Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ik morgen eindelijk vrij.. is het weer weer typisch weekend weer... alsof ze het afspreken ma-vr mooi.. za-zo regen. _O-

niet dat ik tijd heb om te rijden :N klussen en naar een verjaardag :Y
 
en dan blijkt tevens dat die bandenpompen erg veel afwijken als je na gaat meten met een goede bandenspanningsmeter... :X
 
Oeh, een regio topic! :W

Aangezien mijn (thunder)cat bijna klaar is na de winter "renovatie", wilde ik mij wel even zo netjes voorstellen :)
Mijn naam is Patrick :W , 31 jaar en woonachtig in Alphen aan den Rijn.

Zoals gezegd, momenteel staat de Cat er nog zo bij:
full


Maar binnen een paar weken kan ik dan weer eindelijk los in de duin & bollenstreek :]
 
Olaa!

Heeft een van jullie wel eens een smakkerd gemaakt waardoor die even tijdelijk uit de running was? Zo ja, na hoeveel maanden ben je weer opgestapt? En hoe heb je dat aangepakt? Opbouwen of gewoon doen zegmaar haha.
 
Olaa!

Heeft een van jullie wel eens een smakkerd gemaakt waardoor die even tijdelijk uit de running was? Zo ja, na hoeveel maanden ben je weer opgestapt? En hoe heb je dat aangepakt? Opbouwen of gewoon doen zegmaar haha.


Niet met de motor. Wel met de auto genoeg klappers gehad maar daardoor nooit echt uit de running geweest. Alleen een beetje spierpijn en een stijve nek. Ben ook meteen weer gaan autorijden om geen angst te kweken.

Wanneer je weer opstapt moet je zelf aanvoelen denk ik, ligt er ook aan of je lichamelijke klachten hebt ja of nee.


Wat heb je uitgespookt dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan