Ducati Deel #121 Xmas edition

Lekker laat maar gelukkig nieuw jaar nog allen,
Wil binnenkort mijn Cagiva Mito SP525 (Sport Productie 125cc) verkopen..
Heb een beetje moeite met het wegdoen van mijn eerste motor. :9

Maar als deze verkocht is op dit moment het plan;
om een Ducati Monster 600 naast de Ducati SuperSport 600 Carenata te kopen.
Nu is dus mijn vraag naast dat het een naked is en een andere zithouding heeft etc.
Of er genoeg verschil tussen de twee is zo dat ik weet dat ik ze beide evenveel blijf besturen?
Of heeft iemand ervaring met het hebben van 2 motoren en meer en hoe ervaar je dat?
Alvast bedankt en veel rij plezier (behalve nu met de ijzel B| ) in 2016! :]
 
Beste wensen allemaal! (beter laat dan nooit)

Het valt me op dat het hier drukker is dan op het gehele Ducati forum, die is een beetje ingekakt na die nieuwe layout..

dan maar hier buurten *D
 
altijd nog minder dan op het Duc forum ;)

daarnaast zijn de mensen met een winters landschap hier wel actief.
zal er bij jullie wel geweldig uit moeten zien met dat landschap.

Maandag was het mooi wit, gisteren wat glibberig door ontdooide en vervolgens weer opgevroren sneeuw, en vandaag is het spekglad :(
Maar ik hoorde ook al van glijpartijen op de A1 bij Hengelo... (niet Rob, een van zijn collega's).
 
Maandag was het mooi wit, gisteren wat glibberig door ontdooide en vervolgens weer opgevroren sneeuw, en vandaag is het spekglad :(
Maar ik hoorde ook al van glijpartijen op de A1 bij Hengelo... (niet Rob, een van zijn collega's).
Ja, de hele lijn wel richting 't noorden. Kon glibberend naar de auto vanmorgen :P

Maar de sneeuw van maandag blijft wel mooi 'bevroren' in de tuin liggen, 't ziet er weer mooi uit :)
 
Maandag was het mooi wit, gisteren wat glibberig door ontdooide en vervolgens weer opgevroren sneeuw, en vandaag is het spekglad :(
Maar ik hoorde ook al van glijpartijen op de A1 bij Hengelo... (niet Rob, een van zijn collega's).

Gelukkig geen last van gehad, ik ga meestal met de gele worst richting Almelo.
Eind dit jaar word Rob mijn buurman in Hengelo, de fundatie is al klaar heb ik vernomen :)
 
Volgens mij kun je momenteel beter zand of as strooien om de ondergrond stroef te maken.
De delen waar ik de asemmer heb geleegd, zijn beduidend minder glad dan de delen waar we zout hebben gestrooid.
Je moet je serie slachtoffers niet in de buurt verstrooien hoor, zo maak je het de speurneuzen te makkelijk straks... :+
 
Flink gedoe om er überhaupt in te komen maar goed, geslaagd..
full
 
De beste wensen mensen.

Hier is het ook bevroren en even uitwaaien op de Duc lijkt ver weg.
Wie weet de kleurcode van de velgen van een Ducati S4rs tricolore of 1098 tricolore?
Heb mijn 996 voorzien van een achterwiel uit een S4rs en mijn voorwiel moet in die zelfde kleur
Ik kom alleen niet achter de juiste informatie wat betreft de kleur.
Ik heb ook wel eens naar het officiële kleurnummer gezocht, maar die heb ik met mijn speurtocht niet kunnen vinden.
Je zou bij een dealer met een kleuren waaier kunnen gaan vergelijken.
Als ik het goed heb is het goud van een Monster 1100 hetzelfde.
 
:o :o :o ...ff zoals mijn opa deed, een fluitketeltje 'heet :X ' water erover gutsen _O-
Ach, de appel valt hoog maar niet ver van de boom he daar, ken er ook eentje die zijn shiner-duc met afritbermzooi poetste na een dure oh.beurt :o :') O-)
 
Gelukkig geen last van gehad, ik ga meestal met de gele worst richting Almelo.
Eind dit jaar word Rob mijn buurman in Hengelo, de fundatie is al klaar heb ik vernomen :)
Welkom, die zes van daar passen er hier nog wel bij :X

Maar ik waarschuw je, het is hier een setje rebelse ducatisten O-)
Voordat je het weet gaan cybercops ons digitaal clubhuis met geweld binnentreden. Roepen ze heel hard dat het rookt, en boem, en zo. Misschien zelfs wel met hoofdletters :(

:P :P :P

Kom, laat ik maar eens beginnen in Nausea van Sartre :)
 
Laatst bewerkt:
:o :o :o ...ff zoals mijn opa deed, een fluitketeltje 'heet :X ' water erover gutsen _O-
Vanochtend gewoon verlengkabeltje uit raam en hop elektrisch kacheltje in de auto, toen ik klaar was met schijten kon ik mooi wegrijden in een 25gr warme (en ontdooide ) auto *O* *O*
 
Welkom, die zes van daar passen er hier nog wel bij :X

Maar ik waarschuw je, het is hier een setje rebelse ducatisten O-)
Voordat je het weet gaan cybercops ons digitaal clubhuis met geweld binnentreden. Roepen ze heel hard dat het rookt, en boem, en zo. Misschien zelfs wel met hoofdletters :(

:P :P :P

Kom, laat ik maar eens beginnen in Nausea van Sartre :)

Meer zijn het er echt niet idd :P
 
Toch erg blij me me webasto in die bus.
Heb 't ook in de auto, begeeft ie 't van de week '(

:o :o :o ...ff zoals mijn opa deed, een fluitketeltje 'heet :X ' water erover gutsen _O-
Vanochtend gewoon verlengkabeltje uit raam en hop elektrisch kacheltje in de auto, toen ik klaar was met schijten kon ik mooi wegrijden in een 25gr warme (en ontdooide ) auto *O* *O*
Mag toch hopen dat je niet in de auto hebt zitten... :X :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan