)
 
Laatst bewerkt:
Naast de motor is er eigenlijk maar één echte oplossing (als je dan toch persé de weg op moet voor je werk) en dat is vroeg vertrekken, zowel heen als terug. Regelmatig naar Hoofddorp via de A1-A10-A4, 6.15 vertrekken, 7.00 uur ter plaatse, 15.00 vertrekken, 15.45 weer thuis. Of alleen op de vrijdag op kantoor komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan