Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Bij de 2017 zit er 1 achter de rechter kap en er zou er 1 achter de linker kap moeten zitten. Ze zitten redelijk verstopt dus even goed zoeken


Valt wel mee hoe verstopt ze zitten, afgelopen week deze (https://www.amazon.de/MICTUNING-Was...-2-spell&keywords=motorpower+dual+usb+adapter) USB geïnstalleerd op mijn MT09 uit 2017. Kap eraf, met een stokje de stekker naar je toe halen en aansluiten maar. Ik moest wel de kabel van de USB eraf knippen en correct maken (hiervoor deze
gebruikt als voorbeeld en dat ging prima). Heb alleen de USB met tyraps vastgezet middel op me stuur ipv een gat te maken in het plastic.
 
Dus als ik t goed begrijp moet je eerst nog een stekker installeren op de standaard kabel voordat je 12v/usb hebt?
 
Dus als ik t goed begrijp moet je eerst nog een stekker installeren op de standaard kabel voordat je 12v/usb hebt?

Nee, dat is niet nodig. De motor levert dat zelf al correct. Echter de USB die ik had besteld, die stekker paste niet om de stekker van de MT09. Ik heb dus de stekker van de USB aan moeten passen zodat die paste op de MT09 stekker. Ik had nog niet eerder zoiets gedaan, maar het was goed te doen. Je moet even van deze connecters erbij hebben: https://www.amazon.com/gp/product/B...B6Z20&linkId=7ad88ff752f5022d72e466c6ee62f460
 
Ik kwam vanmorgen voor het eerst een mt09 in het wild tegen, misschien zit hij in dit topic? Was een oranje en kwam hem tegen op de n331 van Vollenhove richting Genemuiden/Zwartsluis

Wasn't me, al heb ik op dezelfde ochtend op dezelfde dag met mijn MT 09 daar gereden (Blauw)
 
Goedeavond,

ik zit te kijken om een termignoni te kopen voor mijn mt09. En dan ook meteen te laten afstellen.
Nu was mijn vraag of iemand een goed adres heeft in Noord Holland om dat te laten doen.
 
Gisteren nieuwe logos op de mt geplakt
full
 
Gisteren eindelijk de schokdemper, die ik van Babytank heb overgekocht, laten plaatsen. *O*

Morgen eens met de motor naar het werk om te zien hoe het met de voorvork zit.. Die lekte vorige week wat. Ik heb hem proberen te 'kuisen' met een dun stukje plastic maar ik weet niet of het nu beter is -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan