Tuono Topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees ook weer mee :)

2afj3x0.jpg


Zou deze in de OP mogen? Heb even niets beters...
 
Deeltje 19 alweer, gaat lekkerrrr...

@Arie, mag onderstaande foto in de OP?

[afbeelding]

Wat een gruwelijk mooie Tuono, ik had hem te koop zien staan voor een prikkie eigenlijk (was dat deze, of vergis ik mij?).
Jammer dat ik de centjes er destijds niet voor had, anders had hij hier mijn rode Tuono gezelschap mogen houden.

Wees er zuinig op ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat een gruwelijk mooie Tuono, ik had hem te koop zien staan voor een prikkie eigenlijk (was dat deze, of vergis ik mij?).
Jammer dat ik de centjes er destijds niet voor had, anders had hij hier mijn rode Tuono gezelschap mogen houden.

Wees er zuinig op ;)

Lijkt wel veel op de mijne, die stond tot afgelopen November tekoop :+

Mag deze trouwens in de OP?

14xysg8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met een gezonde mix van gen1 en gen2 spullen.
Vooral technisch veel gen2 : cilinders,zuigers, cilinderkoppen, radiators, uitlaat.
Maar ook achterbrug en belly pan.

Binnenkort te koop btw (spam)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook weer van de partij. Zal binnenkort eens gaan toeren om wat foto's van de mijne te schieten.

Al moet ik wel zeggen dat ik er wat plannen mee heb voor ik de zomer in ga.
 
ben ook weer pressent.
toch wel een redelijke aanpssing gedaan aan de tuono!
lichtere wielen met wave remschijven en de originelen velgen voor het circuit een set Brembo T-drive remschijven met brembo Z04 blokken!

plaatje hoe die er nu bij staat! zal wel ff een paar betere maken.
full
 
Ik had het in het vorige topic al een keertje gevraagd maar kwam er toen niet helemaal uit. Iemand had geantwoord maar die oplossing was voor een Gen 2.

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een scottoiler die ik graag op de tuono wil monteren. Dit is de vacuum versie dus moet hij op het vacuum systeem aangesloten worden. Ik weet echter niet welke vacuum slang ik kan gebruiken hiervoor en waar ik deze slang kan vinden. Heeft iemand hier ervaring mee of kan hij/zij een foto maken van de vacuum slang?
 
Ik had het in het vorige topic al een keertje gevraagd maar kwam er toen niet helemaal uit. Iemand had geantwoord maar die oplossing was voor een Gen 2.

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een scottoiler die ik graag op de tuono wil monteren. Dit is de vacuum versie dus moet hij op het vacuum systeem aangesloten worden. Ik weet echter niet welke vacuum slang ik kan gebruiken hiervoor en waar ik deze slang kan vinden. Heeft iemand hier ervaring mee of kan hij/zij een foto maken van de vacuum slang?
http://www.scottoiler.com/uk/installation-guides.html (Tech Support - Scottoiler UK/International) > Aprilia > RSV 04
Het kan zijn dat de Tuono 03-05 methode ook mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
ben ook weer pressent.
toch wel een redelijke aanpssing gedaan aan de tuono!
lichtere wielen met wave remschijven en de originelen velgen voor het circuit een set Brembo T-drive remschijven met brembo Z04 blokken!

plaatje hoe die er nu bij staat! zal wel ff een paar betere maken.
[afbeelding]


koel!
zijn dat factoryvelgen van rsv mille?
nauwelijks lichter als de standaard v4 velgen maar wel mooi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan