Regio Haarlem Deel 253 - MFH Wiedergutmachungsschnitzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
De beta is verschrikkelijk uitgelijnd Hopelijk een foutje. :X

full
 
Hoe één aardappel zonder verkeersinzicht/besef het heel gevaarlijk maakt voor een aantal anderen:

A4 -> A9 ri Amstelveen
Tweebaans afrit, waarbij de linkerbaan na verloop van tijd moet invoegen (ritsen) op de rechterbaan.

Meneer in een Renault rijdt vrolijk 95 op de linkerbaan. Rechts rijden twee lange vrachtwagens. Meneer Renault die haalt de vrachtwagens niet in, maar blijft er half achter zweven. Enfin.. ik denk ik ga wel achter die vrachtwagen rijden, want ik kom er toch niet meer voorbij dankzij die zwevende renault.

Ondertussen verzameld zich een stoet auto's achter die Renault en die gaat toch iets meer gas geven.. Is dus halverwege die twee vrachtwagens wanneer hij het bord "ritsen over xxx m" ziet.

TOTAAAAALE PANIEK! Want ja... hoe moet je nou ritsen als er een vrachtwagen naast je zit. Misschien wat meer gas geven en voor de vrachtwagen invoegen?

Nee.. gewoon vol op de rem waardoor er bijna 3 auto's achterop knallen (die waren samen met die renault aan het versnellen in de veronderstelling dat hij vóór die vrachtwagen zou invoegen).

:N :N :N

Vervolgens bleek dat ook niet te lukken, dus toch maar vol gas voor die vrachtwagens langs en dat groepje auto's achter hem gedwongen tussen twee vrachtwagens invoegen.

Maar het mooie... na dit hele spektakel weet hij ineens wel het gas te vinden. Nergens meer te bekennen :')

En ik... tufte lekker rechts met 85 achter die vrachtwagen aan _O- _O-

Verkeersinzicht van motorrijders :] :] :} O-)

Koekwaus. Komt op de A4 bij Leiden ook regelmatig zoiets voor, dat automobilisten de borden 'ritsen vanaf hier' zien als reden om nog even snel in te halen en dan vol over het verdrijvingsvlak de auto er weer tussen te proppen. Ze zijn dan precies 1 auto opgeschoten en hebben een kettingreactie aan remmers achter zich veroorzaakt... |(
 
Koekwaus. Komt op de A4 bij Leiden ook regelmatig zoiets voor, dat automobilisten de borden 'ritsen vanaf hier' zien als reden om nog even snel in te halen en dan vol over het verdrijvingsvlak de auto er weer tussen te proppen. Ze zijn dan precies 1 auto opgeschoten en hebben een kettingreactie aan remmers achter zich veroorzaakt... |(

Hoe kan jij dat zien als je die BMW er over het verdrijvingsvlak tussen trapt?

















:+
 
Een vd meest bizarre dingen die ik heb gezien was op de n205 thv vijfhuizen.

Daar heb je ook dat ritsen van 3 -> 2 baans ri Haarlem.

Een M5 dacht nog even die langzame auto in te halen over dat verdrijvingsvlak en ging daarbij dus met een of twee wielen door het gras want het verdrijvingsvlak was te kort :+ :X

Stukken aarde en gras door de lucht _O- :') idioterie.
 
Een vd meest bizarre dingen die ik heb gezien was op de n205 thv vijfhuizen.

Daar heb je ook dat ritsen van 3 -> 2 baans ri Haarlem.

Een M5 dacht nog even die langzame auto in te halen over dat verdrijvingsvlak en ging daarbij dus met een of twee wielen door het gras want het verdrijvingsvlak was te kort :+ :X

Stukken aarde en gras door de lucht _O- :') idioterie.
Dat was vast Shiva..
 
Een vd meest bizarre dingen die ik heb gezien was op de n205 thv vijfhuizen.

Daar heb je ook dat ritsen van 3 -> 2 baans ri Haarlem.

Een M5 dacht nog even die langzame auto in te halen over dat verdrijvingsvlak en ging daarbij dus met een of twee wielen door het gras want het verdrijvingsvlak was te kort :+ :X

Stukken aarde en gras door de lucht _O- :') idioterie.
Om jezelf tegen dat soort gasten te beschermen heb je een bullbar/pushbar nodig.
Ik vind dit wel een leuk modelletje:
bullbar.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan