Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Ik zag hem net voorbij komen, misschien interessant.

Zal er vanavond nog eens even goed naar kijken ivm afmetingen e.d.

Vooruitlopend daarop, past in de grote variant een 15 inch laptop ? En waar liggen de tassen momenteel?
 
Laatst bewerkt:
Ook wel interesse in de 4l tas
Zou je wat fotos kunnen sturen?
En ook in de tankring
 
Laatst bewerkt:
Mooi weertje vandaag. *O*
Heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om het stof van de Z af te rijden. :]
Was weer lekker na zo'n lange tijd om weer eens een ritje te maken.
Nog maar niet te extreem gereden. Kreeg de bandjes niet echt warm.
 
Ik zag hem net voorbij komen, misschien interessant.

Zal er vanavond nog eens even goed naar kijken ivm afmetingen e.d.

Vooruitlopend daarop, past in de grote variant een 15 inch laptop ? En waar liggen de tassen momenteel?

Ik denk dat een 15"laptop er niet zal inpassen (heb zelf geen om te testen).

De tassen liggen in Heusden-Zolder, België
 
Hoi :)

Vandaag behoorlijk wat kilometers gemaakt, ik moest immers naar het zonnige zuiden om te kijken bij een Z1000 uit 2004. Ik kan er kort over zijn: wat een verademing i.t.t. mijn CBR600! Heerlijke zithouding en vermogen te over. Het is 'm dus geworden :) Er moesten nog wat vloeistoffen vervangen worden, dus daar zijn ze direct mee aan de slag gegaan. Ik kon hem dus 's middags al ophalen :]

Wat foto's :)

33pbud2.jpg


2076o1x.jpg


Er zijn wel wat dingen die ik op korte termijn wil aanpassen. Zo vind ik het hoge windschermpje een beetje "muah". Weet iemand of je ook zonder rijden kan? Of komt er dan spul bloot te liggen?

Daarnaast moeten de dempers echt vervangen worden. Klinkt véél te tam in mijn opinie. Iemand tips? Ik wil het liefst een beetje een vol, zwaar geluid. Ik zit zelf eigenlijk te kijken naar de Mivv Suono..
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf van plan een z1000 te halen (twijfelde tussen z1000 en Tuono), mooie 2005 gezien en op gereden.
Nog ff denken en wellicht dat er nog een andere op mijn pad kom van vergelijkbaar model/km met een betere prijs. 2 kleine deukjes in de orginele dempers, nou gaan die toch wel vervangen worden zodra vakantie geld binnen.

Tijdens test rit voelde alles meteen vertrouwd, stuk makkelijker sturen dan mijn FJ1200
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eens lekker wat dijkjes gepakt. Man, wat een genot! Zo'n Z laat zich veel makkelijker en lekkerder gooien dan mijn CBR. Geen spijt :+
 
Er zijn wel wat dingen die ik op korte termijn wil aanpassen. Zo vind ik het hoge windschermpje een beetje "muah". Weet iemand of je ook zonder rijden kan? Of komt er dan spul bloot te liggen?

Daarnaast moeten de dempers echt vervangen worden. Klinkt véél te tam in mijn opinie. Iemand tips? Ik wil het liefst een beetje een vol, zwaar geluid. Ik zit zelf eigenlijk te kijken naar de Mivv Suono..


Ik heb onder de Z de mivv Oval Carbon (zonder db killers) en dat geeft een heerlijk geluid inderdaad. Scheelt ook een paar kilo denk ik, want die dubbele pijpdempers zijn (behalve dat ik ze persoonlijk niet zo mooi vind) best zwaar.

Vandaag (en gister) ook even gereden.. Gister was het een stuk kouder.. Maar even het gas iets open trekken en ik had het meteen weer warm :P :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onder de Z de mivv Oval Carbon (zonder db killers) en dat geeft een heerlijk geluid inderdaad. Scheelt ook een paar kilo denk ik, want die dubbele pijpdempers zijn (behalve dat ik ze persoonlijk niet zo mooi vind) best zwaar.

Vandaag (en gister) ook even gereden.. Gister was het een stuk kouder.. Maar even het gas iets open trekken en ik had het meteen weer warm :P :]
Is het geluid zonder killers een beetje te doen met de Oval? Op mijn vorige bike had ik de GP en dat was zonder killer echt een fenomenaal hard (lees: ik was op elke hoek van de straat bang om oom agent tegen te komen).
 
Is het geluid zonder killers een beetje te doen met de Oval? Op mijn vorige bike had ik de GP en dat was zonder killer echt een fenomenaal hard (lees: ik was op elke hoek van de straat bang om oom agent tegen te komen).

Nou het gaat inderdaad erg hard :) rijden zonder geluidsfiltertjes in de oren is geen aanrader.. Ik heb de dempertjes onder het zadel liggen. Mocht oom agent me aanhouden dan zou ik ze er ter plaatse in kunnen doen. Maar ik ben een keer bij huis weggereden en daar had oom motoragent een scooter aangehouden, maar hij keek niet op of om toen ik wegreed.
 
Hoi :)

Vandaag behoorlijk wat kilometers gemaakt, ik moest immers naar het zonnige zuiden om te kijken bij een Z1000 uit 2004. Ik kan er kort over zijn: wat een verademing i.t.t. mijn CBR600! Heerlijke zithouding en vermogen te over. Het is 'm dus geworden :) Er moesten nog wat vloeistoffen vervangen worden, dus daar zijn ze direct mee aan de slag gegaan. Ik kon hem dus 's middags al ophalen :]

Wat foto's :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Er zijn wel wat dingen die ik op korte termijn wil aanpassen. Zo vind ik het hoge windschermpje een beetje "muah". Weet iemand of je ook zonder rijden kan? Of komt er dan spul bloot te liggen?

Daarnaast moeten de dempers echt vervangen worden. Klinkt véél te tam in mijn opinie. Iemand tips? Ik wil het liefst een beetje een vol, zwaar geluid. Ik zit zelf eigenlijk te kijken naar de Mivv Suono..

Op mijn Z750 had ik Leovince, die klonken echt super! Onder mijn Z800 die ik net gekocht heb zit een Akrapovic. Dat moet wel vet zijn! Heb ze alleen nog niet gehoord...
 
Ik rij met full systeem Akrapovic zonder db killers heerlijk geluid :}
Alleen hou ik me DB killers ook bij me voor het geval dat.. :o
 
ik moet de killers er voor de vergelijking er eens in stoppen. Ik heb ze er nooit in gehad, heb dus ook geen idee wat het verschil in geluid is.
 
Hoi :)

Vandaag behoorlijk wat kilometers gemaakt, ik moest immers naar het zonnige zuiden om te kijken bij een Z1000 uit 2004. Ik kan er kort over zijn: wat een verademing i.t.t. mijn CBR600! Heerlijke zithouding en vermogen te over. Het is 'm dus geworden :) Er moesten nog wat vloeistoffen vervangen worden, dus daar zijn ze direct mee aan de slag gegaan. Ik kon hem dus 's middags al ophalen :]

Wat foto's :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Er zijn wel wat dingen die ik op korte termijn wil aanpassen. Zo vind ik het hoge windschermpje een beetje "muah". Weet iemand of je ook zonder rijden kan? Of komt er dan spul bloot te liggen?

Daarnaast moeten de dempers echt vervangen worden. Klinkt véél te tam in mijn opinie. Iemand tips? Ik wil het liefst een beetje een vol, zwaar geluid. Ik zit zelf eigenlijk te kijken naar de Mivv Suono..
Ik heb die mivvs op mijn 750 prima geluid met db killers er in.
Ruitje kun je zonder mee is gewoon een extra optie.


full
 
Laatst bewerkt:
Waar halen de Z rijders hun Accessoires, de motor die ik gezien heb, waarschijnlijk ook gaat kopen van de week zitten van die grot vierkante spiegels op..
 
Waar halen de Z rijders hun Accessoires, de motor die ik gezien heb, waarschijnlijk ook gaat kopen van de week zitten van die grot vierkante spiegels op..
Uitlaat bij Bolski scheelde toen nog 200 euro met de duurste en 150 met de goedkoopste.
En een snelle correcte afhandeling *O*
Remleidingen zijn van hell.
Weet zo alleen niet.meer uit mijn hoofd waar ik die besteld heb.
 
Uitlaat is inderdaad zo'n ding dat vervangen moet worden, komt zo'n electrische brommer geluid uit die orginele pijpen.

bolski is genoteerd, zag ook G&G op youtube en hier op forum..
 
Uitlaat is inderdaad zo'n ding dat vervangen moet worden, komt zo'n electrische brommer geluid uit die orginele pijpen.

bolski is genoteerd, zag ook G&G op youtube en hier op forum..
heb bij bolski toen de r tijd iets van 438 betaald had het even voor de na gekeken.
wel op voor een Z750 uit 2005 maar kan me niet voor stellen dat het verschil heel groot is ten zei je 2 pijpen neemt natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan