Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ik vind zelfs het wassen van m'n motor nu nog leuk! Ja ik heb begrepen dat als ik m'n motor langs de straat was, ik dan een risico loop voor een bekeuring? Althans in Katwijk dan hoe het ergens anders werkt weet ik natuurlijk niet!
 
Haha ik vind zelfs het wassen van m'n motor nu nog leuk! Ja ik heb begrepen dat als ik m'n motor langs de straat was, ik dan een risico loop voor een bekeuring? Althans in Katwijk dan hoe het ergens anders werkt weet ik natuurlijk niet!
Denk dat het wel mee valt, heb het ook wel eens gedaan. Maar officieel mag het niet.
 
Officieel mag er hier zoveel niet, maar het staat en valt uiteraard met waar je woont, of je buren nsb'ers zijn en hoe de gemeentelijke handhavers zijn. Ik heb bv al zo vaak me fiets gewassen voor de deur terwijl de handhavers/milieudienst naast me staan. Het enige wat ik tot nu te horen kreeg was: "hij staat er weer mooi bij mitch!"

@ harry: ik heb binnenkort nog wel een rode koekblik die je mag wassen en waxen :+
 
Officieel mag er hier zoveel niet, maar het staat en valt uiteraard met waar je woont, of je buren nsb'ers zijn en hoe de gemeentelijke handhavers zijn. Ik heb bv al zo vaak me fiets gewassen voor de deur terwijl de handhavers/milieudienst naast me staan. Het enige wat ik tot nu te horen kreeg was: "hij staat er weer mooi bij mitch!"

@ harry: ik heb binnenkort nog wel een rode koekblik die je mag wassen en waxen :+

hahaha prima. Jij hebt daar zeker geen zin in? ;)
 
Zomaar een berichtje voordat het topic verder wegzakt. ;)
Hier ligt best wat sneeuw. In Zandvoort niets.
Bij jullie?
 
Enige wat leuk was met die sneeuw, was m'n handrem aantrekken en daarna achteruit inparkeren :9 - scheelt toch weer wat sturen :+

idd.. kom maar op met de lente :Y
 
Wauw nog steeds hetzelfde topic nummer als een half jaar geleden :9

Zijn er al mensen die deze week weer gaan beginnen met rijden?
Heb al zo lang niet gereden dat ik het niet heel lang meer volhoud om hem nkg langer stil te laten staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan