Aprilia ETV 1000 Caponord deel Quatro (4)

He, welkom Martijn. Beetje rustig de laatste tijd op het forum. Ik moet die van mij ook nog uit het vet gaan halen, druk met andere zaken, maar nu ook echt tijd wordend.
 
Hey Martijn,

Welkom.
Rustig hier dezer dagen, er speelt zich meer af in de Facebook groep.
aprilia etv1000 caponord (nl/be)

Groeten,
 
Damned, paniek !! Zaterdag nieuwe iridium bougies gestoken en K&N luchtfilter geplaatst. Lopen als een nieuwe..... (ca 5KM) Daarna thuis alle bagage dragers er op gezet. Gereed voor vakantie ! Vandaag voor de zekerheid nog ff een proefritje maken.....NIKS.... Althans bijna niks, alle lampjes gaan aan, starten doet ie echter niet, EFi lampje knippert voor de rest gebeurt er niks. Op de Accu meet ik 12,9 Volt iemand enig idee waar ik moet beginnen met zoeken ???? Donderdag staat vertrek naar de Eifel gepland, dat gaat nu dus waarschijnlijk niet gebeuren.

####OPgelost, was dodemans knop, waarschijnlijk een flauwe grap van deze of gene######
 
Laatst bewerkt:
morgen capo rit in arnhem van de aprilia club.
Cafe de schoof arnhem 11:30 verzamelen.

Caporijders dus OOK..
 
Nope tochtstripje geef ik niet veel kans niet onmogelijk maar toch.

TLM in nijmegen heeft deze kofferrubbers in voorraad van de guzzi koffers, dit past, ca 15euro per koffer.
 
Bedankt ETVrijder, goede tip. Weekendje met 500 km op binnendoor weggetjes achter de rug zonder regen. Dus de tochtstrip hield stand -;). Zijn wel echt brede koffers, opletten bij het rijden. Nam bijna een paaltje mee bij een versmalling plus drempel.

Ga nu aan de koppeling werken met wat oude tips van StanleyBob. Volgens mij is het verstandig om altijd een flesje dot mee op reis te nemen. Voorlopig althans.
 
Iemand nog interesse in een kofferrek met de originele zijkoffers in de kleur grijs? Voor een goed bedrag mogen ze weg. Foto's maak ik na het weekend even.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ETVrijder, goede tip. Weekendje met 500 km op binnendoor weggetjes achter de rug zonder regen. Dus de tochtstrip hield stand -;). Zijn wel echt brede koffers, opletten bij het rijden. Nam bijna een paaltje mee bij een versmalling plus drempel.

Ga nu aan de koppeling werken met wat oude tips van StanleyBob. Volgens mij is het verstandig om altijd een flesje dot mee op reis te nemen. Voorlopig althans.

Nou best trip(je) om als eerste trip te maken of had je hiervoor al een andere motor?
Heeft de Capo een mooie inwijding gehad. koffer breedte vind ik wel meevallen jtoch niet breder dan het stuur?
 
Duh waarom niet hier het wordt pas levend als we bewegen.
Hee Slow Joe, de Capo is kennelijk je ding mooi veel geluk met de brommert.
 
Was er nog iemand in andere mappings voor de Capo geinteresseerd?

ik wel een Pm gehad maar een maand te laat gezien (sorry)
 
Terug
Bovenaan Onderaan