Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Lijkt erop inderdaad, maakt me opzich niet heel veel uit. Bij de eerste 1000km beurt is die binnen hopelijk en kunnen ze 'm er gelijk onder hangen + ecu laten flashen & handvat verwarming erop zetten. Dan zijn we helemaal klaar met aanpassingen :]
 
Ondanks de originele Yamaha handvatverwarming toch nog koude handen, dus Sw-motech Kobra handkappen gemonteerd. Ben tevreden over het resultaat en beter betaalbaar (€116) dan de originele.
~
IMG
 
Ondanks de originele Yamaha handvatverwarming toch nog koude handen, dus Sw-motech Kobra handkappen gemonteerd. Ben tevreden over het resultaat en beter betaalbaar (€116) dan de originele.

11afgvn.jpg
 
Heb momenteel een Hyperpro Streetbox! en ik zit te denken om de voorvork te upgraden met een Andreani Cartridge. Daarbij houd ik dus de voorveren van Hyperpro 'over'. Iemand interesse in de Hyperpro voorveren?

Eventuele inbouw zou ik kunnen doen...
 
Heb momenteel een Hyperpro Streetbox! en ik zit te denken om de voorvork te upgraden met een Andreani Cartridge. Daarbij houd ik dus de voorveren van Hyperpro 'over'. Iemand interesse in de Hyperpro voorveren?

Eventuele inbouw zou ik kunnen doen...

Geen belang bij de veren maar wel benieuwd hoe de andreani cartridges bevallen, zag dat ze goed betaalbaar zijn dus ze staan op mijn verlanglijstje
 
Lijkt erop inderdaad, maakt me opzich niet heel veel uit. Bij de eerste 1000km beurt is die binnen hopelijk en kunnen ze 'm er gelijk onder hangen + ecu laten flashen & handvat verwarming erop zetten. Dan zijn we helemaal klaar met aanpassingen :]

Wat is de reden voor de ecu flashen?

gr. Peter
 
Standaard begrenzer prut eraf idd, verbeterde gasresponse waardoor alles soepeler/vloeiender is, verbeterde brandstof/ontstekings mapping.

Minimale dingetjes maar maakt het rijden vaak zoveel soepeler. Dit op m'n vorige motor ook gedaan en spijt van gehad dat ik dit niet eerder had gedaan. powercommander + afstellen was ook weer 400+ euro allemaal toen. t is een hoop geld maar zoveel plezier van gehad.
 
Achtertandwiel besteld +2 ... 2 weken levertijd.
Weet iemand de functie van de ring die tegen het originele tandwiel geschroefd zit? Kan niks zien en bedenken.
 
Wat ik een keer heb opgevangen(misschien wel in dit topic), is dat wanneer je ketting eraf loopt, niet klem komt te zitten tussen tandwiel en achterbrug.
 
Motorzaak heeft de Akra binnen *O* Hopelijk binnenkort eronder laten zetten met de eerste 1000km beurt :)
 
Als je het hebt laten doen, ben ik heel erg benieuwd naar je ervaring! Ik twijfel al heel lang om het daar te laten doen, ook vanwege het prijskaartje.
240 gbp bij s tec in Engeland. mt owner group op facebook zitten een boel blije gebruikers. ecu opsturen, opdrachtformulier invullen met je wensen en setup die je wilt gaan gebruiken (uitlaat, luchtfilter, etc. )
 
Wat ik een keer heb opgevangen(misschien wel in dit topic), is dat wanneer je ketting eraf loopt, niet klem komt te zitten tussen tandwiel en achterbrug.

Zou goed kunnen, en om dit helemaal uit te sluiten heeft Yamaha voorgeschreven de kettingspanning tussen de 5 en 15 mm te handhaven. _O-
 
Als je het hebt laten doen, ben ik heel erg benieuwd naar je ervaring! Ik twijfel al heel lang om het daar te laten doen, ook vanwege het prijskaartje.
Tuurlijk, zal t delen dan als ik hem laten flashen


240 gbp bij s tec in Engeland. mt owner group op facebook zitten een boel blije gebruikers. ecu opsturen, opdrachtformulier invullen met je wensen en setup die je wilt gaan gebruiken (uitlaat, luchtfilter, etc. )

Daar heb ik ook naar zitten kijken idd, scheelt wel weer ongeveer 100 euro.


Verder vandaag weer even heerlijk gereden, begin was de temperatuur nog lekker maar begon toch vrij snel weer af te koelen. Maar wat een heerlijke motor is dit toch :] :9~
6U9se9V.jpg
 
240 gbp bij s tec in Engeland. mt owner group op facebook zitten een boel blije gebruikers. ecu opsturen, opdrachtformulier invullen met je wensen en setup die je wilt gaan gebruiken (uitlaat, luchtfilter, etc. )
https://www.ebay.co.uk/itm/2014-201...Tracer-FZ09-ECU-Flash-Remap-Tune/263551251093

Ik heb er zelf geen ervaring mee,maar als ik hier in B en NL de prijzen zie heb ik de indruk dat wij VEEL te veel betalen voor dit soort zaken.
Waarschijnlijk doordat er weinig bedrijven zijn die dit kunnen.
Een paar weken terug was ik in de UK,en een MT-09 rijder liet daar gewoon bij de plaatselijke slotenmaker een sleutel bijmaken en programmeren voor 25 pond zonder dat hij de rode moedersleutel had! :o
Als je dat hier voor hebt maakt Carmo je heel wat €€€ lichter om dat te doen! :(
 
Goedenavond allemaal,

Bij deze stel ik mijzelf ook even voor.
Mijn naam is Sander, 29 jaar en kom uit Utrecht.

Sinds gisteren trotse bezitter van deze MT-09!
Inmiddels de eerste 150 km. op de teller staan, hoop dat er nog vele zullen volgen..!

Meteen wat accessoires erop laten zetten, zullen er waarschijnlijk nog wel wat meer worden!

1k0.jpg


https://myalbum.com/photo/yuxDj8lQKGYO/1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan