Het Grote NC 700 NC 750 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK :P

Gisteren de nieuwe NC750x in verschillende uitvoeringen op de motorbeurs zien staan.
de adventure met dct zat dik over de 9000 euro :/
Maar mooi ding om te zien, alleen die koffers zijn te klein.
 
OK :P

Gisteren de nieuwe NC750x in verschillende uitvoeringen op de motorbeurs zien staan.
de adventure met dct zat dik over de 9000 euro :/
Maar mooi ding om te zien, alleen die koffers zijn te klein.

Heb ze vandaag ook zien staan, mooi hoor :Y

Krijg wel het idee dat hij net iets groter/volwassener is geworden dan nu.
Zeker de helmbak is aangenaam om naar te kijken :9~
 
Ik heb sinds eind vorig jaar een andere auto. Mooie led verlichting en dat schijnt heerlijk helder licht over de weg.

Afgelopen maandag op de motor naar het werk waarbij ik in het begin me toch afvroeg of mijn verlichting het wel deed.

Hebben jullie de standaard verlichting op de NC of vervangen door LED/Xenon/iets anders?
 
Ik heb sinds eind vorig jaar een andere auto. Mooie led verlichting en dat schijnt heerlijk helder licht over de weg.

Afgelopen maandag op de motor naar het werk waarbij ik in het begin me toch afvroeg of mijn verlichting het wel deed.

Hebben jullie de standaard verlichting op de NC of vervangen door LED/Xenon/iets anders?

:N

De LED verlichting op het 2016 model ziet er wel chique uit vind ik.
 
Niet eerst op je gemakje inrijden?

Waar ga je naartoe? :]

Ja beetje inrijden/wennen in de buurt daarna goed inrijden bij Vielsalm (BE), beetje Ardennen, Luxemburg, Duitsland, goed voor de nc heuveltje op en bochtjes mag die een beetje werken word het blok niet zo lui/vervuild :P
 
Ja beetje inrijden/wennen in de buurt daarna goed inrijden bij Vielsalm (BE), beetje Ardennen, Luxemburg, Duitsland, goed voor de nc heuveltje op en bochtjes mag die een beetje werken word het blok niet zo lui/vervuild :P

Goed bezig hoor!

Wij zitten in Luxemburg met hemelvaart dus wellicht zie ik je wel voorbij rollen :')
 
Mensen die nog geen nc750x hebben, Let op; Honda heeft nu een zeer aantrekkelijke actie, het ADVENTURE PAKKET
T.W.V. € 2.746,- tot 1 mei 2016 VOOR € 850,-
Inhoud;
MISTLAMPENSET (INCL. BEUGEL)
MIDDENSTANDAARD
HANDVATVERWARNING
HANDKAPPEN
12 VOLT AANSLUITING
ZIJKOFFERS
TOPKOFFER

Ik ben helaas 2 weken te vroeg geweest met de aanschaf waardoor ik het voordeel wellicht misloop. Mijn dealer heeft Honda aangeschreven met het verzoek of ik toch nog de korting kan krijgen. Goede akte van GOEDHARTMOTOREN en ik hoop dat ik het lukt.👍
 
damn.... komt dit jaar nu net niet uit om gebruik te maken van dit pakket.... -O- wilde een NC bestellen dit jaar maar heb even wat anders aan mn hoofd...
 
Mensen die nog geen nc750x hebben, Let op; Honda heeft nu een zeer aantrekkelijke actie, het ADVENTURE PAKKET
T.W.V. € 2.746,- tot 1 mei 2016 VOOR € 850,-
Inhoud;
MISTLAMPENSET (INCL. BEUGEL)
MIDDENSTANDAARD
HANDVATVERWARNING
HANDKAPPEN
12 VOLT AANSLUITING
ZIJKOFFERS
TOPKOFFER

Ik ben helaas 2 weken te vroeg geweest met de aanschaf waardoor ik het voordeel wellicht misloop. Mijn dealer heeft Honda aangeschreven met het verzoek of ik toch nog de korting kan krijgen. Goede akte van GOEDHARTMOTOREN en ik hoop dat ik het lukt.👍

Dat is zeker een leuke aanbieding *D
 
Ik heb sinds eind vorig jaar een andere auto. Mooie led verlichting en dat schijnt heerlijk helder licht over de weg.

Afgelopen maandag op de motor naar het werk waarbij ik in het begin me toch afvroeg of mijn verlichting het wel deed.

Hebben jullie de standaard verlichting op de NC of vervangen door LED/Xenon/iets anders?
Standaard verlichting aangevuld met de Honda mistlampen (LED). Deze heb ik altijd aan staan, wel goed afgesteld.
Al veel commentaar gehad over de goede zichtbaarheid (opvallen) zonder te verblinden. Van de week nog de opmerking gekregen van een collega dat ik de weg goed verlichtte toen ik heb voorbij reed. Het leek wel of motor beter licht had dan zijn auto.
 
Heren! (zijn er hier ook dames trouwens?)
Ik heb gisteren mijn kawasaki ingeruild voor een nc700x! Hij krijgt nog een beurtje en dan hopelijk morgen of anders dinsdag halen! Super blij!

Marleen.
 
Heren! (zijn er hier ook dames trouwens?)
Ik heb gisteren mijn kawasaki ingeruild voor een nc700x! Hij krijgt nog een beurtje en dan hopelijk morgen of anders dinsdag halen! Super blij!

Marleen.

*O*

Altijd leuk een nieuw member in het topic, misschien komt er dan wat meer leven in hier :9
 
Heren! (zijn er hier ook dames trouwens?)
Ik heb gisteren mijn kawasaki ingeruild voor een nc700x! Hij krijgt nog een beurtje en dan hopelijk morgen of anders dinsdag halen! Super blij!

Marleen.

welkom op het nc topic :)
zal wel even anders rijden dan die zephyr 550, daar zit wel wat jaartjes en km's tussen ;)
ik ken wel een vrouw die een nc700 heeft maar zit voor zover ik weet niet op MF.
als ze voor onderhoud langs komt zal ik eens vragen of ze MF kent.
 
Heren! (zijn er hier ook dames trouwens?)
Ik heb gisteren mijn kawasaki ingeruild voor een nc700x! Hij krijgt nog een beurtje en dan hopelijk morgen of anders dinsdag halen! Super blij!

Marleen.

Welkom, geode keuze ook met de 700X gereden, rijd ook super fijn.

Bij mp rockanje hebben ze zojuist ook weer een nc700X verkocht, grappig om te zien, was een mooi ding met ander dempertje/lux zadel/handvatverwarming/gear indicator enz

Tevens met me dealer over de Honda actie gehad, hij gaat zijn best doen dat ik het hele adventure pakket op de motor krijg aangezien ik die qwa bedrag al betaald heb maar maar de helft heb, ben dus benieuwd.

Kreeg ook te horen dat alle blauwe nc's op zijn, worden weer mei geleverd bij de dealers, gaat dus goed met de 750's
 
Laatst bewerkt:
Het was vandaag een goeie dag *O*
Brommertje lekker verse vloeistof gegeven :P

346axyu.jpg


En weer teveel geld uitgegeven :')
Past mooi bij de motor, alleen wel helder vizier.. ;)

156e1js.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan