ER6N Akrapovic

NLStranger

Rookie
13 feb 2016
7
0
Beverwijk
Beste forumgebruikers,

Niet heel lang geleden mijn motorrijbewijs behaald en ook gelijk een mooie Kawasaki ER6N aangeschaft :}.
Maar nu wil ik graag de uitlaat van mijn liefde vervangen voor een Akrapovic ofcourse.
Het gaat btw om een Kawasaki ER6N uit het jaar 2010.

Ik heb even op het forum gezocht m.b.v. de zoekfunctie maar kon niet vinden of de volgende Akrapovic wel onder mijn Kawa past.

Het gaat om het volgende full system: http://www.revzilla.com/motorcycle/akrapovic-racing-exhaust-system-kawasaki-ninja-650r-er6n Ik weet dat er nog bijstaat vanaf modeljaar 2012-2013. Maar wat is het verschil kwa uitlaat tussen het 2010 model en vanaf 2012?

Alvast bedankt :}
 
Je moet zoeken op www.akrapovic.com en nergens anders. Dat is de enige juiste bron en die wordt goed bijgehouden.

Dan kom je vanzelf hier uit.
 
Laatst bewerkt:
Hallo!

Ik heb geen idee maar ik wil even zeggen : Welkom er6n rijder :D!
Zelf heb ik een er6n uit 2006 en heb een deeptone laser uitlaat .

Uit welke omstreken kom je? Misschien kunnen we binnenkort eens samen gaan rijden, zelf heb ik mijn motor rijbewijs ook pas sinds juli 2015 :) !

Dit is zoals ik hem heb.
http://www.rrgaming.eu/wp-content/uploads/2016/02/er6n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je moet zoeken op www.akrapovic.com en nergens anders. Dat is de enige juiste bron en die wordt goed bijgehouden.

Dan kom je vanzelf hier uit.

Bedankt voor uw spoedige reactie! Hier kan ik wel wat mee.

En welkom op MF.

En nogmaals bedankt *D

Hallo!

Ik heb geen idee maar ik wil even zeggen : Welkom er6n rijder :D!
Zelf heb ik een er6n uit 2006 en heb een deeptone laser uitlaat .

Uit welke omstreken kom je? Misschien kunnen we binnenkort eens samen gaan rijden, zelf heb ik mijn motor rijbewijs ook pas sinds juli 2015 :) !

Danku, ik kom uit Beverwijk zal vast wel bekend zijn. Mocht je het niet kennen ligt een beetje tussen Haarlem en Alkmaar in. Een ritje rijden lijkt me zeker tof!
 
ooh dat is niet helemaal in de buurt helaas (ik woon in Tiel)
Zie mijn vorige reactie qua foto

Zeker een mooie machine! Mijn motor staat op dit moment bij de lokale dealer voor een beurt etcetera zodra ik hem terug heb komen er wel een aantal foto's online.

Oh wat Jammer Tiel is wel een eindje rijden ja.
 
ja die van mij moet over 3-4000 km ook weer voor een grote beurt (24.000 km) dus kleppen en zo moeten gesteld worden en nieuwe banden nodig. Kost mij ongeveer 600 euro maaaaar dan kan ik wel weer even vooruit ;) !

Trouwens - ik heb toevallig net een Facebook groep gemaakt voor er6n/f rijders :)

Aanmelden bij Facebook | Facebook
 
Is een Akra onder je er6 niet een beetje overkill? Echt een toffe motor wordt het er nog niet op :p (zeg ik als mede er6 '10 rijder)
 
Is een Akra onder je er6 niet een beetje overkill? Echt een toffe motor wordt het er nog niet op :p (zeg ik als mede er6 '10 rijder)

Of het overkill is weet ik niet maar er komt wel een beestachtig geluid uit waar ik een dikke smile van op me gezicht krijg. En het uiterlijk is ook niet mis.

https://www.youtube.com/watch?v=jfKPhD5wZcc
Mocht je het geluid even willen horen en hoe het eruit ziet. :9

In de bijlage trouwens een Dyno test die ik tegenkwam op het net.

full
 
Laatst bewerkt:
zelf heb ik deze eronder liggen :

Is niet mijn filmpje wel toevallig dezelfde kleuren qua motor :)

Wat ik gaaf vind bij deze uitlaat is dat hij af en toe een mooie knal geeft als je boven de 8000 toeren bent en je gas los laat.
De eerste keer dat dat gebeurde was even schrikken zeg maar ;) !
 
Two Brothers uitlaat is ook mooi hoor, vindt persoonlijk het geluid van die mooier dan de Akrapovic. Maar is ook voorkeur natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan