Truckrun Weert

___Ray___

MF veteraan
In memoriam
22 feb 2006
7.117
216
Beste verkeersregelaars,
We zoeken mensen die stevig in hun schoenen staan en weggebruikers een aanwijzing kunnen geven.........

Op zondag 2 september 2018 organiseert Stichting Truckrun Weert voor de 8e keer de Truckrun voor mensen met een beperking.
We rijden dan met ca 200 vrachtauto’s een toertocht door Weert en omstreken. Op deze speciale dag liggen blijdschap en emoties voor iedereen (deelnemers/bijrijders, chauffeurs en vrijwilligers) dicht bij elkaar.
Om dit evenement ordelijk maar vooral veilig te laten verlopen, is assistentie nodig op verkeersgevaarlijke punten. Wij zoeken verkeersregelaars en motorrijders die in het bezit zijn van een geldig certificaat of bereid zijn om dit te behalen.

De motorrijders rijden in een colonne en worden door een aanwijzer op een plek gewezen.
Verkeersregelaars die niet in de colonne willen of kunnen meerijden kunnen dit aangeven op het inschrijfformulier Motards. Wij wijzen dan vooraf de kruispunten aan je toe.

Indien je via ons een certificaat wilt halen dan sturen wij jou t.z.t. een inlogcode en de verdere instructie hiervoor op.

Op de dag zelf zorgen we natuurlijk voor een leuke attentie en een lunchpakket.
Verder sluit de organisatie voor iedere verkeersregelaar een verzekering af.

Hopelijk loop jij warm voor dit evenement en wil je er samen met ons een mooie dag van maken.
Inschrijven kan via onze website www.truckrunweert.nl. Daar kun je ook de route vinden (in GPS). Wil je meer informatie dan kun je mailen naar info@truckrunweert.nl, bellen mag natuurlijk ook tel: Johan Wouters 06-29017534

Heb je belangstelling meld je nu aan, en reserveer de datum in jouw agenda.

Zonder jullie inzet geen evenement


Bij voorbaat al hartelijk dank voor jullie medewerking


Met vriendelijke groet,

Bestuur Truckrun Weert.
 
Laatst bewerkt:
Pfff, heb me net ingeschreven voor de truckrun in Horst in april. Eerst maar eens kijken of dat verkeersregelaar zijn me bevalt. Wordt mijn eerste keer.
 
Horst moet ik dit jaar helaas missen omdat ik niet heb opgelet en dan in het buitenland zit.
Ik vind het leuk en dankbaar werk maar als het bevalt kan je ook na de Truckrun Horst nog inschrijven voor Weert :+
 
Dag Oma.
Nieuwe ronde nieuwe kansen, in plaats van een nieuw topic aan te maken de oude even voorzien van een nieuwe OP.
 
Jaartje verder, zelfde liedje alleen een andere datum maar wel weer de eerste zondag van september.
 
Terug
Bovenaan Onderaan