MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar Curacao, mn broer woont tegenwoordig daar.
Ik ga met mn andere broers en schoonzus daarheen om kerst te vieren.
En boerenkool te eten in bikini op het strand. Dat lijkt me wel wat...gewoon omdat het kan :)
Klinkt goed ;)
 
Curacao 8-) en weekje sneeuw ook niet verkeerd *D
vakantieplannen, mmm lekker, ben ook alweer met de volgende grote bestemming bezig, nog paar maandjes wachten, da's dan weer minder :/ that reminds me, moet nog steeds vakantie foto's van dit jaar uitzoeken :')
 
Maleisië en Singapore. Eens een keer wat anders buiten onze 'comfort zone' en een werelddeel waar wij nog nooit geweest zijn, eens kijken of dat naar meer smaakt :)

Is niet echt buiten de comfortzone hoor.... allemaal erg westers dus je gaat je prima redden.
Wel een fijne wereld om rond te hobbelen... lekker warm, goed eten en plenty te zien. :P
 
Laatst bewerkt:
Morning! *O*

104, happy b-day! :j
full


@Vakantiepraat, heerlijk als je kunt gaan aftellen ;)
Hier voorlopig eerst nog even verdienen voor we weer kunnen gaan uitgeven helaas.
 
Vanavond gaat het hard waaien, prima tijd om tussen de middag nog even de neus buiten de deur te steken.

Zou je trouwens je oude medicijnen bij een willekeurige apotheek kunnen inleveren?
Ik heb de kast uitgemest en kom nog wat maagbeschermers en twee antibioticakuren tegen...
 
Laatst bewerkt:
Vanavond gaat het hard waaien, prima tijd om tussen de middag nog even de neus buiten de deur te steken.

Zou je trouwens je oude medicijnen bij een willekeurige apotheek kunnen inleveren?
Ik heb de kast uitgemest en kom nog wat maagbeschermers en twee antibioticakuren tegen...
Dat is geen probleem. Doorgaans staat er een grote bak waar je ze in kan deponeren.
 
Ik was een beetje druk en heb daardoor een paar verjaardagen gemist.
Dus alsnog van HARTE. (Beter (te) laat dan helemaal niet).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan