Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.729
9.049
Op reis
Facebook
Aangezien deel 1 vol was, hier deel 2 over de Yamaha MT 09.
De 3 cilinder van Yamaha , in een reeks van MT types die alweer even bestaan.

deel 1 staat hier : Yamaha MT-09 2014
2016-Yamaha-MT-09-EU-Lava-Red-Studio-002.jpg

2016-Yamaha-MT-09-EU-Race-Blu-Studio-002.jpg

model 2016


Het engels talige forum waar de MT de FZ heet, nuttig bij het googlen ! Yamaha FZ-09 Forum
De bovenliggende website : Yamaha FZ-09 Forum

voor mensen met facebook : https://www.facebook.com/YamahaFZ09

onderdelen boekje met dank aan de grotere 2 Mb documentenmogelijkheid van MF ;) :
full


rechtermuisknop link openen :)

Wat nuttige info met een link met meer uitleg over de ejk (electronic jet kit) : sjorrit in "New YAMAHA MT-09 TRACER"

de Technische specificaties , opent in een PDF document van Yamaha.

test van motorfreaks : http://www.motorfreaks.nl/testen/2013/introductie-yamaha-mt-09/het-heeft-even-geduurd-maar.html

En voor sommigen is genoeg nooit genoeg :
Turbo :)

TERUG ROEP ACTIE : Recall voor Yamaha MT-09, Tracer 900 en XSR 900
 
Laatst bewerkt:
Als iemand nuttige info heeft voor de start/openings post, dan graag melden of citeren maar kan ook per PB uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jml
oprotten met die Tracer in de OP....die hebben hun eigen topic :P
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jml
als er lezers en/of lezeressen zijn die hun eigen motor in de openingspost willen al dan niet met modificaties dan hoor/zie ik het wel.
kentekens kan ik eventueel verwijderen/onleesbaar maken, buiken en soortgelijke uitstulpingen niet :+
 
tsja buikje logisch als jij na het openen van ontelbare topics nou nog niet zou weten hoe je fotootje moet plaatsen.... 8-)

Nee lieverd, jouw foto doet het ook niet tenzij je de link naar bikepics opent, als je de browser refresht zie je de foto niet meer ;)


Zo straks deed ie het bij mij ook... technische malheur op MF?

Dat was eind januari toen waren ze alle YMCA foto's van MBM aan het backuppen ;)
als je op google een afbeeling vind die op MF staat kan je die ook niet openen tenzij je naar het desbetreffende topic op MF gaat.
beiden hebben 'hot linken' onmogelijk gemaakt.
 
:? ik snap niet helemaal waar je heen wilt, je foto in het SD1290 topic doet het ook niet, ook omdat die op bikepics staat.
 
Dat was eind januari toen waren ze alle YMCA foto's van MBM aan het backuppen ;)
als je op google een afbeeling vind die op MF staat kan je die ook niet openen tenzij je naar het desbetreffende topic op MF gaat.
beiden hebben 'hot linken' onmogelijk gemaakt.

Is nieuw voor mij en was mij nog niet opgevallen.... wat is nu de makkelijkste manier? Foto's in je persoonlijke omgeving zetten? Vroeger was dat nogal beperkt qua bestandsgrootte volgens mij...
 
:? ik snap niet helemaal waar je heen wilt, je foto in het SD1290 topic doet het ook niet, ook omdat die op bikepics staat.

dat je niet effe een fotootje kan vinden van een lekkere meid+MT-09 maar alleen met zo'n Tracee



en dat mijn plaatjes niet meer te zien zijn....ik kan er niet wakker van liggen
 
Laatst bewerkt:
Is nieuw voor mij en was mij nog niet opgevallen.... wat is nu de makkelijkste manier? Foto's in je persoonlijke omgeving zetten? Vroeger was dat nogal beperkt qua bestandsgrootte volgens mij...

tegenwoordig sinds de nieuwe layout is het 2 Mb geworden.
dan kan je de meeste foto's in paint klein genoeg krijgen qua bestandsformaat.
 
tegenwoordig sinds de nieuwe layout is het 2 Mb geworden.
dan kan je de meeste foto's in paint klein genoeg krijgen qua bestandsformaat.

Ow... verkleinen in Paint is meestal klote voor de resolutie c.q. scherpte van de foto, is mijn ervaring. Maar ik red me wel... :Y
 
control toets ingedrukt houden en dan de letter W.
kan je de foto kleiner maken in daadwerkelijke omvang en daardoor ook in bestandsomvang , geen overbodige luxe met de camera's van tegenwoordig.

OP aangepast.
 
control toets ingedrukt houden en dan de letter W.
kan je de foto kleiner maken in daadwerkelijke omvang en daardoor ook in bestandsomvang , geen overbodige luxe met de camera's van tegenwoordig.

OP aangepast.

Ow sorry, maar ik wil eigenlijk niet in de OP, was het alleen eens met BurgerKing betreffende de Tracer... dus.... wil je hem weghalen? Plz? Excuus..
 
Laatst bewerkt:
ach LePens vind zich zelf heel grappig gezien zijn laatste aanpassing van de OP

tsja :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan