Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.

ATT0024113.jpg
 
Nou niet alles. Sommige delen wel. Andere delen niet. :+ Heb nogal last van hoofdpijn. Hopelijk kan de fysio woensdag mijn nek en rug losmaken/kraken, dan kan ik wel weer een tijdje vooruit :)

En alles goed met jou Mir?
 
Ja hoor met mij alles goed al klinkt een bezoekje aan de kraker wel als een goed plan aangezien mijn rug ook vaak vast zit. Vandaag veel patiënten getild etc en dat voel ik meteen weer. Ben alleen nog nooit naar een chiropractor geweest dus ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat. Fysio ben ik zelf geen fan van, nog nooit goede ervaringen mee gehad.
 
Ik ga naar een manueel therapeut. Chiropractor ben ik ook nog niet geweest. Bij mij is het zo dat ik bij spanning of stress mijn armen/schouders/nek verkramp. Dat bouwt zich dan op. Als de manueel therapeut mij even los kraakt en de grote spieren daarna masseert dan geeft het vrij snel weer verlichting. De laatste keer dat ik dat liet doen was medio juli geloof ik.
 
pff... ik ben gaar voor vandaag. Slecht geslapen ook vannacht.
Hoe staan jullie eigenlijk achter die moment stilte voor de Franse slachtoffers ? Snap dat in Frankrijk zelf x dagen van nationale rouw is afgegeven etc. etc., maar dat heel Europa een minuut stilte houdt is naar mijn inziens bijna tegen het hypocriete aan.

Ik ga naar een manueel therapeut. Chiropractor ben ik ook nog niet geweest. Bij mij is het zo dat ik bij spanning of stress mijn armen/schouders/nek verkramp. Dat bouwt zich dan op. Als de manueel therapeut mij even los kraakt en de grote spieren daarna masseert dan geeft het vrij snel weer verlichting. De laatste keer dat ik dat liet doen was medio juli geloof ik.

Zijn tekenen dat je oud wordt })
Hebben "jonkies" als ik voorlopig nog geen last van :+
 
pff... ik ben gaar voor vandaag. Slecht geslapen ook vannacht.
Hoe staan jullie eigenlijk achter die moment stilte voor de Franse slachtoffers ? Snap dat in Frankrijk zelf x dagen van nationale rouw is afgegeven etc. etc., maar dat heel Europa een minuut stilte houdt is naar mijn inziens bijna tegen het hypocriete aan.

Tja ik weet niet. Tis natuurlijk wel een terroristische aanslag en al voor de 3e keer in Frankrijk.

Ik vind het erger dat er nog steeds geprotesteerd wordt tegen zwarte pieten -.- bij de intocht....
 
De fysiotherapeut werkt bij mij erg goed om alles los te drukken.. Kan het geen masseren noemen, eerder martelen. Maar het haalt de hoofdpijn, nekpijn en schouderpijn weg. :D

Zoals bij alles, bekijk ik ook hetgene van Frankrijk met enige argwaan.. Ik ben van mening dat je nooit een duidelijk en eerlijk beeld krijgt van wat er op de wereld ECHT gebeurt. Niet van de media, niet van de politiek. Gevonden vingerafdrukken van mensen die in snippertjes over de vloer verspreid liggen, paspoorten die het bomgeweld wonderbaarlijk genoeg overleeft hebben en toevallig gevonden worden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan