Het Grote NC 700 NC 750 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik was uitgekwijld over die mooie werkplaats moet ik wel instemmen dat blauw idd erg mooi is.;)
 
Van harte gefeliciteerd :)
qua trillingen in een hoge versnelling hebben een aantal hier al een kleiner voortandwiel geplaatst ( voor Philipe , gestoken ;) )

Als je eventueel met een foto in de Openingspost wil, kan je die hier natuurlijk gewoon plaatsen.

Niet gekocht bij motoport Rdam neem ik aan ? :)

Dank voor de sportieve felicitatie. Zo zie je dat ik niet alleen een zeurkous ben die alleen even zijn gal wil spuien. :(
Ben inderdaad geen vaste gebruiker van MF maar anderen informeren lijkt mij geen gezeur en bovendien lucht het op.

Kleiner tandwiel begin ik nog niet aan, eerst inrijden en kijken hoe het gaat. Kan hem ook nog op S1 zetten want dan zijn de trillingen weg :)
 
klopt helemaal ;)

Maar je had niet gezien dat het een topic van 5 jaar terug was ofzo he ;)
Ben ook al lang blij dat je er geen apart/nieuw topic over gestart bent, dus +1 ( zo zegt men dat toch tegenwoordig he :P ) voor het gebruiken van de zoekfunctie.
 
Van harte gefeliciteerd :)
qua trillingen in een hoge versnelling hebben een aantal hier al een kleiner voortandwiel geplaatst ( voor Philipe , gestoken ;) )

Als je eventueel met een foto in de Openingspost wil, kan je die hier natuurlijk gewoon plaatsen.

Niet gekocht bij motoport Rdam neem ik aan ? :)

zat het instruktieboekje door te lezen (ja je moet iets op zondag morgen) en las dat de XA en XD ook verschillende tandwielverhouding hebben, zowel in de bak als aandrijflijn.
XA 17/43 en XD 17/39 dus kan idd wel kloppen als je achter 4 tandjes meer zet of voor 1 a 2 tandjes achter je wat beter uitkomt, had er zelf geen last mee met proefrijden maar na lange tijd zullen we zien.

zo'n NC is wel een hele computer zeg, je kunt zelf je welkoms en afsluitings tekst zelf intypen, kleuren van toerenbalk is in ontelbaar verschillende manieren in te stellen, tijd en datum met jaar weergave, gem en brandstofverbruik geweldig zo'n fiets
 
Jaar, maand en dag aanduiding krijg ik wel enkel op z'n Amerikaans.... 160214
Heb jij een optie gevonden om dit om te keren ? Mij lukt het niet.
 
Jaar, maand en dag aanduiding krijg ik wel enkel op z'n Amerikaans.... 160214
Heb jij een optie gevonden om dit om te keren ? Mij lukt het niet.

idd alleen 160214 maar dat is prima toch.

opties zijn.
Puig hugger
honda hanvat verwarming
honda bagageket met 35l topkoffer met zelfde sleutel als contact
en originele middenbok.

handkappen, voorpoot beschermers, radiator cover zullen snel volgen, maar die monteer ik zelf wel.
 
ingebouwde dashcam , toe maar ;) :+

ben wel blij dat dat de sneeuw niet is blijven liggen.
die paar dagen kou komen we ook wel door, maar al die pakken met pekel he :/

Hier al mensen (bezig met) vakantieplannen ?
 
Met Hemelvaart Bochten/Berg training doen in het Moezel gebied. 13 tot 18 juni naar de Voralberg.
11-17 september naar de Dolomieten (moet nog geboekt worden).
 
ingebouwde dashcam , toe maar ;) :+

ben wel blij dat dat de sneeuw niet is blijven liggen.
die paar dagen kou komen we ook wel door, maar al die pakken met pekel he :/

Hier al mensen (bezig met) vakantieplannen ?


Eind september weekend Engeland! en wil nog van de zomer richting zwitserland / oostenrijk / liechtenstein :] overgens zal ik vast nog wel een keer op de ring te vinden zijn deze zomer!
 
Dan had je deze misschien ook al gezien : passen rijden in Zwitserland

waar ik veel aan had met plannen was deze : Mooiste Zwitserse passen

het eerste bestand nr 350 kan je inladen in google earth, kan je mooi zien hoe de route(s) lopen.
mocht een tomtom hebben , de overige bestanden zijn meen ik voornamelijk voor garmin, maar op veel plekken is er ook niet zo bar veel keus waar je heen kan, links of rechts om de berg :P
 
Dan had je deze misschien ook al gezien : passen rijden in Zwitserland

waar ik veel aan had met plannen was deze : Mooiste Zwitserse passen

het eerste bestand nr 350 kan je inladen in google earth, kan je mooi zien hoe de route(s) lopen.
mocht een tomtom hebben , de overige bestanden zijn meen ik voornamelijk voor garmin, maar op veel plekken is er ook niet zo bar veel keus waar je heen kan, links of rechts om de berg :P

Thanks, zal er even naar kijken. Heb een tomtom, maar Garmin bestanden zijn prima om te zetten naar tomtom, dus moet goed komen.:)
 
*O* *O*

Wel weer toe aan vakantie hoor :]

2jfdbfo.jpg


1539pfo.jpg
 
Lang niet actief geweest hier
Inmiddels heb ik 20.500 KM erop staan(mk.01-2015)! En me ketting staat echt op overlijden (nieuwe op backorder helaas).

Verder niets bijzonder qua mankementen, her en der vliegroest, en inmiddels toe aan me derde tellerhuis.
Still going strong, binnenkort dus de 24k beurt, zal wel laten weten wat die me gekost zal hebben.

Me 12.000 beurt was ergens tussen de 100-150 euro.
 
Nou welkom terug dan maar,
2/3 maanden is nog wel te overzien toch :)
verbruik je nu nog steeds 1op28 met die weer, zelfs mijn scooter gaat richting de 1op20 :/
misschien die dan maar inruilen op een NC ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan