Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

motorblok en frame zijn identiek volgens mij? Alleen de duosteun zit duidelijk anders geplaatst met de ophanging van de uitlaatdemper.
 
Iemand ervaring met het aansluiten van een tomtom op een z1000 uit 2017?

Ik heb mijn TomTom op de +draad van de koplampen gezet, deze is daardoor netjes geschakeld.
Let wel op als je dat ook doet dat je deze wel vóór de weerstand van je (LED) koplampen doet, anders doet 'ie niks! :t
Je moet wel 'even' je koplamp demonteren!
(Mijn Z1000 is overigens uit 2014, maar daar is volgens mij niks veranderd met de aansluiting van je koplamp)
 
Ik heb mijn TomTom op de +draad van de koplampen gezet, deze is daardoor netjes geschakeld.
Let wel op als je dat ook doet dat je deze wel vóór de weerstand van je (LED) koplampen doet, anders doet 'ie niks! :t
Je moet wel 'even' je koplamp demonteren!
(Mijn Z1000 is overigens uit 2014, maar daar is volgens mij niks veranderd met de aansluiting van je koplamp)

Thanks, zal is kijken hoe het met de canbus van een 2017 model zit.
 
Iemand hier blij te maken met uitlaten voor de 1gen Z750 ? voor;

BSM e-keur sport uitlaatdemper en linkpipe nieuw €200
Laser X-treme demperset nieuw €250 (Enorme vermogenswinst volgens specs sheet)
 
Laatst bewerkt:
Een goedenavond, is er hier toevallig iemand die al rem/koppelings hevels van Puig gemonteerd heeft? Zijn verstelbare. Ik heb er twee adapters bij gekregen maar ik vraag me eigen af of ik die echt perse moet monteren (omdat dat volgens mij best wat meer werk is) of dat de hevels gewoon in de oude adapters rechtstreeks passen..?
full
 
Een goedenavond, is er hier toevallig iemand die al rem/koppelings hevels van Puig gemonteerd heeft? Zijn verstelbare. Ik heb er twee adapters bij gekregen maar ik vraag me eigen af of ik die echt perse moet monteren (omdat dat volgens mij best wat meer werk is) of dat de hevels gewoon in de oude adapters rechtstreeks passen..?[afbeelding]
Geen ervaring. Maar vind ze wel stoer!
 
Een goedenavond, is er hier toevallig iemand die al rem/koppelings hevels van Puig gemonteerd heeft? Zijn verstelbare. Ik heb er twee adapters bij gekregen maar ik vraag me eigen af of ik die echt perse moet monteren (omdat dat volgens mij best wat meer werk is) of dat de hevels gewoon in de oude adapters rechtstreeks passen..?[afbeelding]
Geen ervaring mee. Maar zou ze gewoon mee monteren beter wat meer werk en het mooi past dan dat het misschien niet mooi aansluit.
 
Iemand van hier misschien interesse in een setje Blaze tassen voor de Z800?

Volkomen nieuw en alleen voor de foto's gemonteerd.

Voor de link, klik: Hier.
 
Is er al nieuws? Helaas zelf ook nog steeds niet gereden vanwege het weer.

Hoop over 2 weken mijn dempers binnen te krijgen *D

vandaag bericht gekregen dat de bochten binnen zijn gekomen. *O* Hopelijk komt morgen het kentekenplaatje binnen en dan kan ik heb direct ophalen. Geluk dat ik dicht bij werk op het moment :+
 
Iemand toevallig met het merk Probrake? Ik wilde een setje rem en koppelinghendels bestellen maar kan er maar weinig over vinden aan ervaringen. Verstellbare Brems- und Kupplungshebel probrakeEDITION für KAWASAKI Z900, - probrake GmbH - Spezialist für Stahlflexleitungen und Bremstechnik, 129,95 €
Lijkt een betrouwbaar merk als ik zo hun facebook pagina bekijk en reageren snel op vragen via facebook.
https://www.facebook.com/probrake/

Om toch nog iets leuks bij te dragen aan dit topic:
 
Terug
Bovenaan Onderaan