MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
morning *D hopelijk (veel) zon vandaag 8-)

goed bezig F&S :Y fijn dat de energie die je er in stopt ook resultaat levert!

alle rijders en gymkhana-ers (is dat een woord??) have fun :]
 
Morning!

morning *D hopelijk (veel) zon vandaag 8-)

goed bezig F&S :Y fijn dat de energie die je er in stopt ook resultaat levert!

alle rijders en gymkhana-ers (is dat een woord??) have fun :]

Voorlopig spettert het hier en is er geen zon te bekennen -O-
Ze zaten er met de voorspelling niet een béétje naast voor dit weekend |(
 
Laatst bewerkt:
Super, hoop dat er nog genoeg sneeuw lag, maar wat hoogte betreft zit je prima daar.




Motorweer komt eraan :)

Vrijdag gaat mn bootje weer te water als het er weer voor is. Meteen ff een rondje gassen en 'm naar huis varen 8-)
Sneeuw genoeg gelukkig,
Al werd het wel wat papperig smiddags, maar desalniettemin goed vermaakt *D

Kut dat je boot-motor ermee kapte -O-

Zijn er mensen die zin hebben om zaterdag een stukje te :] ?

Enne, goed nieuws, m'n ondernemingsplan is goedgekeurd door het UWV, ik mag gebruik maken van de startersregeling *O*
Goed bezig, succes *O*

Still going strong, ik ben weer in de opbouw ......

[afbeelding]
Good busy ;)

Gefeliciteerd jazz!

Kle vlot al weer snel :)

Hier vandaag contractverlenging gehad voor onbepaalde tijd *O*

Druk op zoek naar een motor maar weet nog niet zo goed wat ik wil (en in budget valt)
*O*

Maandag beginnen bij nieuwe baan *O*
Gefeliciteerd, veel plezier daar ;)

@Boot, da's mooi klote -O-

@brommers weer in elkaar, trots op mijn kerel, er waren er toch die twijfelden of ie 'm wel weer in elkaar kreeg? Zie het resultaat ;) :}

@Loosdrechts meisje ;( ;( wat een klootzak....en haar familie, je wil er toch niet over nadenken :N

@Jazz, hier ook nog even alsnog gefeliciteerd :j

@ritje morgen; vandaag kwam er niet veel van de zonnige en warme voorspelling terecht, bewolkt en 14 graden |( Morgen hebben wij keuze, Gooi-ritje of Motoghymkana....we gaan ons nog even beraadslagen.

@Sanne, fijn dat je vanuit de startersregeling kunt beginnen. 't Is niet veel, maar 't is toch wat zekerheid ;)

Ik had een mijlpaal gisteren; toen ik met mijn bedrijf startte had ik tegen Detox gezegd dat we 1 april als uiterste datum zouden nemen. Als ik op die datum nog niet echt van de grond was gekomen zou ik weer gaan solliciteren naar een baan in loondienst. Nou, gisteren was het 1 april, maar ik had afgelopen maand een práchtige omzet, dus we gaan nog maar even door met zelfstandig ondernemen #trots 8-) O-)
Kijk dat is goed nieuws, keep it going ;)

Jazz, Nog gefeliciteerd *O* (beetje laat, ik weet het)

Gymmers en ritje-rijders, Veel plezier vandaag :]

Gister ook weer het eerste ritje van het jaar gemaakt, met mijn nieuwe stuur.
Zithouding is wel lekker anders, bochten doet hij ook lekker, alleen het ziet er niet uit, maar ach het rijdt leuk
 
Laatst bewerkt:
X: bedankt voor het voorrijden, Fred en Tonnie bedankt voor de gezelligheid :Y nu in de keuken aan de slag. :')
 
Zonnetje is goed door gekomen. Lekker weer hoor. Smiddags nog even me verjaardag gevierd met een sateetje op de BBQ. Prima dagje zo. En dan straks nog Motogp.
 
Het was een heerlijke dag! Lekker kunnen rijden, helaas niet de hele middag vol kunnen maken maar toch... het gevoel is er weer.
Volgende week eerste competitiewedstrijd, ben benieuwd!

Tox, je motor is echt super geworden. Tijd om m te testen ;)
 
Laatst bewerkt:
:W

We vertrokken met een dreigende lucht naar Lelystad, maar eenmaal daar aangekomen brak de zon door en werd het heerlijk! Lekker dagje :Y

De KL-voorheen-gay deed 't prima. Hij stonk wel een beetje met die nieuwe verf :') _O-
 
X: bedankt voor het voorrijden, Fred en Tonnie bedankt voor de gezelligheid :Y nu in de keuken aan de slag. :')
Was een prima ritje mannen ;)








Nu een drankje + Moto3, maar of ik wakker kan blijven :?

Gaar :Z :')
 
Nou, het is niet bepaald slaapverwekkend, die moto 3... poeh hee!

Fijn dat jullie rit ook geslaagd was! Welke kant zijn jullie op gereden?
 
Dus ook wakker kunnen blijven :+


Lekdijk richting Dodewaard, Lent, Beuningen, Grave, langs de Maas terug naar Den Bosch en via Tiel en Culemborg terug.
Een mooie 320km. Prima start van het motor-jaar.
 
Klinkt als mooie rit! Behoorlijk eind ook... kan me voorstellen dat je wel gaar bent dan.
 
Als start wel een flinke route ja, maar uitstekend weer erbij gehad :Y
 
Voor mij was Lelystad heen en weer al een behoorlijk eind met de KLgay. Harder dan 120 rijden, dan moet je wel een hekel aan jezelf hebben of achterna gezeten worden door Al Quaida.
De brommert houdt zich echter wel goed. Hij is hooguit wat scheutig met benzine, maar als je erop zit ruik je daar niks van. :+

Bij motorgymen plaatjes geschoten;

Achi op tempo
12900956_1167254783287338_2568759387528574602_o.jpg


Schuivertje
12891525_1167257529953730_2795254243397427099_o.jpg


De KLgay
12916171_1167257709953712_5610744395125190846_o.jpg


Hedcandy en Achi
12909534_1167332119946271_3418066201330720284_o.jpg


Hedcandy
12419138_1167331663279650_3897210515170255313_o.jpg


12891028_1167257633287053_9154496956219584009_o.jpg
 
leuke foto's, geconcentreerde gezichten :Y

stevig rit X ! mooie route, leuk rijden daaro. Geen zeer achterwerk? ;)

"bijzondere" MotoGP race...
 
Het was vandaag en gister perfect weer om te rijden, en dus ook veel gedaan. Deze week (eigenlijk afgelopen 8 dagen) de miles teller 1000 miles verder gedraaid. Vandaag naar Friesland binnendoor en terug over de snelweg. Ook nog even naar de Oostvaardersplassen geweest, prachtig.

full


Jullie hebben ook een mooie dag gehad zo te lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan