Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Goede middag....
ik heb LED knippers achter geplaatst... (zonder weerstanden) en nu .. knippert het zaakje natuurlijk wat nerveus. Een nieuw relais is de mooiste oplossing vind ik zelf. Maar het Relais van Yamaha (dat er nu in zit) is geen standaard relais zoals ik heb liggen. Maar een specifiek relais met een specifiek stekkertje.... Weet iemand hier toevallig welk relais ik kan kopen (en waar) dat plug en play mijn zenuw-knippers tot rust kan manen?

Deze werkt, heb hem zelf ook.
 
Goede middag....
ik heb LED knippers achter geplaatst... (zonder weerstanden) en nu .. knippert het zaakje natuurlijk wat nerveus. Een nieuw relais is de mooiste oplossing vind ik zelf. Maar het Relais van Yamaha (dat er nu in zit) is geen standaard relais zoals ik heb liggen. Maar een specifiek relais met een specifiek stekkertje.... Weet iemand hier toevallig welk relais ik kan kopen (en waar) dat plug en play mijn zenuw-knippers tot rust kan manen?

Ali Express!
 
Goede middag....
ik heb LED knippers achter geplaatst... (zonder weerstanden) en nu .. knippert het zaakje natuurlijk wat nerveus. Een nieuw relais is de mooiste oplossing vind ik zelf. Maar het Relais van Yamaha (dat er nu in zit) is geen standaard relais zoals ik heb liggen. Maar een specifiek relais met een specifiek stekkertje.... Weet iemand hier toevallig welk relais ik kan kopen (en waar) dat plug en play mijn zenuw-knippers tot rust kan manen?

Bij je Yamaha dealer op voorraad denk ik. Ik heb vorige week LED knippers gekocht inclusief zo'n relais (kost niet veel) bij van Meel.
 
Op mijn zwarte MT-09 '17 heb ik het zilverkleurige stuur vervangen door het zwarte stuur van de MT09 SP. Partnumber 1RC-26111-10. Smaken verschillen maar ik vind het wel een geslaagde aanpassing. Ook de zilverkleurige boutjes van het stuur en de tankdop zijn vervangen door zwarte van Pro-Bolt. Probleem is dat als ik begin met 1 boutje te vervangen dat ik vervolgens steeds meer boutjes aan mijn motor zie die eigenlijk ook zwart moeten zijn :-). Zodoende Pro_bolt aan een mooie omzet geholpen.
.
full

full

full
 
Heel heel heel toevallig iemand die een uitlaat voor het nieuwe model te koop heeft? Wacht nu al zo'n 2 maanden op de SC-Project en dat begint nu echt te lang te worden..
 
Ik heb nog een standaard uitlaat liggen van een 2017 die weg mag voor een leuk prijsje, handig voor de mensen die eventueel een slip on eillen monteren en dus een uitlaat kapot willen zagen
 
Ik heb nog een standaard uitlaat liggen van een 2017 die weg mag voor een leuk prijsje, handig voor de mensen die eventueel een slip on eillen monteren en dus een uitlaat kapot willen zagen

Ik overweeg dit inderdaad ook, maar vraag me af of er voor/nadelen zitten aan een slip on t.o.v. een volledig systeem. Iemand die hier meer over kan vertellen?
 
Potverdikkie Falken wat een mooie MT :}

Wat zijn dat voor hendels? Chinese Rizoma’s of the real deal?
Echt super al die zwarte onderdelen :9~

Ik overweeg ook zo’n schokdemper net als jij (Hyperpro of Wilbers).
Is het een wereld van verschil? Heb je veel profijt van de preload adjuster?
 
Potverdikkie Falken wat een mooie MT :}

Wat zijn dat voor hendels? Chinese Rizoma’s of the real deal?
Echt super al die zwarte onderdelen :9~

Ik overweeg ook zo’n schokdemper net als jij (Hyperpro of Wilbers).
Is het een wereld van verschil? Heb je veel profijt van de preload adjuster?

Dank u :-) Met de led knipperlichten erop is het nog wat mooier geworden vind ik.
Dat zijn Pazzo hendels, geen Chinees spul.
De Hyperpro schokdemper en voorveren bevallen heel goed. Het is een grote verbetering ten opzichte van de originele vering. Ik heb ze in Werkendam laten monteren, die hebben er kijk op. Ik gebruik de preload adjuster wanneer mijn vrouw achterop mee gaat. Als je nooit een passagier hebt kun je in principe ook zonder.
 
De handvat verwarming is van Yamaha en werkt goed (heet!). Verder het ruitje van Puig, voetsteunen van de MT-09 Tracker, hoog zadel van Yamaha, Akrapovic systeem, kleinere kentekenplaathouder Yamaha, achteras moer Pro Bolt, Barracuda valbescherming. En spiegelverbreders uit Amerika, ik weet niet meer welk merk.
 
Op mijn zwarte MT-09 '17 heb ik het zilverkleurige stuur vervangen door het zwarte stuur van de MT09 SP. Partnumber 1RC-26111-10. Smaken verschillen maar ik vind het wel een geslaagde aanpassing. Ook de zilverkleurige boutjes van het stuur en de tankdop zijn vervangen door zwarte van Pro-Bolt. Probleem is dat als ik begin met 1 boutje te vervangen dat ik vervolgens steeds meer boutjes aan mijn motor zie die eigenlijk ook zwart moeten zijn :-). Zodoende Pro_bolt aan een mooie omzet geholpen.
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Komt de kabel van de HVV rechts niet tegen de tank bij maximale stuuruitslag?
 
Nee die draad komt niet tegen de tank aan gelukkig. De draad naar de navigatiehouder zit wel wat te veel in het zicht / in de weg, die moet ik wat beter wegwerken.
 
Ik ben echt verliefd op deze Yoshimura, maakt het meer een conventionele uitlaat, wat ik stiekem toch mooier vind.

Alleen duur en niet goed in nederland verkrijgbaar. Zou eigenlijk met iemand moeten ruilen die graag een Akra Titanium heeft. :p

s-l1600.jpg
 
Ik ben echt verliefd op deze Yoshimura, maakt het meer een conventionele uitlaat, wat ik stiekem toch mooier vind.

Alleen duur en niet goed in nederland verkrijgbaar. Zou eigenlijk met iemand moeten ruilen die graag een Akra Titanium heeft. :p

[afbeelding]

Klopt, erg mooie uitlaat. De bochten zijn ook mooi vind ik, mooi vloeiend gebogen. Echter heb ik ooit een prijs bij Hoegee opgegeven gekregen waarvan ik achterover sloeg... (iets van 1400 euro).
 
Klopt, erg mooie uitlaat. De bochten zijn ook mooi vind ik, mooi vloeiend gebogen. Echter heb ik ooit een prijs bij Hoegee opgegeven gekregen waarvan ik achterover sloeg... (iets van 1400 euro).
Auch. Jaaaa, dat gaat niet gebeuren inderdaad. :')

edit:

Puur even een peiling, zou er iemand zijn die zijn/haar Akrapovic Carbon zou willen ruilen met een Titanium? :P
 
Laatst bewerkt:
En iemand ervaring met het weg boren van het hechtje waarmee de db killer vast zit bij een (nieuwe)carbon/titanium akra?

En weet iemand waar de tweede accessoire stekker zit? die links voor achter het kapje waar 09 op staat heb ik gevonden maar in de handleiding pagina 4-23 staat dat er twee gelijkstroom kabelstekkers zijn. Er staat alleen niet waar.
 
Laatst bewerkt:
De handvat verwarming is van Yamaha en werkt goed (heet!). Verder het ruitje van Puig, voetsteunen van de MT-09 Tracker, hoog zadel van Yamaha, Akrapovic systeem, kleinere kentekenplaathouder Yamaha, achteras moer Pro Bolt, Barracuda valbescherming. En spiegelverbreders uit Amerika, ik weet niet meer welk merk.

Bevalt het Puig ruitje? Ik ben net terug van een tourritje van 1000KM met mijn Mt09 met Yamaha flyscreen. Met 200km 130km/h begint de wind toch een beetje vervelend te worden (met m'n 1,90M). Wellicht dat een dergelijk ruitje wat verlichting biedt?
 
Mij bevalt het Puig ruitje goed want het staat goed en het haalt wat winddruk weg van je torso. Veel is het niet maar het helpt wel.

Met het hemelvaartweekend reed ik zonder problemen 270km op Autobahn tempo.
Ik deed ooit een proefrit op een MT 09 met Yamaha sportscreen (niet flyscreen) en die gaf mij turbulentie dus die viel af. Met deze Puig heb ik daar geen last van. Het is heel persoonlijk of een ruitje prettig is of niet, wat voor jou werkt kan voor mij niet werken. Uitproberen is het beste.
 
Bevalt het Puig ruitje? Ik ben net terug van een tourritje van 1000KM met mijn Mt09 met Yamaha flyscreen. Met 200km 130km/h begint de wind toch een beetje vervelend te worden (met m'n 1,90M). Wellicht dat een dergelijk ruitje wat verlichting biedt?

Ik heb nog een originele sportscreen te koop, dat scheelt echt een hoop!
 
Ik overweeg dit inderdaad ook, maar vraag me af of er voor/nadelen zitten aan een slip on t.o.v. een volledig systeem. Iemand die hier meer over kan vertellen?
Ik heb bij Superpole een slipon op maat laten maken op de originele voorbochten en was daar heel tevreden over.
Mijn motor liep er goed mee,het is een stuk goedkoper,en de originele voorbochten hebben een coating waardoor ze veel mooier blijven dan bvb. Akra die donker uitslaan.
Er zijn intussen al wel meer slipons te koop dan toen ik de mijne liet maken.
 
Ik heb bij Superpole een slipon op maat laten maken op de originele voorbochten en was daar heel tevreden over.
Mijn motor liep er goed mee,het is een stuk goedkoper,en de originele voorbochten hebben een coating waardoor ze veel mooier blijven dan bvb. Akra die donker uitslaan.
Er zijn intussen al wel meer slipons te koop dan toen ik de mijne liet maken.

Bestaat Superpole nog joh?! Daar heb ik 14 jaar geleden een setje open dempers laten aanmeten voor m’n toenmalige 25kw Aprilia Pegaso :P

Pajic is ook zo’n bedrijf, mooie site met alle prijzen (incl montage!) erbij. Echt een vakman :}
 
Ik ben echt verliefd op deze Yoshimura, maakt het meer een conventionele uitlaat, wat ik stiekem toch mooier vind.

Alleen duur en niet goed in nederland verkrijgbaar. Zou eigenlijk met iemand moeten ruilen die graag een Akra Titanium heeft. :p

[afbeelding]

Ik zou eens op de site van Pajic kijken, dan ben je voor €590 klaar ;)
(dan neem ik jouw Akra wel over O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan