Triumph Trident 750 900 topic

Bow

MF'er
19 nov 2015
50
0
Zwartsluis
Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die een trident rijden. Ik rij zelf een 750 ,met de nodige wijzigingen. Maar ben wel benieuwd of er nog meer liefhebbers zijn van deze naked bike
 
Liefhebber wel maar ik heb er niet een.
Plaats eens wat fotoos oid dan komen er misschien meer reacties.
Blijven mooie motoren vindt ik .

gr driver
 
Zal ik doen als ie weer terug is van de tuner . Heb er K&N filters op gezet en hij wordt volgende week getuned / afgesteld op de dynobank.
 
De nieuwe radiale pomp met ebc wave schijfen zitten er nog niet op en ook de k&n pod filters zitten er ook nog niet op , maar dat is alleen op deze foto. Onder tussen wel , maar hij staat nog bij de motorzaak te wachten op een remleidinkje alvorens hij weer thuis komt
 
Laatst bewerkt:
Nou alles zit erop zoals hierboven beschreven. Straks alleen nog nieuwe olie erin en nieuwe koelvloeistof en dan ben ik er klaar voor. *O*
 
Dankjewel hij verkeerd ook in een zeer goede staat. Was wel benieuwd of er nog meer trident rijders zijn op MF
 
Er stond onlangs hier in de buurt bij een autobedrijf ik dacht een 900 te koop maar toen ik reageerde was ie al verkocht. Je ziet ze niet echt veel te koop staan tegen redelijke prijs vlgs mij.Beetje onder gewaardeerd model vindt ik want ze zijn gewoon goed en mooi is mijn mening.
 
Voor zover ik weet staan er 2 te koop ,allebei 900. 1 bij de dealer in Leusden en 1 bij een motor zaak in nieuw Amsterdam. Een 750 wordt moeilijker. Het ligt ook aan de conditie van de motor,maar prijzen zullen tussen de 1600 en 2700 zijn.
 
Heb gisteren ff een blokje om gereden , maar was zeer enthousiast over mijn nieuwe remmerij . 2 vingers remmen en goed te doseren , ik durf hem niet 1 eens vol in te knijpen . Bang dat ik mijn eerste stoppie ga maken _O- :}
 
Hoi, hier ook een ook een trident 750 rijder precies dezelfde als op de foto een paar dagen geleden aangeschaft ben hem nog druk aan het opknappen.
 
Die in Zeist is uit de verkoop gehaald. De eigenaar houdt hem
Okee.. Staat niet meer op MP zag ik vandaar mijn vraag. Ik ben er nog geweest maar uiteindelijk niet gekocht na wat overleg met iemand. Zag er wel netjes uit vondt ik.
 
Dan heb je een kans gemist. Het choke kabeltje was gebroken. Nu start hij weer lekker vlot en loopt als een tierelier.
 
Dan heb je een kans gemist. Het choke kabeltje was gebroken. Nu start hij weer lekker vlot en loopt als een tierelier.
Kansen mis ik nooit dus geen probleem verder.Die man was heel vriendelijk en als hij hem nu houdt hoop ik dat hij er veel plezier van krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan