SRAD cafe fighter

RonnieB

MF veteraan
28 dec 2003
1.045
8
Aalsmeer
Na tijden meelezen nu ook maar eens een topic openen.

Ik ben twee jaar geleden begonnen aan mijn SRAD projectje, de motor van MF gekocht voor weinig maar er mankeerde nogal wat aan.
Vooral het uiterlijk was niet best.
De plannen waren/zijn een fighter bouwen maar nog met de stuureigenschappen zoals die bedoeld waren dus de clip-ons wilde ik behouden.
Verder geen ingrijpende veranderingen een kontje van een fireblade, andere koplamp uitlaat aanpassen, brembo rempomp, WP-achtershock, Braking wave-schijven etc. etc....

Zoals het begon;

full
 
Laatst bewerkt:
orginele radiateur (onder) vervangen voor een aangepaste van een GSXR 600 K6;
full
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend heeft hij eindelijk weer gelopen en voor het eerst fatsoenlijk op alle 4 de cilinders, ook de toerenteller doet het naar behoren ;-)

Rubber besteld voor de brandstofpomp,als die binnen is kan het eerste rondje gepland worden.
 
Van het weekend weer wat uurtje kunnen prutsen.
Van de week even bezine in de tank gooien en dan eens kijken hoe het rijdt :]
Daarna zitje afwerkenen spuiten en tank spuiten en dan iig het seizoen rijden en komende winter alles spuiten.....

full
 
Kleine update, blok was erg slecht nauwelijks compressie. Heb een k3 750 blok met injectie en kabelboom ecu etc... op de kop kunnen tikken. Frame zal hiervoor aangepast worden en een k4 tank met injectiepomp komt er op...binnekort weer updates met plaatjes...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan