Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat vd Mark naar Yamaha dan?

Zal Honda blij mee zijn, die hebben hem groot gemaakt.


Het was all-over the news :+ Yamaha had een webpagina iets te vroeg beschikbaar gesteld waardoor de geruchten toch wel redelijk bevestigd werden. Volgens mij gaat Bradl z'n plek bij Ten Kate innemen :Y
 
Ik snap ook wel dat hij bij Honda weg wil. Op een Honda ga je momenteel zeker niet winnen in de Superbikes. Ze lopen al jaren hopeloos achter. Dat zie je ook aan Rea, die gaat weg bij Honda en wordt het jaar erop gelijk kampioen. En dit jaar waarschijnlijk weer!
 
De linker.

12032832_1089984931012562_3557915496284253922_o.jpg
 
Goeiemorgen! Heel veel verder dan voorstellen was ik nog niet gekomen hier...
Afgelopen week dan eindelijk het felbegeerde A'tje behaald!
Er stond al een weekje of wat een GSXR in de schuur. (Een ouwetje, een '98 750) Eerder had ik m'n zinnen gezet op iets met drie cilinders uit de UK, maar veranderingen thuis in de afgelopen zomer zorgden dat ik een en ander een beetje bij moest stellen. Die GSXR lijkt me prima om het eerste jaar mee door te komen.

Vanmorgen blijft het droog, dus zometeen maar eens een rondje bollenstreek dan :)
 
Heerlijk rondje gereden, via Noordwijkerhout terug naar Wassenaar en van alles er tussenin.
Ding is best wel snel:)
Wat me alleen wel bevreemde is dat de motor niet goed startte na een korte tussenstop in Noordwijk. ontact aan, alle lampjes ok, brandstof pomp draait, maar geen kik vanaf de startmotor. Motor stond in N, ontkoppeld en met zijstandaard omhoog, killswitch in goeie stand. Nog niet eerder meegemaakt. Na wat gefrummel sloeg ie toch ineens aan, vermoed wat oxidatie rondo startknop. Sowieso moet de motor nagekeken worden, ergens in de komende maanden, dus met het beurtje kan dit ook even onderzocht worden. Accu is een maand oud, aar hangt voor de zekerheid wel aan de Optimate.

Waar hebben jullie je motoren in onderhoud? Gezien de leeftijd van mijn Gixxer hoef ik niet naar een dealer o.i.d. maar wil wel gewoon goed onderhoud. Ik was laatst bij KAT motoren in N'hout en dat beviel me wel, kleinschalig en wellicht ook een fatsoenlijk uurtarief. Nu las ik laatst dat er in Katwijk ook een zaak is opgericht, Bas van Rijn. Iemand ervaringen?
 
Bij Kat ooit eens een kleine beurt laten doen, beviel me prima. Niet te duur ook. Volgens mij hebben ze zelfs leenmotoren... Wel Triumph leenmotoren :r dus dan ga ik nog liever lopen maargoed ;)

Bas van Rijn schijnt ook wel goed te zijn, daar ga ik binnenkort ook eens langs...
 
Laatst bewerkt:
Houd me aanbevolen voor meer ervaringen of tips over goede zaken in onze regio.

Na wat zoeken ben ik er overigens achter wat het niet starten vanmiddag veroorzaakte: de koppelingshandle schakelaar is wat lamlendig. Bij het iets loslaten van de hevel doet íe het prima.
 
Bij Kat ooit eens een kleine beurt laten doen, beviel me prima. Niet te duur ook. Volgens mij hebben ze zelfs leenmotoren... Wel Triumph leenmotoren :r dus dan ga ik nog liever lopen maargoed ;)

Bas van Rijn schijnt ook wel goed te zijn, daar ga ik binnenkort ook eens langs...

Haha, het had niet veel gescheeld of hier stond ook een Engelse driepitter hoor:) Ik rij van de week eens langs Van Rijn. Eens aanvoelen hoe de sfeer daar is. Bij KAT is die in ieder geval helemaal goed. (open, lekkere koffie, relaxed.)
 
Mooie hobby:)... let wel even op welke tabs je open hebt staan wanneer je een screendump maakt..(gmail)

Van Rijn heeft inderdaad alleen een facebook pagina, laat ik dat nou net niet hebben... binnenkort maar eens op de koffie..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan