Aprilia RSW250 GP motor

Ik zit eraan te denken een dagje te proeven ja. Hou al rekening met rijnummer kleuren en andere eisen, ook al contact gehad met Hennie. Maar eerst ff wennen aan de nieuwe motor, ik ga van 750 k4 naar jongere 600.
Goeie keuze :Y
 
Wat een fantastische motor! Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken voor jou. Aan welke raceklasse kun je hier in NL deelnemen met die motor? Of ga je'm gebruiken voor circuitdagen? Komend jaar overigens op de ManxGP is een 250cc tweetaktklasse toegevoegd.
 
Ok, dank voor het antwoord. Had niet verwacht dat daar ook dit soort pure racemotoren mocht deelnemen.
 
Ok, dank voor het antwoord. Had niet verwacht dat daar ook dit soort pure racemotoren mocht deelnemen.
Omdat Hennie zelf ook een 2takt heeft, heb ik dispensatie gekregen om mee te doen met de OW cup.
 
Heeeeeel erg gaaf!!! Waarschijnlijk de enigste echte racer die in de OW-cup meerijdt. Prachtig mooi hoor!
Kun je er een beetje fatsoenlijk op zitten? Hoe lang ben je?
 
Heeeeeel erg gaaf!!! Waarschijnlijk de enigste echte racer die in de OW-cup meerijdt. Prachtig mooi hoor!
Kun je er een beetje fatsoenlijk op zitten? Hoe lang ben je?
Tot 1.80 m zit je er goed op
 
Omdat Hennie zelf ook een 2takt heeft, heb ik dispensatie gekregen om mee te doen met de OW cup.
En waarom ook niet ;) 2-takt moet in leven blijven en ik hoop dat er nog meer mensen met zulk lekkers komen :9

Die 2-takt van Hennie hebben we deze oktober tijdens ons event in Cartagena weer aangeduwd en Hennie heeft er weer op gereden. Werden her en der wat traantjes weggepinkt, was ruim 20 jaar geleden dat ie er op reed. Man, wat een happening. Staan foto's op onze teamsite en op de Facebook van Hennie.
 
Laatst bewerkt:
En waarom ook niet ;) 2-takt moet in leven blijven en ik hoop dat er nog meer mensen met zulk lekkers komen :9

Die 2-takt van Hennie hebben we deze oktober tijdens ons event in Cartagena weer aangeduwd en Hennie heeft er weer op gereden. Werden her en der wat traantjes weggepinkt, was ruim 20 jaar geleden dat ie er op reed. Man, wat een happening. Staan foto's op onze teamsite en op de Facebook van Hennie.
2takt....t doet wat met je :Y
 
OW cup of de 600? ;)Ja blijft gaaf!
Mijn RS125 zal ook echt altijd blijven! Moet alleen de carb ff schoonmaken want hij loopt nu na lange stilstand :o niet lekker.
De 250 heeft wat meer kleine probleempjes maar is ook van de winter aan de beurt!
Beide :P
 
Wat nieuwe foto's binnen gekregen
IMG-20151211-WA0001_zpsqnaqu7ao.jpg


IMG-20151211-WA0010_zpsxbvoyigw.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan