Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dat was 't dan. Motor in zijn hok gezet, accu eruit, olie + filter besteld. En aangezien de luchtfilter ook al 18897 km erin zit ook maar preventief een nieuwe luchtfiltertje onderweg.

kom maar op met die horrorwinter! ik stap weer op de brommer xD
 
Nou dat was 't dan. Motor in zijn hok gezet, accu eruit, olie + filter besteld. En aangezien de luchtfilter ook al 18897 km erin zit ook maar preventief een nieuwe luchtfiltertje onderweg.

kom maar op met die horrorwinter! ik stap weer op de brommer xD

Vergeet je brandstof filter niet. Die wordt vaak vergeten door mensen.
 
Weet jij een goed thais restaurant Mir? Lijkt mij ook wel weer eens lekker.
Hier ook bijna weekend, maar "moet" helaas wat werk mee naar huis nemen :/
 
Laatst bewerkt:
nou, dat was de Ikea weer voor vandaag.
maandag komen de nieuwe bureau, kledingkast en ladekast binnen :)
Nieuwe bureaustoel heb ik alvast meegenomen. Ding staat nog geen 5 minuten in elkaar of...

11168896_1102525843091804_5558311893129218713_n.jpg

11204386_1102525909758464_5807451210420433234_n.jpg
 
Ga je eindelijk t huis uit dan Mitch? :+


hahaha, ik blijf voorlopig nog bij moeders ingeschreven ;)
ik ga voor geen goud een studentenkamer huren van 4 a 600 per maand. Dat geld zet ik gewoon opzij voor na me studie. Hiernaast wordt ik ook door me ma zelfs tegengehouden xD. Heeft namelijk te maken met 't feit dat door mijn thuiswonen veel aangepaste apparatuur ( elektrische kar, huisaanpassingen, aangepaste auto etc.) wordt vergoed door de gemeente. En dat is gwn niet te betalen ook al ben je niet de armste :+

overigens zit ik doordeweeks gwn in Den Haag waar ik 't huis van me grootvader aan 't opknappen ben zodat ie de verkoop in kan. ( zit eigenlijke te bedenken hoe ik die ouwe zo gek kan krijgen dat ie 't huis voor een al danniet "symbolisch bedrag" aan mij verkoopt :+ ) Ben eigenlijk alleen in 't weekend in leiden.
 
hahaha, ik blijf voorlopig nog bij moeders ingeschreven ;)
ik ga voor geen goud een studentenkamer huren van 4 a 600 per maand. Dat geld zet ik gewoon opzij voor na me studie. Hiernaast wordt ik ook door me ma zelfs tegengehouden xD. Heeft namelijk te maken met 't feit dat door mijn thuiswonen veel aangepaste apparatuur ( elektrische kar, huisaanpassingen, aangepaste auto etc.) wordt vergoed door de gemeente. En dat is gwn niet te betalen ook al ben je niet de armste :+

overigens zit ik doordeweeks gwn in Den Haag waar ik 't huis van me grootvader aan 't opknappen ben zodat ie de verkoop in kan. ( zit eigenlijke te bedenken hoe ik die ouwe zo gek kan krijgen dat ie 't huis voor een al danniet "symbolisch bedrag" aan mij verkoopt :+ ) Ben eigenlijk alleen in 't weekend in leiden.

Is het serieus zo dat omdat jij nog thuis woont jullie meer vergoedingen krijgen?? :?

Waar ergens in Den Haag zit je dan Mitch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan