Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien heb ik Cyanate eergisteren wel gezien. Ging jij niet richting Valkenburg? Ik reed idd richting de N206 op naar mijn werk te gaan.
 
Zometeen nog eventjes voor een ommetje, mooi zonnetje. Laatste dagen was het qua temperatuur wel te doen, maar die stomme blaadjes overal...
Zullen zo langzamerhand wel de laatste mooie dagen zijn van dit jaar, vrees ik.
 
Zometeen nog eventjes voor een ommetje, mooi zonnetje. Laatste dagen was het qua temperatuur wel te doen, maar die stomme blaadjes overal...
Zullen zo langzamerhand wel de laatste mooie dagen zijn van dit jaar, vrees ik.
Je bent toch geen trein?
 
fn-xSPwwMi0.jpg
 
Haha, lekker bezig ;)
Ik ben zeker geen Thomas, maar nog wel een behoorlijke rookie als het om motorrijden gaat.
Rij pas sinds twee weken en merk dat ik zo nu en dan echt als een natte krant rij, rechtuit is t allemaal vlot, maar rotondes en scherpere bochten is toch wel een ander verhaal. Ik moet nog vreselijk wennen aan de ergonomie en eigenschappen van de supersport, komt vast goed met ervaring en vlieguren..
 
Haha, lekker bezig ;)
Ik ben zeker geen Thomas, maar nog wel een behoorlijke rookie als het om motorrijden gaat.
Rij pas sinds twee weken en merk dat ik zo nu en dan echt als een natte krant rij, rechtuit is t allemaal vlot, maar rotondes en scherpere bochten is toch wel een ander verhaal. Ik moet nog vreselijk wennen aan de ergonomie en eigenschappen van de supersport, komt vast goed met ervaring en vlieguren..


2 weken :')


Ik rij na 2 jaar nog steeds als een natte krant *O* :] *O*


proud-face.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan