Ducati Deel #121 Xmas edition

.
full
 
Wij gelukkig ook niet zo een lange stoep. En de brievenbus voor bij het hek.

Als er (echt) sneeuw ligt, komt Rob wel in actie met tractor en sneeuwschuif. Niet alleen bij ons, maar meteen het hele pad tot aan de openbare weg (ook al is dat pad niet van ons).
Daarmee heeft hij al eens een goede beurt gemaakt bij de postbode. Die is niet zo snel boos op ons ;)
 
Als er (echt) sneeuw ligt, komt Rob wel in actie met tractor en sneeuwschuif. Niet alleen bij ons, maar meteen het hele pad tot aan de openbare weg (ook al is dat pad niet van ons).
Daarmee heeft hij al eens een goede beurt gemaakt bij de postbode. Die is niet zo snel boos op ons ;)

aan de andere kant zit toch/ komt toch een skilift?? :+ :+ _O- _O-
 
Postbode komt niet via de liftkant '(

:+


Scheelt wel weer. Wij wonen echt aan een k weg.
En de postbode moet tot aan je brievenbus / deurbel kunnen komen zonde hinder. En al iemand valt op de stoep of jou oprit ben je gelijk aansprakelijk voor schade.

Zelfde als er iets gebeurd op school of de plaatselijke voetbal club.
 
Ik ken het verschijnsel. Zelfs Duitsers vinden dat de claimcultuur hier te veel op die in de VS gaat lijken :r


Lijkt het al aardig . Niet alleen in Duitsland.

Hier in Australië zijn ze net zo.
Hebben nu ook dames aan boord voor de hutten schoon te houden en zo. Maar durf maar niet te lang te kijken of het is al ongewenste intimidatie.

Of iemand op de persoon te beledigen.

Stel jankers
 
Iedereen een mooi 2016...

Brr lijkt net echt winterweer hier in het oosten. Tsja afgelopen weekje Tenerife heeft me wel goed gedaan zeg. Alle dagen geen wolkje gezien en temperaturen 25-30 graden!

En nu weer aan het werk.......

:W :W :W :W :W
 
De beste wensen mensen.

Hier is het ook bevroren en even uitwaaien op de Duc lijkt ver weg.
Wie weet de kleurcode van de velgen van een Ducati S4rs tricolore of 1098 tricolore?
Heb mijn 996 voorzien van een achterwiel uit een S4rs en mijn voorwiel moet in die zelfde kleur
Ik kom alleen niet achter de juiste informatie wat betreft de kleur.
 
Lijkt het al aardig . Niet alleen in Duitsland.

Hier in Australië zijn ze net zo.
Hebben nu ook dames aan boord voor de hutten schoon te houden en zo. Maar durf maar niet te lang te kijken of het is al ongewenste intimidatie.

Of iemand op de persoon te beledigen.

Stel jankers

We reden vanmiddag nog door jouw dorp.
Stoepen waren maar slecht geveegd :+ om van de wegen daar in de omgeving nog maar te zwijgen :X
 
We reden vanmiddag nog door jouw dorp.
Stoepen waren maar slecht geveegd :+ om van de wegen daar in de omgeving nog maar te zwijgen :X


Normaal wel aardig schoon. Is bij Ankum vaak veel slechter. Wij hebben gelukkig Furstenau die en een grote vinger in de pap heeft.

En me vrouw is aan het strooien en ruimen geweest. Maar begreep dat de ijzel aardig zijn best deed.
 
De beste wensen mensen.

Hier is het ook bevroren en even uitwaaien op de Duc lijkt ver weg.
Wie weet de kleurcode van de velgen van een Ducati S4rs tricolore of 1098 tricolore?
Heb mijn 996 voorzien van een achterwiel uit een S4rs en mijn voorwiel moet in die zelfde kleur
Ik kom alleen niet achter de juiste informatie wat betreft de kleur.

Ik denk dat je dit bij de dealer kan navragen of anders Ducati Benelux.
Op www.ducatifora.com zitten ook nog wat mensen die op kunnen zoeken.
 
Nou, heb toch aardig zout voor de deur gestrooid maar is er nog net zo glad als daarvoor....
 
Volgens mij kun je momenteel beter zand of as strooien om de ondergrond stroef te maken.
De delen waar ik de asemmer heb geleegd, zijn beduidend minder glad dan de delen waar we zout hebben gestrooid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan