Ducati Deel #121 Xmas edition

Waar komen deze politiek-getinte berichten opeens vandaan :?
Politiek? Ieder heeft recht op zijn mening. Maar ik waardeer het dat sommige meningen niet geuit worden. Zo spreek ik hier niet over mijn sympathie voor denkbeelden die niet algemeen zijn. Een recht verwordt in de verkeerde geest tot een welhaast plicht. Met dit commentaar laat ik het onderwerp voor wat het is.

full
 
Politiek? Ieder heeft recht op zijn mening. Maar ik waardeer het dat sommige meningen niet geuit worden. Zo spreek ik hier niet over mijn sympathie voor denkbeelden die niet algemeen zijn. Een recht verwordt in de verkeerde geest tot een welhaast plicht. Met dit commentaar laat ik het onderwerp voor wat het is.

[afbeelding]
Mona
 
Tis dat er zout overal ligt maar ik had best een rondje op de duc willen rijden....
Heb vandaag de meer wit dan zwarte auto gewassen en meteen de triumph meegepakt en gepoetst, heb laatste rit toch wat pekel op het ding meegepakt en dat kon er nu mooi weer ff af voor het weer gaat winteren....
 
Hello,

Gisteren mijn tweede Ducati (na een 900SS) gekocht. Een 2005 749! Zéér trots op en blij mee. Daarom wil ik hem graag aan jullie laten zien!
full
 
Hello,

Gisteren mijn tweede Ducati (na een 900SS) gekocht. Een 2005 749! Zéér trots op en blij mee. Daarom wil ik hem graag aan jullie laten zien! [afbeelding]
Mooie bike :Y , rood frame, dikke achterbrug. 8-)

Is dit mono zitje er zelf opgezet, want het subframe is van een biposto.
Ben benieuwt hoe het rood/witte kontje vast gezet zit, deze staat nu dan ook hoger dan normaal.
 
Laatst bewerkt:
Mooie bike :Y , rood frame, dikke achterbrug. 8-)

Is dit mono zitje er zelf opgezet, want het subframe is van een biposto.
Ben benieuwt hoe het rood/witte kontje vast gezet zit, deze staat nu dan ook hoger dan normaal.

Ja klopt, de vorige eigenaar heeft hem zelf zo bij elkaar gemaakt. Nu je het zegt zie ik het ook, dat het monoposto kontje iets hoger zit dan bij het origineel. Ik zal eens kijken hoe het vast zit.

Vandaag weer een stukje gereden, kwam overigens nog een donkergroene (?) 749S tegen in Utrecht. Iemand hier? Wat stuurt de fiets ongelofelijk strak zeg! Dat frame voelt echt keihard. Heel blij mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan